TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI O NUMERZE:
761437-3,454231-2
Turbosprężarka o jednym z następujących zamiennych numerów:
- 761437-3,454231-2,454231-8
Turbosprężarka pasuje do następujących pojazdów:
1. Skoda Superb I 1.9 TDI (101/105/115PS) AVB BPZ BSV
2.Volkswagen Passat B5 1.9 TDI (74/81/85kW - 101/110/115PS) AFN AHH AJM ATJ AVB AVG
3.A4 B5 1.9 TDI (74/81/85kW - 101/110/115PS) ATJ AJM AHH AFN
4.A4 B6 1.9 TDI (74/85kW - 101/116PS) AVB BKE
5.A4 B7 1.9 TDI 85kW/115PS BKE BRB
6.A6 C6 1.9 TDI (74/81/85kW - 101/110/115PS) ATJ AJM AHH AFN
Profesjonalne centrum naprawy i regeneracji turbosprężarek
Raf Trans to również specjalistyczny warsztat zajmujący się naprawą i regeneracją turbosprężarek.
Maszyny, które wykorzystujemy w procesie regeneracji są jednymi z najdroższych i najbardziej zaawansowanych na terenie Europy. Jesteśmy w posiadaniu profesjonalnych urządzeń firmy SCHENCK, której sprzęt wykorzystywany jest na dzień dzisiejszy w procesie produkcji 90% nowych turbosprężarek.
Na wyposażeniu naszej pracowni są min.: wyważarka, doważarka, tester / regulator sterowników pneumatycznych i elektroniczno-pneumatycznych oraz jako nieliczni w Polsce posiadamy tester ATD-1, za pomocą którego możemy ocenić stan jak i dokonać kalibracji elektronicznych sterowników stosowanych w nowszych typach turbosprężarek.
Procedura regeneracji obejmuje:
– Rozebranie turbiny na części pierwsze,
– mycie w myjce wysokociśnieniowej,
– szkiełkowanie (piaskowanie),
– tulejowanie korpusu (wymiana korpusu),
– wymianę standardowego zestawu naprawczego: łożyska ślizgowe, łożysko oporowe, odrzutnik oleju, podstawka odrzutnika, pierścienie uszczelniające odrzutnika i wałka, pierścień ustalający wałka, pin ustalający łożyska ślizgowego, o ringi uszczelniające, nakrętka koła kompresji i wszystkie śruby montażowe,
– wymianę talerzyka,
– wymianę blaszki termicznej,
– wymianę wirnika z wałkiem,
– wymianę koła kompresji,
– wyważenie wirnika z wałkiem i kołem kompresji na maszynie SCHENCK TB COMFORT,
– montaż rdzenia turbosprężarki,
– kontrolę szczelności (olej 10W40, temp. około 40stC, ciśnienie 5,0 bar),
– doważenie kompletnego rdzenia turbosprężarki na maszynie SCHENCK TB SONIO,
– montaż doważonego rdzenia turbosprężarki w obudowy,
– kalibracja mechanizmu zmiennej geometrii na maszynie FLOWBENCH.
TBcomfort wyważanie w niskim zakresie obrotów podstawą długiego "nowego" życia turbiny
Dzięki urządzeniu TBcomfort zapewniacie Państwo podstawy wysokojakościowej naprawy: w pierwszej czynności usuwacie niewyważenie podzespołów: wałka z turbiną, koła kompresji i całego zespołu. Dzięki temu stworzone zostają warunki dla późniejszego wyważania w zakresie wysokich obrotów. Można w perfekcyjny sposób wyważać podzespoły turbosprężarki o ciężarze do 16 kg. W praktyce oznacza to, że ze względu na dużą rozpiętość w zakresie ciężaru można wyważać również turbosprężarki pojazdów ciężarowych, maszyn budowlanych lub napędów statków. Działanie wszystkich komponentów jest niezawodne, logiczne i łatwo zrozumiałe. Dzięki temu urządzenie TBcomfort można opanować już po krótkim okresie przeszkolenia.
– Szeroki zakres zastosowania – od kilku gram do 16 kg
– Prosta obsługa niewymagająca wielu narzędzi z wykorzystaniem ekranu dotykowego
– Najnowszy, jeszcze bardziej dokładny układ pomiarowy
– Innowacyjna konstrukcja z odlewu mineralnego zapewniająca tłumienie zakłóceń, większą powtarzalność i dokładność wyważania
– Specjalna rama rezonansowa zapewniająca bardzo dokładny pomiar
– Permanentna kalibracja
– Proste o precyzyjne pozycjonowanie kąta niewyważenia
– Urządzenie z zaczepem dźwigowym – łatwe do ustawienia i uruchomienia
– Energooszczędna koncepcja napędu