mercedes Sprinter II 2.2 109KM 110KM 150KM vv14 - 1
mercedes Sprinter II 2.2 109KM 110KM 150KM vv14 - 2
mercedes Sprinter II 2.2 109KM 110KM 150KM vv14 - 3

1 / 3

mercedes Sprinter II 2.2 109KM 110KM 150KM vv14 - 1
mercedes Sprinter II 2.2 109KM 110KM 150KM vv14 - 2
mercedes Sprinter II 2.2 109KM 110KM 150KM vv14 - 3

1 maja 2024 9:50

Szczegóły

Oferta od

Firma

Dostawa

Tak

Kategoria części

Kompletne turbosprężarki

Tytuł

mercedes Sprinter II 2.2 109KM 110KM 150KM vv14

Producent części

IHI

Numer referencyjny producenta

vv14

vehicle-compatibility

Nie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?

Opis

!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Opis Oryginalna turbosprężarka IHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – VV14 – VF40A132 Numer katalogowy zamienników: – A6460960699 – A6460960199 – 6460960699 – 6460960199 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Mercedes Sprinter II 211CDI/311CDI/411CDI/511CDI Silnik: OM 646 DE22LA Pojemność: 2148 ccm Moc: 150 KM Rok produkcji: 01.2003 do 12.2009 Mercedes Sprinter II 211CDI/311CDI/411CDI/511CDI Silnik: OM 646 DE22LA Pojemność: 2148 ccm Moc: 110 KM Rok produkcji: 01.2003 do 12.2009 Mercedes Viano 2.2 CDI Silnik: OM646 Pojemność: 2148 ccm Moc: 150 KM Rok produkcji: od 01.2003 Mercedes Viano 2.2 CDI Silnik: OM646 Pojemność: 2148 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2003 Mercedes Vito 115 CDI (W639) Silnik: OM646 DE LA Pojemność: 2148 ccm Moc: 150 KM Rok produkcji: 01.2003 do 01.2006 Mercedes Vito 111 CDI (W639) Silnik: OM646 Pojemność: 2148 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: 01.2003 do 06.2006 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta. 

Informacje o sprzedającym

TURBOLUX Łukasz Reszka

TURBOLUX Łukasz Reszka
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (6051) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 16:00

  • wtorek

    08:00 - 16:00

  • środa

    08:00 - 16:00

  • czwartek

    08:00 - 16:00

  • piątek

    08:00 - 16:00

  • sobota

    08:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte