Sterownik silnika Opel Astra G, Vectra B 1.8 - 1
Sterownik silnika Opel Astra G, Vectra B 1.8 - 2
Sterownik silnika Opel Astra G, Vectra B 1.8 - 3
Sterownik silnika Opel Astra G, Vectra B 1.8 - 4

1 / 4

Sterownik silnika Opel Astra G, Vectra B 1.8 - 1
Sterownik silnika Opel Astra G, Vectra B 1.8 - 2
Sterownik silnika Opel Astra G, Vectra B 1.8 - 3
Sterownik silnika Opel Astra G, Vectra B 1.8 - 4

28 kwietnia 2024 10:20

Szczegóły

Oferta od

Firma

Kategoria części

Sterowniki silnika

Tytuł

Sterownik silnika Opel Astra G, Vectra B 1.8

Marka pojazdu

Opel

Model pojazdu

Astra

Generacja

G (1998-2009)

Numer referencyjny producenta

90560476, 5WK9160, 90569370, 5WK91706, 90582539, 5WK91705

Główne usługi sprzedającego

  • Naprawa samochodów icon

    Naprawa samochodów

, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach

vehicle-compatibility

Nie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?

Opis

Zregenerowany Sterownik Silnika Opel X18XE1 Informacje o sterowniku: Producent: SIEMENS Symbole: Simtec70 Model: Astra G, Vectra B, Zafira A Rok produkcji: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002 Oznaczenie silnika: X18XE1, X18XE, X20XEV Pojemność silnika: 1.8L 16V 116KM, 2.0 Numery katalogowe: 90569370, 90582539, 90560476, 09117394, 09117394, 6237712, 5WK91707, 24407208, 24407208, 90520859, 5WK9161, 90520859, 5WK9161, 90560476, 5WK9160, 90560476, 5WK9160, 90569370, 5WK91706, 90569370, 5WK91706, 90582539, 5WK91705, 90582539, 5WK91705, 90582539, 5WK91705, 90582539, 5WK91705 Błędy: – P0351 - Cewka zapłonowa 1 - awaria obwodu elektrycznego – P0352 - Cewka zapłonowa 2 - awaria obwodu elektrycznego – P0353 - Cewka zapłonowa 3 - awaria obwodu elektrycznego – P0354 - Cewka zapłonowa 4 - awaria obwodu elektrycznego – P0201 - Przerwa w obwodzie wtryskiwacza paliwa cylindra 1, usterka – P0202 - Przerwa w obwodzie wtryskiwacza paliwa cylindra 2, usterka – P0203 - Przerwa w obwodzie wtryskiwacza paliwa cylindra 3, usterka – P0204 - Przerwa w obwodzie wtryskiwacza paliwa cylindra 4, usterka – P0100 - Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza – usterka – P0110 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0202 - Usterka / przerwa wtryskiwacza 2 – P0203 - Usterka / przerwa wtryskiwacza 3 – P0505 - Niskie napięcie regulatora biegu jałowego 02 – P0505 - Wysokie napięcie regulatora biegu jałowego 01 – P1612 - Brak sygnału immobilizera lub zły sygnał – P1613 - Brak sygnału immobilizera lub zły sygnał – C0244 - Brak sygnału na wejściu momentu obrotowego silnika – C0241 - Brak sygnału momentu silnika Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE 

Informacje o sprzedającym

Elektro-Bip

Elektro-Bip
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Przejdź do strony sprzedawcyZobacz więcej ofert (768) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 21:00

  • wtorek

    08:00 - 21:00

  • środa

    08:00 - 21:00

  • czwartek

    08:00 - 21:00

  • piątek

    08:00 - 21:00

  • sobota

    08:00 - 21:00

  • niedziela

    Zamknięte