PORSCHE 991 911 3-4.0 350-700KM 53039700494 - 1
PORSCHE 991 911 3-4.0 350-700KM 53039700494 - 2
PORSCHE 991 911 3-4.0 350-700KM 53039700494 - 3

1 / 3

PORSCHE 991 911 3-4.0 350-700KM 53039700494 - 1
PORSCHE 991 911 3-4.0 350-700KM 53039700494 - 2
PORSCHE 991 911 3-4.0 350-700KM 53039700494 - 3

1 maja 2024 9:53

Szczegóły

Oferta od

Firma

Dostawa

Tak

Kategoria części

Kompletne turbosprężarki

Tytuł

PORSCHE 991 911 3-4.0 350-700KM 53039700494

Producent części

KKK

Numer referencyjny producenta

53039700739

vehicle-compatibility

Nie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?

Opis

!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka KKK na nowym środku. Numer z tabliczki: – 53039700739 – 53039700518 – 53039700520 – 53039700556 – 53039880556 – 53039700733 – 53039700681 – 53039700566 – 53039700494 Numer katalogowy zamienników: – 9A212302802 – 9A212302803 – 9A212303202 – 9A212302801 – 9A212302804 – 9A212302805 – 9A212302806 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Porsche .0 Carrera 2015/11-2018/12 2981 ccm, 272 KW, 370 PS Porsche .0 Carrera 4 2015/11-2018/12 2981 ccm, 272 KW, 370 PS Porsche .0 Carrera 4 GTS 2017/03-2018/12 2981 ccm, 331 KW, 450 PS Porsche .0 Carrera 4S 2015/11-2018/12 2981 ccm, 309 KW, 420 PS Porsche .0 Carrera GTS 2017/03-2018/12 2981 ccm, 331 KW, 450 PS Porsche .0 Carrera S 2015/11-2018/12 2981 ccm, 309 KW, 420 PS Porsche .0 Carrera T 2018/01-2018/12 2981 ccm, 272 KW, 370 PS Porsche .4 Carrera 2011/12-2018/12 3436 ccm, 257 KW, 350 PS Porsche .4 Carrera 4 2012/11-2018/12 3436 ccm, 257 KW, 350 PS Porsche .8 Carrera 4S 2012/11-2018/12 3800 ccm, 294 KW, 400 PS Porsche .8 Carrera 4S/4 GTS 2012/11-2018/12 3800 ccm, 316 KW, 430 PS Porsche .8 Carrera S 2011/12-2018/12 3800 ccm, 294 KW, 400 PS Porsche .8 Carrera S/GTS 2012/07-2018/12 3800 ccm, 316 KW, 430 PS Porsche .8 GT2 RS 2017/07-2018/12 3800 ccm, 515 KW, 700 PS Porsche .8 GT3 2013/08-2018/12 3800 ccm, 350 KW, 475 PS Porsche .8 Turbo 2013/09-2018/12 3800 ccm, 383 KW, 520 PS Porsche .8 Turbo 2016/01-2018/12 3800 ccm, 397 KW, 540 PS Porsche .8 Turbo S 2017/08-2018/12 3800 ccm, 446 KW, 607 PS Porsche .8 Turbo S 2013/09-2018/12 3800 ccm, 412 KW, 560 PS Porsche .8 Turbo S 2016/01-2018/12 3800 ccm, 427 KW, 580 PS Porsche .0 GT3 2017/05-2018/12 3996 ccm, 368 KW, 500 PS Porsche .0 GT3 RS 2018/05-2018/12 3996 ccm, 383 KW, 520 PS Porsche .0 GT3 RS/R 2015/04-2018/12 3996 ccm, 368 KW, 500 PS Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta. 

Informacje o sprzedającym

TURBOLUX Łukasz Reszka

TURBOLUX Łukasz Reszka
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (6065) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 16:00

  • wtorek

    08:00 - 16:00

  • środa

    08:00 - 16:00

  • czwartek

    08:00 - 16:00

  • piątek

    08:00 - 16:00

  • sobota

    08:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte