1 / 11
Opis
Koparka przeładunkowa na podwoziu kołowym
Rok produkcji: - fabrycznie nowa - nieużywana na placu
KONFIGURACJA STANDART
1. Ciężar roboczy 30,5 ton ( podwozie kołowe )
2. Poziom emisji Etap V ( STAGE V )
3. Silnik
Cummins 6,7 l; 145 kW (197,2 KM) przy 2000 obr./min; 1100nm/1800 obr/min 6 cylindrów w rzędzie; 6,7 l pojemności , suchy filtr powietrza zgodny z wymaganiami postępowania , dwustopniowy filtr paliwa; Zbiornik paliwa 465L; 50-litrowy zbiornik mocznika ( ADBLUE); Wentylator chłodnicy napęd hydrauliczny z rewersem
4. System hydrauliczny:
Układ hydrauliczny (load sensing ) wyczuwający obciążenie; Pompy o zmiennym wydatku Kawasaki 2 x 250 l/min , ciśnienie 320 bar, zbiornik hydrauliczny 230 L; Dwa filtry na powrocie i ssaniu o poziomie 10 μm; (zamki hydrauliczne ) dla siłowników wysięgnika System hydrauliczny z układem bezpieczeństwa w przypadku niskiego poziomu oleju i przegrzania
5. Kabina:
Hydrauliczne bezstopniowe podnoszenie kabiny o 2,65 m do wysokości widzenia 5,6 m; wielofunkcyjny wyświetlacz dotykowy LCD z głównymi informacjami operacyjnymi i diagnostyką pokładową; Fotel z zawieszeniem pneumatycznym (Grammer Actimo XL ); 2 x multifunkcjonalne joysticki sterowania ruchami maszyny ; klimatyzacja automatyczna z filtrem papierowym posiada funkcję recyrkulacji; rolowana roleta przeciwsłoneczna na dach i przednią szybę; radio z USB ,; wycieraczka szyby przedniej; stalowa osłona przedniego i górnego okna; Gaśnica; Podnóżek; Migające światło ostrzegawcze z tyłu u góry.
6. Dodatkowe wyposażenie nadwozia ( urządzenia )
Poręcze na górnej części podwozia; Zamknięty pierścień obrotu; Migająca lampa ostrzegawcza na przeciwwadze;
Szybkozłącza wraz z układem hydraulicznym do podłączeń chwytaków i innych osprzętów na ramieniu maszyny
Centralny układ smarowania 6.1 . Podwozie kołowe – napęd hydrostatycznyz 2 biegową przekładnią w tym :
Napęd 4x4 i sterowanie skrętem kół przednich ; 8 pełnych gumowych opon (Rozmiar 10.00-20); 4 indywidualne sterowane podpory hydrauliczne ; Zintegrowane punkty smarowania; Mokry hamulec główny wielotarczowy działający na wszystkie koła
Hamulec postojowy na wale napędowym;
7. System elektryczny:
Zasilanie 24V; Baterie 2 × 145Ah; Ochrona silnika z automatycznym wyłączaniem; Dynamiczna ochrona przed przewróceniem; Tryb Eco: automatyczne wyłączanie silnika; Główny wyłącznik akumulatora dla układu elektrycznego;
8. Oświetlenie i kamery:
4 x światła LED skierowane do przodu na dachu kabiny; 2x światła LED skierowane do tyłu na dachu kabiny; 2 x światła LED skierowane do tyłu na dachu z przeciwwagą; 2 x światła LED na wysięgniku pierwszym po lewej i prawej stronie; 2 x światła LED na wysięgniku drugim po lewej i prawej stronie; światła jazdy ;
9. Przekładnia jazdy dla podwozia kołowego :
2-biegowa skrzynia biegów DANA. ( napęd hydrostatyczny )
10. Osie dla podwozia kołowego : osie napędowe; KESSLER
11. Podwozie :
kołowe - koła pełne
12. Ramię:
8,6 m + 5,6m ( razem 14 m )
25 lipca 2025 10:58
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Sany
Model pojazdu
SMHW30G5
Rok produkcji
2024
Motogodziny
1 mth
Kraj pochodzenia
Niemcy
Stan
Używany
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Pierwszy właściciel (od nowości)
Tak
Bezwypadkowy
Tak
Oblicz
Informacje o sprzedającym
Ryszard
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2025
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie