NISSAN JUKE 1.6 150-200KM MR16DDT 14411-BV82A - 1
NISSAN JUKE 1.6 150-200KM MR16DDT 14411-BV82A - 2
NISSAN JUKE 1.6 150-200KM MR16DDT 14411-BV82A - 3

1 / 3

NISSAN JUKE 1.6 150-200KM MR16DDT 14411-BV82A - 1
NISSAN JUKE 1.6 150-200KM MR16DDT 14411-BV82A - 2
NISSAN JUKE 1.6 150-200KM MR16DDT 14411-BV82A - 3

21 maja 2024 9:54

Szczegóły

Oferta od

Firma

Dostawa

Tak

Kategoria części

Kompletne turbosprężarki

Tytuł

NISSAN JUKE 1.6 150-200KM MR16DDT 14411-BV82A

Marka pojazdu

Nissan

Model pojazdu

Juke

Generacja

I (2010-2019)

Producent części

Garrett

Numer referencyjny producenta

827388

vehicle-compatibility

Nie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?

Opis

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 827388-0003 – 827388-3 – 827388-5003S – 827388-0009 – 827388-9 – 827388-5012S – 827388-12 – 827388-0012 – 827388-5009S Numery Zamienników: – 1411-BV84B – 1411-BV82A – 1411-BV84A – 1411-BV81A TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Nissan Juke F15 1.6 (NISMO 4x4) DiG-T MR16DDT 1618 ccm 140 KW 190 KM / 147 KW 200 KM 2010/06-2019/12 Nissan Pulsar C13 1.6 DiG-T MR16DDT 1618 ccm 140 KW 190 KM 2015/02-2019/12 Nissan Qashqai II J11, J11_ 1.6 DiG-T MR16DDT 1618 ccm 120 KW 163 KM 2014/10-2019/12 Nissan X-Trail T32 1.6 DiG-T MR16DDT 1618 ccm 120 KW 163 KM 2015/06-2019/12 Renault Espace V JR_ 1.6 TCe 200 MR16DDT 1618 ccm 147 KW 200 KM 2015/02-2019/12 Renault Megane IV Grandtour K9A/M_ 1.6 TCe 165 MR16DDT 1618 ccm 121 KW 165 KM 2017/07-2019/12 Renault Talisman (L2M_, KP_) 1.6 TCe 150 MR16DDT 1618 ccm 110 KW 150 KM / 140 KW 190 KM / 147 KW 200 KM 2015/11-2019/12 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta. 

Informacje o sprzedającym

TURBOLUX Łukasz Reszka

TURBOLUX Łukasz Reszka
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (6065) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 16:00

  • wtorek

    08:00 - 16:00

  • środa

    08:00 - 16:00

  • czwartek

    08:00 - 16:00

  • piątek

    08:00 - 16:00

  • sobota

    08:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte