1 / 3
1 maja 2024 9:50
Szczegóły
Oferta od
Firma
Dostawa
TakKategoria części
Kompletne turbosprężarkiTytuł
mercedes Sprinter II 2.2 109KM 110KM 150KM vv14
Producent części
IHI
Numer referencyjny producenta
vv14
Stan
UżywaneNie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?
Opis
!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !!
Opis
Oryginalna turbosprężarka IHI na nowym środku.
Numer z tabliczki:
– VV14
– VF40A132
Numer katalogowy zamienników:
– A6460960699
– A6460960199
– 6460960699
– 6460960199
TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU:
Mercedes Sprinter II 211CDI/311CDI/411CDI/511CDI Silnik: OM 646 DE22LA Pojemność: 2148 ccm Moc: 150 KM Rok produkcji: 01.2003 do 12.2009
Mercedes Sprinter II 211CDI/311CDI/411CDI/511CDI Silnik: OM 646 DE22LA Pojemność: 2148 ccm Moc: 110 KM Rok produkcji: 01.2003 do 12.2009
Mercedes Viano 2.2 CDI Silnik: OM646 Pojemność: 2148 ccm Moc: 150 KM Rok produkcji: od 01.2003
Mercedes Viano 2.2 CDI Silnik: OM646 Pojemność: 2148 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2003
Mercedes Vito 115 CDI (W639) Silnik: OM646 DE LA Pojemność: 2148 ccm Moc: 150 KM Rok produkcji: 01.2003 do 01.2006
Mercedes Vito 111 CDI (W639) Silnik: OM646 Pojemność: 2148 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: 01.2003 do 06.2006
Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek?
Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek?
Rozebranie turbosprężarki
Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania.
Mycie wszystkich elementów
Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa.
Wymiana elementów
Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia.
Dynamiczne wyważanie
Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności.
Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii
Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
08:00 - 16:00
wtorek
08:00 - 16:00
środa
08:00 - 16:00
czwartek
08:00 - 16:00
piątek
08:00 - 16:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte