TOYOTA AURIS 2.2 69-177KM VB13 - 1
TOYOTA AURIS 2.2 69-177KM VB13 - 2
TOYOTA AURIS 2.2 69-177KM VB13 - 3

1 / 3

TOYOTA AURIS 2.2 69-177KM VB13 - 1
TOYOTA AURIS 2.2 69-177KM VB13 - 2
TOYOTA AURIS 2.2 69-177KM VB13 - 3

31 maja 2024 9:57

Szczegóły

Oferta od

Firma

Dostawa

Tak

Kategoria części

Kompletne turbosprężarki

Tytuł

TOYOTA AURIS 2.2 69-177KM VB13

Marka pojazdu

Toyota

Model pojazdu

Auris

Generacja

II (2012-)

Producent części

IHI

Numer referencyjny producenta

vb13

vehicle-compatibility

Nie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?

Opis

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka IHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – VJ11 – VB130022 – VB13 – VM15L – VB130091 – VC130091 – VA130091 – NN130077 – VM6L Numer katalogowy zamienników: – 3730428 – E92Z9G438A – 8941401510 – 8941582450 – 1720126031 – 1720126030 – 17201-26030 – 17201-26031 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Toyota Verso 2.2 D-CAT Silnik: 2AD-FHV Pojemność: 2231 ccm Moc: 177 KM Rok produkcji: od 07.2005 Ford Probe 2,2 GT (ECP) Silnik: 2,2 12V Pojemność: 2184 ccm Moc: 147 KM Rok produkcji: 03.1991 do 12.1992 Isuzu Midi Bus 2,0 TD (98000) Silnik: 4FC1T Pojemność: 1995 ccm Moc: 69 KM Rok produkcji: od 01.1989 Isuzu Piazza 2,0 Turbo Silnik: 4ZC1 (Turbo, Kat) Pojemność: 1995 ccm Moc: 141 KM Rok produkcji: 06.1985 do 12.1990 Maserati 228 Silnik: N/A Pojemność: N/A Moc: N/A Rok produkcji: N/A Maserati 228 Karif Silnik: N/A Pojemność: N/A Moc: N/A Rok produkcji: N/A Mazda 323 Silnik: BP55 Pojemność: 1840 ccm Moc: 163 KM Rok produkcji: od 11.1990 Mazda 626 Silnik: P148 Pojemność: 2184 ccm  Moc: 147 KM Rok produkcji: 03.1991 do 12.1992 Subaru Legacy Silnik: EJ20 Pojemność: 2000 ccm Moc: N/A Rok produkcji: N/A Toyota Auris D-CAT Silnik: 2AD-FHV Pojemność: 2231 ccm Moc: 177 KM Rok produkcji: od 07.2005 Toyota Avensis D-CAT Silnik: 2AD-FHV Pojemność: 2231 ccm Moc: 177 KM Rok produkcji: od 07.2005 Toyota Corolla D-CAT Silnik: 2AD-FHV Pojemność: 2231 ccm Moc: 177 KM Rok produkcji: od 07.2005 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta. 

Informacje o sprzedającym

TURBOLUX Łukasz Reszka

TURBOLUX Łukasz Reszka
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (6065) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 16:00

  • wtorek

    08:00 - 16:00

  • środa

    08:00 - 16:00

  • czwartek

    08:00 - 16:00

  • piątek

    08:00 - 16:00

  • sobota

    08:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte