Peugeot 207 1.6 109KM 110KM 0375J6 - 1
Peugeot 207 1.6 109KM 110KM 0375J6 - 2
Peugeot 207 1.6 109KM 110KM 0375J6 - 3

1 / 3

Peugeot 207 1.6 109KM 110KM 0375J6 - 1
Peugeot 207 1.6 109KM 110KM 0375J6 - 2
Peugeot 207 1.6 109KM 110KM 0375J6 - 3

21 maja 2024 9:54

Szczegóły

Oferta od

Firma

Dostawa

Tak

Kategoria części

Kompletne turbosprężarki

Tytuł

Peugeot 207 1.6 109KM 110KM 0375J6

Producent części

Garrett

Numer referencyjny producenta

0375J6, Y60113700G, Y60113700A, 0375J8, 11657804903, 7804903, 1479055, 3M5Q6K682AE, 9657248680, 3M5Q6K682AJ, 36002480, 9654128780, 740821-0001, 740821-0002, 740821-1, 740821-2, 740821-5001S, 740821-5002S, 750030-0001, 750030-0002, 750030-1, 750030-2, 750030-5001S, 750030-5002S, 753420-0002, 753420-0003, 753420-0004, 753420-0005, 753420-0006, 753420-2, 753420-3, 753420-4, 753420-5, 753420-5002S, 753420-5003S, 753420-5004S, 753420-5005S, 753420-5006S, 753420-6, 9650764480, 9651839880, 9656125880, 9657571880, 1789074, RE3M5Q6K682AK, 9660641380, 9663199280, 134, 0375J3, 1254337, 1231096, 0375J7, 0375L6, 36000722, 31259243, 1373584, 1355027, 3M5Q-6K682-AC, 3M5Q-6K682-AF, 3M5Q-6K682-AG, 3M5Q-6K682-AH, 3M5Q-6K682-AJ, 3M5Q-6K682-AE, 3M5Q-6K682-AK, 3M5Q6K682AF, 3M5Q6K682AG, 3M5Q6K682AH, 740821, 750030, 753420, 8603489, 8603746, 3M5Q6K682AC, 1340133, Y60113700, 1465162, 3M5Q6K682AK, Y60113700B, Y6011

vehicle-compatibility

Nie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?

Opis

!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Opis Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 753420 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: – BMW Mini Cooper D (R55 R56) W16 1560  ccm 110  KM 11.2006- – Citroen Berlingo 1.6 HDi FAP DV6 TED4 1560 ccm 109 KM 01.2005- – Citroen C 2 1.6 HDi FAPDV6TED4 1560 ccm 109 KM 01.2005- – Citroen C 3 1.6 HDiDV6TED4 1560 ccm 109 KM 01.2005- – Citroen C 4 1.6 HDiDV6TED4 1600 ccm 109 KM 01.2004- – Citroen C 5 I 1.6 HDi FAPDV6TED4 1560 ccm 109 KM 01.2003- – Citroen C 5 II 1.6 HDi FAPDV6TED4 1560 ccm 109 KM 01.2005- – Citroen Picasso 1.6 HDi FAPDV6TED4 1600 ccm 109 KM 01.2004- – Citroen Xsara 1.6 HDi FAPDV6TED4 1560 ccm 109 KM 01.2003- – Ford C-MAX 1.6 TDCiDV6TED4 1560 ccm 109 KM  01.2004- – Ford Focus II 1.6 TDCiDV6TED4 1600 ccm 109 KM 01.2004- – Ford Mondeo III 1.6 TDCiDV6TED4 1600 ccm 109 KM 01.2004 - 01.2007 – Mazda 3 1.6 DIDV6TED4 1600 ccm109 KM 01.2003- – Peugeot 1007 1.6 HDi FAPDV6TED4 1560 ccm109 KM 01.2005- – Peugeot 206 1.6 HDiDV6TED4 1600 ccm 109 KM 01.2004- – Peugeot 207 1.6 HDiDV6TED4 1600 ccm 109 KM 01.2004- – Peugeot 3008 1.6 HDi FAPDV6TED4 1560 ccm 109 KM 01.2009- – Peugeot 307 1.6 HDiDV6TED4 1600 ccm 109 KM 01.2004- – Peugeot 308 I 1.6 HDi FAPDV6TED4 1560 ccm 109 KM 01.2007- – Peugeot 407 1.6 HDIDV6TED4 1600 ccm 109 KM 01.2004- – Peugeot 5008 1.6 HDi FAP 110DV6TED4 1560 ccm 109 KM 09.2009- – Peugeot Partner 1.6 HDi FAPDV6TED4 1560 ccm 109 KM 01.2005- – Volvo C30 1.6 DD4164T 1560 ccm 109 KM 01.2006- – Volvo S40 II 1.6 DD4164T 1560 ccm 109 KM 01.2004- – Volvo V50 1.6 DD4164T 1560 ccm 109 KM 01.2004- Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta. 

Informacje o sprzedającym

TURBOLUX Łukasz Reszka

TURBOLUX Łukasz Reszka
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (6065) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 16:00

  • wtorek

    08:00 - 16:00

  • środa

    08:00 - 16:00

  • czwartek

    08:00 - 16:00

  • piątek

    08:00 - 16:00

  • sobota

    08:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte