MERCEDES SLC SL 3.0 M276DE30 333-401KM A2760901900 - 1
MERCEDES SLC SL 3.0 M276DE30 333-401KM A2760901900 - 2
MERCEDES SLC SL 3.0 M276DE30 333-401KM A2760901900 - 3

1 / 3

MERCEDES SLC SL 3.0 M276DE30 333-401KM A2760901900 - 1
MERCEDES SLC SL 3.0 M276DE30 333-401KM A2760901900 - 2
MERCEDES SLC SL 3.0 M276DE30 333-401KM A2760901900 - 3

10 czerwca 2024 10:11

Szczegóły

Oferta od

Firma

Dostawa

Tak

Kategoria części

Kompletne turbosprężarki

Tytuł

MERCEDES SLC SL 3.0 M276DE30 333-401KM A2760901900

Producent części

IHI

Numer referencyjny producenta

AL0076

vehicle-compatibility

Nie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?

Opis

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka IHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – AL0075 – AL0076 Numer katalogowy zamienników: – A2760900080 – A2760900180 – A2760901900 – A2760902000 – A2760903080  – A2760903180 – A2760900280 – A2760900380 – A2760903280 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Mercedes-Benz C-Class W205 C400 3.0 V6 245kW/333PS Mercedes-Benz C-Class W205 C43 AMG / C450 3.0 V6 270kW/367PS Mercedes-Benz C-Class W205 C43 AMG 3.0 V6 287kW/390PS Mercedes-Benz E-Class W212 E400 3.0 V6 245kW/333PS Mercedes-Benz E-Class W212 E 43 AMG 3.0 V6 295kW/401PS Mercedes-Benz X253/C253 GLC 43 AMG 3.0 V6 270kW/367PS Mercedes-Benz X166 GL 400 3.0 V6 245kW/333PS Mercedes-Benz X166 GL 450 3.0 V6 270kW/367PS Mercedes-Benz X166 GLS 400 3.0 V6 245kW/333PS Mercedes-Benz X166 GLS 450 3.0 V6 270kW/367PS Mercedes-Benz W166 ML 400 3.0 V6 245kW/333PS Mercedes-Benz W166 GLE 400 3.0 V6 245kW/333PS Mercedes-Benz C292 GLE 400 3.0 V6 245kW/333PS Mercedes-Benz W166/C292 GLE 450 3.0 V6 270kW/367PS Mercedes-Benz W166/C292 GLE 43 AMG 3.0 V6 287kW/390PS Mercedes-Benz S-Class C217 S 400 3.0 V6 245kW/333PS Mercedes-Benz S-Class 500 HYBRID 3.0 320kW/435PS Mercedes-Benz SL R231 SL400 3.0 V6 245kW/333PS Mercedes-Benz SL R231 SL400 3.0 V6 270kW/367PS Mercedes-Benz SLC R172 SLC 43 AMG 3.0 V6 270kW/367PS Mercedes-Benz SLC R172 SLC 43 AMG 3.0 V6 287kW/390PS Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta. 

Informacje o sprzedającym

TURBOLUX Łukasz Reszka

TURBOLUX Łukasz Reszka
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (6060) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 16:00

  • wtorek

    08:00 - 16:00

  • środa

    08:00 - 16:00

  • czwartek

    08:00 - 16:00

  • piątek

    08:00 - 16:00

  • sobota

    08:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte