SMART FORFOUR SZYBA PRZEDNIA CZOŁOWA PRZÓD - 1
SMART FORFOUR SZYBA PRZEDNIA CZOŁOWA PRZÓD - 2
SMART FORFOUR SZYBA PRZEDNIA CZOŁOWA PRZÓD - 3
SMART FORFOUR SZYBA PRZEDNIA CZOŁOWA PRZÓD - 4

1 / 4

SMART FORFOUR SZYBA PRZEDNIA CZOŁOWA PRZÓD - 1
SMART FORFOUR SZYBA PRZEDNIA CZOŁOWA PRZÓD - 2
SMART FORFOUR SZYBA PRZEDNIA CZOŁOWA PRZÓD - 3
SMART FORFOUR SZYBA PRZEDNIA CZOŁOWA PRZÓD - 4

Szczegóły

Tytuł

SMART FORFOUR SZYBA PRZEDNIA CZOŁOWA PRZÓD

Marka pojazdu

Smart

Model pojazdu

Forfour

Stan

Używany

Opis

SMART FORFOUR SZYBA PRZEDNIA CZOŁOWA PRZÓD szyba czołowa do Smarta Forfour  po 2017 roku. Ze względu na delikatność i wielkość, zalecany odbiór !. Wymontowana z nowego auta o przebiegu 5km **************************************************************** Zwrot: Masz 14 dni na odstąpienie od umowy.  Zwrot obywa się na własny koszt.  Adres do zwrotu F.H. MAREK GARSTECKI UL.MODRZEWIOWA 26 62-081 PRZEŹMIEROWO Polska. Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego). Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem. Reklamacja: Sprzedawca odpowiada za wadliwy towar przez 1 rok od jego wydania. Czas na reklamację 1 rok. Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową. Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo. Adres do reklamacji F.H. MAREK GARSTECKI ul.MODRZEWIOWA 26 62-081 PRZEŹMIEROWO Polska. Dodatkowe informacje: Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@autoczesc.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w .Poznaniu Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 

21 czerwca 2024 10:43

Informacje o sprzedającym

Firma Handlowa Marek Garstecki

  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (5854) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 16:00

  • wtorek

    08:00 - 16:00

  • środa

    08:00 - 16:00

  • czwartek

    08:00 - 16:00

  • piątek

    08:00 - 16:00

  • sobota

    Zamknięte

  • niedziela

    Zamknięte

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store