1 / 3
31 maja 2024 10:00
Szczegóły
Oferta od
Firma
Dostawa
TakKategoria części
Kompletne turbosprężarkiTytuł
ford C-MAX 2.0 110KM 115KM 136KM 140KM 760774
Marka pojazdu
FordModel pojazdu
C-MAXGeneracja
II (2010-)Producent części
Garrett
Numer referencyjny producenta
728768-0004
Stan
UżywaneNie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?
Opis
Opis
!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !!
Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku.
Numer z tabliczki:
– 760774-9005S
– 760774-5005S
– 728768-0004
– 728768-0005
– 753847-0002
– 753847-0006
– 753847-5002S
– 760774-0003
Numer katalogowy zamienników:
– 3M5Q6K682BA
– 3M5Q6K682BB
– 3M5Q6K682CA
– 3M5Q6K682CB
– 3M5Q6K682CC
– 3M5Q6K682CD
– 1231955 1327582
– 1331247 1406472
TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU:
Ford C-MAX 2.0 TDCi Silnik: DW10BTED Pojemność: 2000 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: od 01.2004
Ford Focus II 2.0 TDCi Silnik: DW10BTED Pojemność: 2000 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: od 01.2004
Ford Focus II 2.0 TDCi Silnik: DW10BTED Pojemność: 2000 ccm Moc: 110 KM Rok produkcji: od 01.2004
Ford Galaxy II 2.0 TDCi Silnik: DW10BTED Pojemność: 1997 ccm Moc: 140 KM Rok produkcji: od 03.2006
Ford Kuga 2.0 TDCi Silnik: DW10BTED Pojemność: 2000 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: od 01.2004
Ford Mondeo III 2.0 TDCi Silnik: DW10BTED Pojemność: 2000 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: 01.2004 do 01.2007
Ford S-MAX 2.0 TDCi Silnik: QXWA, QXWB, UFWA Pojemność: 1997 ccm Moc: 140 KM Rok produkcji: 01.2006 do 12.2008
Ford S-MAX 2.0 TDCi Silnik: QXWA, QXWB, UFWA Pojemność: 1997 ccm Moc: 115 KM Rok produkcji: 01.2007 do 12.2011
Volvo C30 2.0 D Silnik: D4204T Pojemność: 1997 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: od 01.2006
Volvo C70 II 2.0 D Silnik: D4204T Pojemność: 1997 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: od 01.2006
Volvo S40 II 2.0 D Silnik: D4204T Pojemność: 1997 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: od 01.2004
Volvo V40 2.0 D Silnik: D4204T Pojemność: 1997 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: od 01.2004
Volvo V50 2.0 D Silnik: D4204T Pojemność: 1997 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: od 01.2004
Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek?
Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek?
Rozebranie turbosprężarki
Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania.
Mycie wszystkich elementów
Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa.
Wymiana elementów
Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia.
Dynamiczne wyważanie
Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności.
Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii
Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
08:00 - 16:00
wtorek
08:00 - 16:00
środa
08:00 - 16:00
czwartek
08:00 - 16:00
piątek
08:00 - 16:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte