Nie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?
Opis
Przedmiotem aukcji jest FABRYCZNIE NOWY WYWAŻONY ŚRODEK TURBINY.
Numer rdzenia: IH-00-0022
Producent: TURBOCENTRAS UAB
Kontakt telefoniczny:
W zestawie uszczelka pod spływ olejowy oraz gumowy o'ring (jeśli jest przewidziany konstrukcyjnie).
Wkłady są składane i wyważane na Litwie w centrali firmy Turbocentras UAB.
RDZEŃ PASUJE DO NASTĘPUJĄCYCH TURBOSPRĘŻAREK:
- A2710903480
- A2710903680
- A271090328080 271090328080
- A271090348080 271090348080
- A271090368080 271090368008
- 2710903280
- 2710903480
- 2710903680
- AL0065
TURBINA WYSTĘPUJE W NASTĘPUJĄCYCH SAMOCHODACH:
- Mercedes E-Klasse 250 Blue Efficiency (W212) M271DE18AL 1.8L 204 KM/150kW 2009-
- Mercedes-Benz E-Class 200 CGI / 250 Blue Efficiency (W212) M271DE18AL 184 KM/135kW / 204 KM/150kW 2009-
- Mercedes-Benz C-Class (W204/S204/C204) C 250 CGI M271DE18AL 1.8L 204 KM/150kW 2009-
- Mercedes-Benz E-Class Cabriolet (A207/C207) E 250 CG / E 200 CGI M271DE18AL 1.8L 184 KM/135kW / 204 KM/150kW 2009-
- Mercedes-Benz SLK-Class (R172) 200 / 250 M271DE18AL 1.8L 184 KM/135kW / 204 KM/150kW 2009-
- Infiniti QX30 2.0L, l4, Gas DOHCL M271DE18AL 1.8L 184 KM/135kW / 204 KM/150kW 2015 - 2019
- Infiniti Q30 2.0L, l4, Gas DOHCL M271DE18AL 1.8L 211 KM/155kW 2015 - 2019
SPECYFIKACJA PRODUKTU:
Produkt renomowanej litewskiej marki Turbocentras UAB – najchętniej wybieranego producenta części zamiennych turbosprężarek.
Wyprodukowany z wysokiej jakości japońskiej stali
Zawiera wysoką zawartość niklu na poziomie od 52-58%, co gwarantuje żaroodporność
Rdzeń jest wyważony za pomocą profesjonalnego sprzętu VSR 400, co potwierdza dołączony do przesyłki protokół wyważenia z numerem seryjnym korasa
Rdzeń jest składany i wyważany na Litwie, w naszym profesjonalnym serwisie
Do produkcji zespołów środkowych używamy wyłącznie własnych części wysokiej jakości
Każdy z elementów CHRA jest precyzyjnie sprawdzany przed montażem
UWAGA! Przed zakupem prosimy o sprawdzenie numerów na tabliczce znamionowej turbosprężarki.
Środki turbosprężarek powinny być dobierane według numerów turbosprężarki.
Wybór wkładu według kodu silnika lub zdjęcia (brak różnic) może spowodować zakup NIEWŁAŚCIWEGO środka.
UWAGA! Przed montażem naprawionej turbiny należy zidentyfikować i wyeliminować przyczynę poprzedniego uszkodzenia / awarii turbosprężarki!
W innym przypadku naprawiona turbina ulegnie powtórnemu uszkodzeniu!
Informacje o sprzedającym
Wiatreo.pl Sp. z o.o.
Sprzedawca premium
Sprzedawcy premium mają zweryfikowany profil, są ekspertami w branży części i współpracują ściśle z Otomoto.