SILNIK PO REGENERACJI Volvo C30 2.5 T5 T TURBO nowy rozrząd B5254T3 - 1
SILNIK PO REGENERACJI Volvo C30 2.5 T5 T TURBO nowy rozrząd B5254T3 - 2
SILNIK PO REGENERACJI Volvo C30 2.5 T5 T TURBO nowy rozrząd B5254T3 - 3
SILNIK PO REGENERACJI Volvo C30 2.5 T5 T TURBO nowy rozrząd B5254T3 - 4
SILNIK PO REGENERACJI Volvo C30 2.5 T5 T TURBO nowy rozrząd B5254T3 - 5
SILNIK PO REGENERACJI Volvo C30 2.5 T5 T TURBO nowy rozrząd B5254T3 - 6
SILNIK PO REGENERACJI Volvo C30 2.5 T5 T TURBO nowy rozrząd B5254T3 - 7
SILNIK PO REGENERACJI Volvo C30 2.5 T5 T TURBO nowy rozrząd B5254T3 - 8

1 / 8

SILNIK PO REGENERACJI Volvo C30 2.5 T5 T TURBO nowy rozrząd B5254T3 - 1
SILNIK PO REGENERACJI Volvo C30 2.5 T5 T TURBO nowy rozrząd B5254T3 - 2
SILNIK PO REGENERACJI Volvo C30 2.5 T5 T TURBO nowy rozrząd B5254T3 - 3
SILNIK PO REGENERACJI Volvo C30 2.5 T5 T TURBO nowy rozrząd B5254T3 - 4
SILNIK PO REGENERACJI Volvo C30 2.5 T5 T TURBO nowy rozrząd B5254T3 - 5
SILNIK PO REGENERACJI Volvo C30 2.5 T5 T TURBO nowy rozrząd B5254T3 - 6
SILNIK PO REGENERACJI Volvo C30 2.5 T5 T TURBO nowy rozrząd B5254T3 - 7
SILNIK PO REGENERACJI Volvo C30 2.5 T5 T TURBO nowy rozrząd B5254T3 - 8

Opis

SILNIK PO REGENERACJI z NOWYM ROZRZĄDEM – marka VOLVO C30 2.5 T5 - TURBO BENZYNA – produkowany w latach 2006-2012 – symbol silnika: B5254T  B5254T3 – pojemność silnika - 2521ccm – MOC: 162KW = 220KM Używany Silnik po Regeneracji – Jakość, Na Której Możesz Polegać! Szukasz solidnego silnika, który przywróci Twojemu samochodowi pełną sprawność? Nasz używany silnik po pełnej regeneracji to idealne rozwiązanie dla tych, którzy cenią niezawodność i rozsądne koszty. ✅ Dlaczego warto postawić na regenerowany silnik? • Oszczędność – To świetna alternatywa dla nowej części, zapewniająca doskonały stosunek jakości do ceny. • Ekologia – Wybierając regenerację, przyczyniasz się do zmniejszenia ilości odpadów i ochrony środowiska. • Pewność działania – Każdy element silnika jest dokładnie sprawdzany i wymieniany, gdy tego wymaga, co gwarantuje jego niezawodność. ✅ Zakres wykonanych prac regeneracyjnych: Stawiamy na uczciwość i rzetelność. U nas to, co opisane, jest faktycznie wykonane - bez żadnych kompromisów. Kupując u nas, masz pewność, że otrzymujesz w pełni zregenerowany silnik. Prace, które wykonaliśmy w ramach tej regeneracji, obejmują: • Głowica cylindrów — Została sprawdzona pod kątem szczelności. Wszystkie podzespoły wymagające wymiany, takie jak zawory, uszczelniacze zaworowe czy prowadnice zaworowe, zostały zastąpione nowymi. Na koniec głowica została splanowana, aby była gotowa do montażu. • Wał korbowy — Pomimo bardzo dobrego stanu wału, profilaktycznie założyliśmy komplet nowych panewek głównych, oporowych i korbowodowych, co wydłuży jego żywotność. • Gładzie cylindrów — Gładzie są w świetnym stanie. Aby zapewnić idealne uszczelnienie, zamontowaliśmy komplet nowych pierścieni tłokowych. Nowy rozrząd bez kół zmiennych faz rozrządu — W ramach regeneracji tego silnika został założony kompletny nowy rozrząd wraz z pompa wody, jednak bez kół zmiennych faz rozrządu, ze względu na ich wysoką cenę. Aktualnie zamontowane oryginale używane z tego silnika koła, które są w dobrym stanie, jednak ze względu na ich naturalne zużycie nie możemy zagwarantować ich długoterminowej sprawności. Oferujemy możliwość montażu nowych kół zmiennych faz rozrządu za dodatkową opłatą — to idealne rozwiązanie dla klientów, którzy chcą mieć całkowicie odnowiony układ. W przypadku awarii kół zmiennych faz rozrządu po zakupie, ich wymiana leży po stronie kupującego. Dbamy o transparentność i chcemy, aby każdy klient miał pełną świadomość tego, co kupuje • Uszczelnienia — Zadbaliśmy o pełne uszczelnienie jednostki, w tym: – nowa uszczelka pod głowicę wraz ze śrubami głowicy, – nowa uszczelka pokrywy zaworów, – nowa uszczelka podstawy filtra oleju, – uszczelniacze wału korbowego przód i tył, – uszczelka pompy oleju, – uszczelka chłodniczki oleju, – uszczelka pod podstawę filtra oleju, odmy i smoka, – uszczelka obudowy termostatu, – uszczelka pod zawory zmiennych faz rozrządu, – uszczelki wałków rozrządu, – oraz zaślepki (broki) - wszystko razem gwarantują bezproblemową i długą pracę. Koszt samych części bez regeneracji głowicy i wielu pozostałych pozycji to 2235zł ! ✅ Dlaczego kupić u nas? • 14 lat doświadczenia — od 2011 roku z powodzeniem działamy w branży • Zgrany zespół ludzi z doświadczaniem - pracujemy razem od lat, każdy zna się na swoich fachu • Sprawdzone źródła części - importujemy je samodzielnie, unikając ryzyka niewiadomego pochodzenia. • Szybka wysyłka – często nawet tego samego dnia • Realne zdjęcia i opisy - tworzone przez nas, nie kopiowane z Internetu • Pomoc przy dopasowaniu - dobieramy części na podstawie numeru części lub danych auta Nie ryzykuj z przypadkowymi sprzedawcami — Kupując u nas, zyskujesz nie tylko w pełni zregenerowany silnik, ale także pewność, że to, co opisane, naprawdę zostało wykonane. ⸻ ✅ Dostawa: Większość zamówień wysyłamy jeszcze tego samego dnia, sporadycznie - następnego. Dalszy przebieg dostawy zależy już od firm kurierskich. W razie opóźnień - działamy od razu: interweniujemy pomagamy, przyspieszamy. Prosimy jednak o wyrozumiałość - na błędy firm zewnętrznych nie mamy wpływu. 

11 kwietnia 2025 15:36

Szczegóły

Podstawowe

Tytuł

SILNIK PO REGENERACJI Volvo C30 2.5 T5 T TURBO nowy rozrząd B5254T3

Dostawa

Tak

Producent części

Volvo OE

Model pojazdu

C30

Marka pojazdu

Volvo

Numer referencyjny producenta

KOMPLET, KOMPLETNY, ENGINE, MOTOR, SERWISOWANY, PO, REGENERACJI, REGENEROWANY, B5254T3, B5254T

Stan

Używany

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

9999

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Informacje o sprzedającym

Auto Części Janów

  • Sprzedawca premium

    Sprzedawca premium

  • Sprzedawcy premium mają zweryfikowany profil, są ekspertami w branży części i współpracują ściśle z Otomoto.

  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 17:00

  • wtorek

    08:00 - 17:00

  • środa

    08:00 - 17:00

  • czwartek

    08:00 - 17:00

  • piątek

    08:00 - 17:00

  • sobota

    08:00 - 15:00

  • niedziela

    Zamknięte

Znajdź na mapie

Adama Mickiewicza 87a - 22-151 Janów, chełmski, Lubelskie (Polska)

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store