Skoda Octavia 1.8T RS - 1
Skoda Octavia 1.8T RS - 2
Skoda Octavia 1.8T RS - 3
Skoda Octavia 1.8T RS - 4
Skoda Octavia 1.8T RS - 5
Skoda Octavia 1.8T RS - 6
Skoda Octavia 1.8T RS - 7
Skoda Octavia 1.8T RS - 8
Skoda Octavia 1.8T RS - 9
Skoda Octavia 1.8T RS - 10
Skoda Octavia 1.8T RS - 11
Skoda Octavia 1.8T RS - 12
Skoda Octavia 1.8T RS - 13
Skoda Octavia 1.8T RS - 14
Skoda Octavia 1.8T RS - 15
Skoda Octavia 1.8T RS - 16
Skoda Octavia 1.8T RS - 17
Skoda Octavia 1.8T RS - 18

1 / 19

Skoda Octavia 1.8T RS - 1
Skoda Octavia 1.8T RS - 2
Skoda Octavia 1.8T RS - 3
Skoda Octavia 1.8T RS - 4
Skoda Octavia 1.8T RS - 5
Skoda Octavia 1.8T RS - 6
Skoda Octavia 1.8T RS - 7
Skoda Octavia 1.8T RS - 8
Skoda Octavia 1.8T RS - 9
Skoda Octavia 1.8T RS - 10
Skoda Octavia 1.8T RS - 11
Skoda Octavia 1.8T RS - 12
Skoda Octavia 1.8T RS - 13
Skoda Octavia 1.8T RS - 14
Skoda Octavia 1.8T RS - 15
Skoda Octavia 1.8T RS - 16
Skoda Octavia 1.8T RS - 17
Skoda Octavia 1.8T RS - 18

18 kwietnia 2024 15:54

ID: 6098253868

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Skoda

Model pojazdu

Octavia

Wersja

1.8T RS

Generacja

I (1996-2011)

Rok produkcji

2004

Przebieg

301 000 km

Pojemność skokowa

1 781 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

180 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie W Mieście

11 l/100km

Typ nadwozia

Kombi

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Szwajcaria

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Bezwypadkowy

Tak

Tuning

Tak

VIN

Wyświetl VIN

13 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Radio

System nagłośnienia

Opis

Witam, na sprzedaż (rozważę też zamianę) mam swoje oczko w głowie, doinwestowany projekt Skoda Octavia RS 1.8turbo o mocy 311 koni mechanicznych 425 nm. Samochód garażowany, używany hobbystycznie, w moich rękach nie widział zimy. Silnik zakuty, złożony od podstaw na nowych częściach, z dużym zapasem mocy. Na nowym silniku przejechane około 4 tysiące kilometrów (nie licząc dotarcia). Buda przebieg 290 000 km. Nie bierze grama oleju nawet przy ostrej jeździe. Spokojnie można podnosić moc w okolice 500 koni, silnik wytrzyma. Samochód posiadam 4 lata. Po pewnym czasie zaczęło brakować mi mocy, wpadło trochę gotówki, więc pomyślałem na początku że zrobię wydech aby fajnie brzmiał. No i jak to bywa z tuningiem nie skończyło się na wydechu. Wymieniłem wtryski, świece, intercooler, turbo, zrobiłem program. Silnik brał olej, a po pewnym czasie jeden z tłoków wypadł na drogę :). Postanowiłem więc zrobić to jak należy i zaprowadziłem go do człowieka który specjalizuje się w tuningu silników 1.8t oraz 2.7biturbo w audi, (sam posiada audi 1100km 1500nm) i widziałem już kilka wozów które zrobił. Po konsultacji z nim doszliśmy do wniosku że silnik trzeba zakuć oraz poprawić dolot i wymienić kilka części. Prócz nowego bloku silnika, wleciały nowe świece oraz turbo, zregenerowane zostały zaciski hamulcowe, włożone przewody hamulcowe w stalowym oplocie, nowe klocki oraz tarcze hamulcowe na zamówienie w Pizza Brakes. Wóz staje dęba po mocnym wciśnięciu hamulca (bez porównania z serią). Włożone zostało nowe sprzęgło obite kevlarem, nowy rozrząd. Amortyzatory również wymienione na nowe. Zaciski hamulcowe pomalowane na zielono w tym samym kolorze co przewody hamulcowe. Zależało mi na tym by kolor zielony przeważał (kolor RS), więc obszyłem także kierownicę skórą z zielono czerwoną nicią. Z przodu dobrze widoczne są rury od intercoolera z zielonymi silikonami. Na słupku kierowcy znajdują się zegary od doładowania turbo, temperatury oleju oraz temperatury spalin. Radio Bluetooth, można podpiąć pendrive oraz kabel aux. Części wsadzone do silnika: -pierścienie mahle -tłoki BAM odprężone -swożeń 20mm -kute korbowody -panewki korbowodowe ACL Racing -panewki główne i oporowe oryginał -głowica szeroki kanał -zawory wydechowe ze sprężynami z 2.7 biturbo -zmienione wałki na ostrzejsze -turbina k04-023 hybryda, muszle roztoczone, wydechowy wirnik z k04-064, koło kompresji cnc -układ dolotowy -downpipe 3 cale -reszta wydechu do końca 2,75 cala (oczywiście kwasówka) -sztywny tip -przepływka z s3 -kolektor ssący s3 -wtryskiwacze bosch 525 -nowy rozrząd -uszczelniacze zaworowe Na tym setupie został wystrojony na 311km. Zrobiona twarda odcinka. Przyśpiesza tak jak powinien. Dzięki wydechowi rasowo i agresywnie brzmi, kto wie o co chodzi nie przejdzie obok bez spojrzenia na nią. Auto stoi na pięknych felgach 18. Zostały pomalowane proszkowo w ubiegłym roku, nie ma na nich żadnych zadrapań, są w idealnym stanie. Na felgach opony Uniroyal Rainsport 5 w rozmiarze 225/45. Bajecznie kleją asfalt, trzymają auto pewnie w zakrętach, na mokrym auto jedzie prawie jak na suchym. Zawieszenie sztywne beż żadnych luzów. Nic nie stuka. Prowadzi się wyśmienicie. Dorzucam seryjne alufelgi 16, mogą być dla kogoś na zimę, ja akurat w zimę nie jeździłem. W auto włożona masa pieniędzy oraz czasu. Jest to nowy gotowy projekt, jak już wspomniałem wyżej znikomy przebieg silnika, także posłuży komuś jeszcze długo. Cena jest ułamkiem włożonych w samochód pieniędzy. Poważnie zainteresowanych zapraszam do kontaktu. 

Informacje o sprzedającym

Karol

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Lublin, Lubelskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie