FORD KUGA 1.5 DXA DM2 150-182KM 16399980020 - 1
FORD KUGA 1.5 DXA DM2 150-182KM 16399980020 - 2
FORD KUGA 1.5 DXA DM2 150-182KM 16399980020 - 3

1 / 3

FORD KUGA 1.5 DXA DM2 150-182KM 16399980020 - 1
FORD KUGA 1.5 DXA DM2 150-182KM 16399980020 - 2
FORD KUGA 1.5 DXA DM2 150-182KM 16399980020 - 3

31 maja 2024 9:56

Szczegóły

Oferta od

Firma

Dostawa

Tak

Kategoria części

Kompletne turbosprężarki

Tytuł

FORD KUGA 1.5 DXA DM2 150-182KM 16399980020

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Kuga

Generacja

I (2008-2012)

Producent części

KKK

Numer referencyjny producenta

16399880000

vehicle-compatibility

Nie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?

Opis

Opis WAŻNE !!! CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE NOWA Oryginalna turbosprężarka KKK. Numer z tabliczki: – 16399880000 – 16399700000 – 16399880003 – 16399700006 – 16399700018 Numer katalogowy zamienników: – DS7G6K682DB – DS7G6K682EA – F1FG6K682AA NOWA TURBOSPRĘŻARKA PASUJĄCA DO POJAZDU: Ford c-max II (DXA/CB7), DXA.CEU) 1.5 EcoBoost 150km 1498ccm od 03.2015 Ford c-max II (DXA/CB7), DXA.CEU) 1.5 EcoBoost 182km 1498ccm od 03.2015 Ford grand c-max (DXA/CB7), DXA.CEU) 1.5 EcoBoost 150km 1498ccm od 03.2015 Ford grand c-max (DXA/CB7), DXA.CEU) 1.5 EcoBoost 182km 1498ccm od 03.2015 Ford focus III 1.5 EcoBoost 150km 1498ccm od 09.2014 Ford focus III 1.5 EcoBoost 182km 1498ccm od 09.2014 Ford galaxy 1.5  EcoBoost 160km 1499ccm od 01.2015 Ford kuga II (DM2) 1.5 EcoBoost 4X4 182km 1499ccm 09.2014 Ford mondeo V 1.5 EcoBoost 160km 1499ccm 09.2014 Ford s-max 1.5 EcoBoost 160km 1498ccm 01.2015 Volvo s60 II (134) 1.5 t3 152km 1498ccm 03.2015 Volvo v40 liftback (525,526) t3 152km 1498ccm 02.2015 Volvo v60 (155,157) t3 152km 1498ccm 03.2015 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta. 

Informacje o sprzedającym

TURBOLUX Łukasz Reszka

TURBOLUX Łukasz Reszka
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (6065) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 16:00

  • wtorek

    08:00 - 16:00

  • środa

    08:00 - 16:00

  • czwartek

    08:00 - 16:00

  • piątek

    08:00 - 16:00

  • sobota

    08:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte