Dealer
ALLCARS
Sprzedający na OTOMOTO od 2020
Godziny otwarcia
Dziś nieczynne
expand_more
expand_less
- poniedziałek 8:00-17:00
- wtorek 8:00-17:00
- środa 8:00-17:00
- czwartek 8:00-17:00
- piątek 8:00-17:00
- sobota 8:00-14:00
- niedziela Zamknięte
Szczegóły
- Oferta od
- Podkategoria
- Rodzaj części
- Dostawa
-
Tytuł
Renault Scenic II WIĄZKA CZUJNIKI PARKOWANIA TYŁ TYLNE
- Stan
Opis
WITAM
Przedmiotem Aukcji jest
CZUJNIKI PARKOWANIA TYŁ WIĄZKA
Nr części
Do Renault Scenic II 1.9 DCI 130 KM
Cena za komplet
Stan widoczny na zdjęciach
Posiadamy wiele części do tego modelu
Część sprawdzona w 100% sprawna
Zapraszamy do kontaktu oraz zakupu.
WERSJA EUROPEJSKA
Prosimy o przemyślane zakupy , ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za błędne diagnozy oraz źle wybraną część przez kupującego (różnica w numerze części, silniku,kolorze itp)
W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt telefoniczny .
W przypadku zwrotu zamówionych części zwracamy tylko koszt zakupionej części . Podstawą reklamacji jest nienaruszony stan plomb gwarancyjnych oraz oryginał dowodu zakupu. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. Zwrot następuję na wskazane przez kupującego konto bankowe. Nie zwracamy kosztów montażu i demontażu .
W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu, należy podczas doręczenia, w obecności kuriera, spisać protokół szkody. Powinien on zawierać datę, godzinę doręczenia, sposób zabezpieczeń (karton, folia bąbelkowa,nalepki ostrzegawcze itp.) oraz opis uszkodzeń. Niezbędny druk posiada kurier. Następnie podpisany protokół należy przesłać do nadawcy.
Brak spisanego w dniu doręczenia protokołu, uniemożliwia otrzymanie odszkodowania od firmy.
Przedmiotem Aukcji jest
CZUJNIKI PARKOWANIA TYŁ WIĄZKA
Nr części
Do Renault Scenic II 1.9 DCI 130 KM
Cena za komplet
Stan widoczny na zdjęciach
Posiadamy wiele części do tego modelu
Część sprawdzona w 100% sprawna
Zapraszamy do kontaktu oraz zakupu.
WERSJA EUROPEJSKA
Prosimy o przemyślane zakupy , ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za błędne diagnozy oraz źle wybraną część przez kupującego (różnica w numerze części, silniku,kolorze itp)
W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt telefoniczny .
W przypadku zwrotu zamówionych części zwracamy tylko koszt zakupionej części . Podstawą reklamacji jest nienaruszony stan plomb gwarancyjnych oraz oryginał dowodu zakupu. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. Zwrot następuję na wskazane przez kupującego konto bankowe. Nie zwracamy kosztów montażu i demontażu .
W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu, należy podczas doręczenia, w obecności kuriera, spisać protokół szkody. Powinien on zawierać datę, godzinę doręczenia, sposób zabezpieczeń (karton, folia bąbelkowa,nalepki ostrzegawcze itp.) oraz opis uszkodzeń. Niezbędny druk posiada kurier. Następnie podpisany protokół należy przesłać do nadawcy.
Brak spisanego w dniu doręczenia protokołu, uniemożliwia otrzymanie odszkodowania od firmy.