ŁADOWARKA VICTRON IP22 12V 30A LITOWA LiFePO4 3WYJ KRAKÓW - SERWIS SPRZEDAŻ - 1
ŁADOWARKA VICTRON IP22 12V 30A LITOWA LiFePO4 3WYJ KRAKÓW - SERWIS SPRZEDAŻ - 2
ŁADOWARKA VICTRON IP22 12V 30A LITOWA LiFePO4 3WYJ KRAKÓW - SERWIS SPRZEDAŻ - 3

1 / 3

ŁADOWARKA VICTRON IP22 12V 30A LITOWA LiFePO4 3WYJ KRAKÓW - SERWIS SPRZEDAŻ - 1
ŁADOWARKA VICTRON IP22 12V 30A LITOWA LiFePO4 3WYJ KRAKÓW - SERWIS SPRZEDAŻ - 2
ŁADOWARKA VICTRON IP22 12V 30A LITOWA LiFePO4 3WYJ KRAKÓW - SERWIS SPRZEDAŻ - 3

27 kwietnia 2024 9:17

Szczegóły

Oferta od

Firma

Dostawa

Tak

Kategoria części

Pozostałe

Tytuł

ŁADOWARKA VICTRON IP22 12V 30A LITOWA LiFePO4 3WYJ KRAKÓW - SERWIS SPRZEDAŻ

Marka pojazdu

Inny

Producent części

victron energy

Marka pojazdu

Inny

Stan

Nowe

Główne usługi sprzedającego

  • Szybka naprawa icon

    Szybka naprawa

, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach

vehicle-compatibility

Nie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?

Opis

ŁADOWARKA VICTRON IP22 12V 30A LITOWA LiFePO4 3WYJ KRAKÓW - SERWIS SPRZEDAŻ

Victron 12V 30A Bluetooth 3 wyjścia
Ładowarka Blue Smart IP22 to nowa profesjonalna ładowarka akumulatorów obsługująca technologię Bluetooth. Ładowarki Blue Smart IP22 można używać na potrzeby urządzeń stosowanych w warsztatach oraz w pojazdach silnikowych, takich jak klasyczne samochody, motocykle, samochody kempingowe czy łodzie.
Brak przewodów podłączeniowych w zestawie!
  • Napięcie wejściowe i częstotliwości: 180 - 265 VAC | 45 - 65 Hz
  • Sprawność: 93 %
  • Pobór energii w trybie czuwania: 0,5 W
  • Napięcie ładowania - Ładowanie absorpcyjne: Normalne: 14,4 V High: 14,7 V Li-ion: 14,2 V
  • Napięcie ładowania - Ładowanie konserwacyjne: Normalne: 13,8 V High: 13,8 V Li-ion: 13,5 V
  • Napięcie ładowania - Ładowanie podczas składowania: Normalne: 13,2 V High: 13,2 V Li-ion: 13,5 V
  • Maksymalny prąd wyjściowy - Tryb normalny: 30A
  • Maksymalny prąd wyjściowy - Tryb niskoprądowy: 15A
  • Maksymalna pojemność akumulatora (zalecana): 300Ah
  • Kompensacja temperatury (wyłącznie dla ołowiowo-kwasowych): 16 mV/°C
  • Algorytm ładowania: Inteligentny, 6-etapowy
  • Tryb zasilania: tak
  • Rozładowanie prądem wstecznym: 0,4 Ah/miesiąc (0,6 mA)
  • Ochrona: Odwrotna polaryzacja (bezpiecznik), zwarcie na wyjściu, nadmierna temperatura
  • Chłodzenie: Wentylator niskoobrotowy (cichy) (12/15 i 24/08 nie są wyposażone w wentylator)
  • Połączenie z akumulatorem: Zaciski śrubowe 13 mm2 / AWG6
  • Połączenie ze źródłem zasilania prądem przemiennym: 1,5-metrowy kabel z wtyczką CEE 7/7, BS 1363 lub AS/NZS 3112
  • Klasa ochrony: IP22 (eksploatacja wewnątrz pomieszczeń)
  • Wymiary (wys. x szer. x gł.): 235 x 108 x 65 mm
  • Bezpieczeństwo: EN 60335-1, EN 60335-2-29
  • Odporność: EN 55014-2, EN 61000-6-1, EN 61000-6-2, EN 61000-3-3
  • Samochodowy: E4-10R


Charakterystyka
Konfiguracja i monitorowanie przez Bluetooth (w wykorzystaniem VictronConnect)
Korzystając z aplikacji VictronConnect oraz urządzenia obsługującego Bluetooth (telefonu komórkowego lub tabletu) istnieje możliwość łatwego dokonania konfiguracji, monitorowania i aktualizacji oprogramowania sprzętowego.
Algorytm ładowania wieloetapowego
Algorytm ładowania wieloetapowego zaprojektowano z myślą o optymalizacji wszystkich cykli ładowania i utrzymaniu ładunku przez dłuższe okresy.
Absorpcja adaptacyjna.
Absorpcja adaptacyjna monitoruje reakcję akumulatora podczas ładowania początkowego i inteligentnie określa odpowiedni czas pochłaniania dla każdego indywidualnego cyklu ładowania.   Zapewnia to pełne naładowanie akumulatora niezależnie od poziomu rozładowania lub pojemności, oraz pozwala uniknąć nadmiernego czasu przy podwyższonym napięciu absorpcji (co może mieć wpływ na przyspieszenie starzenia się akumulatora).
Kompensacja temperatury
Napięcie ładowania jest automatycznie kompensowane w zależności od temperatury otoczenia; zapewnia to ładowanie akumulatora przy optymalnym napięciu ładowania niezależnie od warunków klimatycznych i eliminuje potrzebę ręcznej regulacji ustawień.
W trybie ładowania akumulatorów litowo-jonowych funkcja kompensacji temperatury nie jest wymagana i zostaje automatycznie wyłączona.
Wysoka skuteczność
Ładowarki rodziny blue smart są skuteczne nawet w ~95 %, co przekłada się niższe zużycie energii oraz mniejszą ilość generowanego ciepła.
Trwałość i bezpieczeństwo
  • Zaprojektowano je z myślą latach bezproblemowej i niezawodnej pracy w każdych warunkach
  • Ochrona przed przegrzaniem: prąd wyjściowy ulega zmniejszeniu, gdy temperatura ładowarki wzrośnie do 50 °C
  • Zintegrowany wentylator chłodzący utrzymujący niską temperaturę ładowarki w bardzo wymagających warunkach i eliminujący potrzebę redukcji prądu
  • Zabezpieczenie przez zwarciem: W przypadku wykrycia zwarcia ładowarka niezwłocznie się wyłącza
  • Zabezpieczenie przed połączeniem z odwrotną polaryzacją: W przypadku nieprawidłowego podłączenia ładowarki do akumulatora z odwrotną polaryzacją wymienny bezpiecznik ulegnie przepaleniu
Bezgłośne działanie
Gdy wentylator chłodzący jest wyłączony ładowarka działa całkowicie bezgłośnie; wentylator chłodzący jest włączany tylko w sytuacjach tego wymagających.
W przypadku włączenia tryb NIGHT (nocnego) lub LOW (niskoprądowego) maksymalny prąd wyjściowy zostaje zredukowany do 50 % wartości znamionowej, a wentylator chłodzący zawsze pozostanie wyłączony.
Odpowiednia do ładowania akumulatorów litowo-jonowych
Urządzenie jest kompatybilne z akumulatorami litowo-jonowymi (LiFePO4); po wybraniu trybu ładowania LI-ION, ustawienia cyklu ładowania zostają odpowiednio dostosowane.
W przypadku podłączenia ładowarki do akumulatora, w którym zadziałało zabezpieczenie podnapięciowe (UVP), ładowarka blue smart samoczynnie resetuje UVP i rozpoczyna ładowanie; wiele innych ładowarek nie rozpoznaje tego stanu akumulatora.
Ostrzeżenie: Nie wolno ładować akumulatora litowo-jonowego, gdy jego temperatura jest niższa niż 0 °C.
Etap magazynowania
Dodatkowy etap wydłużający żywotność akumulatora, gdy nie jest używany i jest stale ładowany.
Etap regeneracji
Opcjonalny etap, dzięki któremu można częściowo cofnąć degradację akumulatora kwasowo-ołowiowego w wyniku zasiarczenia; zwykle spowodowane nieodpowiednim ładowaniem lub pozostawieniem akumulatora w stanie głębokiego rozładowania.
Tryb niskoprądowy
Opcjonalny tryb, który powoduje ograniczenie maksymalnego prądu ładowania do znacznie niższego poziomu; tryb zalecany przy ładowaniu akumulatorów o niższej pojemności ładowarką wysokoprądową.
Funkcja odzysku
Ładowarki rodziny blue smart podejmują próbę naładowania mocno rozładowanego akumulatora (nawet do 0 V) niskim prądem, a następnie wznawiają normalne ładowanie, gdy napięcie akumulatora wystarczająco wzrośnie - wiele innych ładowarek nie rozpoznaje takiego stanu akumulatora.
Tryb zasilania
Specjalny tryb, który umożliwia użycie ładowarki jako źródła zasilania prądem stałym; do zasilania urządzeń stałym napięciem z podłączonym akumulatorem lub bez.

Algorytm ładowania
Ładowarki rodziny blue smart firmy Victron to inteligentne, wielostopniowe ładowarki akumulatorów, zaprojektowane specjalnie w celu optymalizacji każdego cyklu ładowania i utrzymania ładunku przez dłuższy czas.
Algorytm ładowania wieloetapowego obejmuje poszczególne etapy ładowania, jak opisano poniżej:
  • Ładowanie stałoprądowe Akumulator jest ładowany z maksymalnym prądem ładowania, aż napięcie wzrośnie do skonfigurowanego napięcia absorpcji.
    Czas trwania fazy ładowania stałoprądowego zależy od poziomu rozładowania akumulatora, pojemności akumulatora i prądu ładowania.
    Po zakończeniu etapu ładowania stałoprądowego akumulator będzie naładowany w około 80 % (lub> 95 % w przypadku akumulatorów litowo-jonowych), i w razie potrzeby można go ponownie użyć.
  • Ładowanie absorpcyjne Akumulator ładowany jest ze skonfigurowanym napięciem absorpcji, przy czym prąd ładowania powoli spada, gdy akumulator zbliża się do pełnego naładowania.
    Czas trwania etapu ładowania absorpcyjnego jest elastyczny i inteligentnie zmieniany w zależności od poziomu rozładowania akumulatora - zależy od czasu trwania etapu ładowania stałoprądowego.
    W przypadku głęboko rozładowanego akumulatora czas trwania etapu ładowania absorpcyjnego może wahać się w zakresie od minimum 30 minut do maksymalnego limitu 8 godzin (lub zgodnie z konfiguracją).
  • Regeneracja Następuje próba podwyższenia napięcie akumulatora do skonfigurowanego napięcia regeneracji, podczas gdy prąd wyjściowy ładowarki zostaje zmniejszony do 8 % znamionowego prądu ładowania (na przykład - maksymalnie 1,2 A dla ładowarki 15 A).
    Regeneracja jest opcjonalnym etapem ładowania akumulatorów kwasowo-ołowiowych. Nie należy jej stosować regularnie, a jedynie w razie konieczności, gdyż zbędne lub nadmierne stosowanie powoduje skrócenie żywotności akumulatora z powodu nadmiernego gazowania.
    Wyższe napięcie ładowania podczas etapu regeneracji może częściowo cofnąć degradację akumulatora spowodowaną zasiarczeniem, zwykle w wyniku nieodpowiedniego ładowania lub pozostawienia akumulatora w stanie głębokiego rozładowania przez dłuższy czas (jeśli regeneracji dokona się we właściwym czasie).
    Regenerację można również okresowo zastosować w przypadku zalanych akumulatorów, aby wyrównać napięcia poszczególnych ogniw i zapobiec rozwarstwieniu kwasu.
    Etap regeneracji dobiega końca w chwili, gdy tylko napięcie akumulatora wzrośnie do skonfigurowanego napięcia regeneracji lub po upływie 1 godziny (lub zgodnie z konfiguracją).
    Należy zwrócić uwagę, że w pewnych warunkach stan regeneracji może dobiec końca przed osiągnięciem skonfigurowanego napięcia regeneracji, np. gdy ładowarka jednocześnie zasila inne odbiorniki prądu, jeżeli akumulator nie został w pełni naładowany przed rozpoczęciem regeneracji, jeżeli czas regeneracji jest zbyt krótki (ustawiony na mniej niż jedną godzinę) lub jeśli prąd wyjściowy ładowarki jest niewystarczający w stosunku do pojemności akumulatora/baterii akumulatorów.
  • Konserwacja Napięcie akumulatora utrzymywane jest na skonfigurowanym poziomie napięcia ładowania konserwacyjnego, co zapobiega rozładowaniu.
    Po rozpoczęciu ładowania konserwacyjnego akumulator jest w pełni naładowany i gotowy do użycia.
    Czas trwania etapu ładowania konserwacyjnego jest również zmienny i trwa od 4 do 8 godzin w zależności od czasu trwania etapu ładowania absorpcyjnego, kiedy ładowarka określa, że akumulator znajduje się w stanie odpowiednim do przechowywania.
  • Składowanie Napięcie akumulatora utrzymywane jest na poziomie skonfigurowanego napięcia przechowywania, które jest nieco niższe w porównaniu z napięciem konserwacyjnym, co ma na celu zminimalizowanie gazowania i wydłużenie żywotności akumulatora, gdy akumulator nie jest używany i jest stale doładowywany.
  • Odświeżenie Ma na celu odświeżenie akumulatora i zapobieżenie powolnemu samorozładowaniu podczas długotrwałego składowania, co 7 dni (lub zgodnie z konfiguracją) odbywa się 1-godzinne ładowanie absorpcyjne.



 

Informacje o sprzedającym

Mefka.com.pl

Mefka.com.pl
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Przejdź do strony sprzedawcyZobacz więcej ofert (959) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    09:00 - 17:00

  • wtorek

    09:00 - 17:00

  • środa

    09:00 - 17:00

  • czwartek

    09:00 - 17:00

  • piątek

    09:00 - 17:00

  • sobota

    Zamknięte

  • niedziela

    Zamknięte