Turbina GOLF IV BORA OCTAVIA 1,9 TDI 66KW 90KM AGR - 1
Turbina GOLF IV BORA OCTAVIA 1,9 TDI 66KW 90KM AGR - 2
Turbina GOLF IV BORA OCTAVIA 1,9 TDI 66KW 90KM AGR - 3
Turbina GOLF IV BORA OCTAVIA 1,9 TDI 66KW 90KM AGR - 4
Turbina GOLF IV BORA OCTAVIA 1,9 TDI 66KW 90KM AGR - 5
Turbina GOLF IV BORA OCTAVIA 1,9 TDI 66KW 90KM AGR - 6
Turbina GOLF IV BORA OCTAVIA 1,9 TDI 66KW 90KM AGR - 7
Turbina GOLF IV BORA OCTAVIA 1,9 TDI 66KW 90KM AGR - 8
Turbina GOLF IV BORA OCTAVIA 1,9 TDI 66KW 90KM AGR - 9

1 / 9

Turbina GOLF IV BORA OCTAVIA 1,9 TDI 66KW 90KM AGR - 1
Turbina GOLF IV BORA OCTAVIA 1,9 TDI 66KW 90KM AGR - 2
Turbina GOLF IV BORA OCTAVIA 1,9 TDI 66KW 90KM AGR - 3
Turbina GOLF IV BORA OCTAVIA 1,9 TDI 66KW 90KM AGR - 4
Turbina GOLF IV BORA OCTAVIA 1,9 TDI 66KW 90KM AGR - 5
Turbina GOLF IV BORA OCTAVIA 1,9 TDI 66KW 90KM AGR - 6
Turbina GOLF IV BORA OCTAVIA 1,9 TDI 66KW 90KM AGR - 7
Turbina GOLF IV BORA OCTAVIA 1,9 TDI 66KW 90KM AGR - 8
Turbina GOLF IV BORA OCTAVIA 1,9 TDI 66KW 90KM AGR - 9

Opis

ORYGINALNA REGENEROWANA TURBOSPRĘŻARKA GARRETT Turbosprężarka o numerach: Numer części – 53039880015 – 53039700015 – 4541590002 – 4541590001 Numer producenta – 038145701A – 038145701AX – 038145701AV – 038145701D 038145701A / 038145701AX / 038145701AV / 038145701, 038145701D, 454159-0002 454159-0001, 454159-1 454159-2 454159-3 454159-4 454159-5, 454159-6 454159-7 454159-8 454159-9 454159-10, 5303 988 0015 / 5303 970 0015, 5303-988-0015 / 5303-970-0015, 53039880015 / 53039700015, k03-015 Komplet uszczelek w zestawie !!!!!! ZASTOSOWANIE W POJAZDACH : Skoda Octavia I 1.9 TDIdo : – Silnik: AGRPojemność: 1896 ccm Moc: 90 KM Rok produkcji: 08.1997 do 06.2000 Audi A3 1.9 TDI (8L) – Silnik: AGRPojemność: 1896 ccm Moc: 66 Kw Rok produkcji: 08.1996 do 06.1998 Volkswagen Bora 1.9 TDI – Silnik: AGRPojemność: 1896 ccm Moc: 66 Kw Rok produkcji: 08.1997 do 06.2001 Volkswagen Golf IV 1.9 TDI – Silnik: AGRPojemność: 1896 ccm Moc: 66 Kw Rok produkcji: 08.1997 do 06.2001 Oferowana turbosprężarka została poddana całkowitej regeneracji zgodnie ze specyfikacją producenta. REGENERACJA TURBOSPRĘŻARKI ODBYWA SIĘ W NASTĘPUJĄCYCH ETAPACH: I. Przygotowanie turbosprężarki do procesu regeneracji. – Rozebranie turbosprężarki na poszczególne elementy. – Mycie wszystkich elementów turbosprężarki w myjce wysokociśnieniowej w celu usunięcia zgromadzonych nagarów eksploatacyjnych. – Szkiełkowanie poszczególnych elementów turbosprężarki w piaskarce z mikrokulkami szklanymi. Ten krok regeneracji pozwala poszczególnym częściom turbosprężarki wrócić do odpowiedniej kondycji.Nie każde zabrudzenie da się usunąć za pomocą tradycyjnego mycia. Na tym etapie elementy turbosprężarki są dokładnie myte w przemysłowej myjce ciśnieniowej z użyciem specjalistycznej chemii w połączeniu z wysoka temperaturą i odpowiednim ciśnieniem. II. Główny etap regeneracji turbosprężarki. – Złożenie rdzenia turbosprężarki z nowych części. Polega to na zastosowaniu  wszystkich zużywających się komponentów na nowe: wysokiej klasy produkcji niemieckiej wirnik , koło kompresji, zestaw naprawczy, talerzyk, blaszka termiczna. – Wyważenie i doważenie rdzenia turbosprężarki na maszynie wysokoobrotowej  CMT-48 VSR . – Montaż rdzenia w kolektor turbosprężarki. – Kalibracja ustawień zaworów podciśnieniowych na komputerowym urządzeniu Gate Test 3. III. Pomiary i kontrola jakości. – CIMAT CMT 48 VSR – Wysokoobrotowa wyważarka do rdzeni turbosprężarek. Maszyna wykorzystywana jest do precyzyjnego wyważania rdzenia przy prędkości obrotowej od 150 000 do 300 000 obr/min. W trakcie doważania rdzeń pracuje w warunkach zbliżonych do rzeczywistej eksploatacji w silniku spalinowym. Umożliwia ona sprawdzenie parametrów dynamicznych turbiny w całym zakresie pracy, a następnie podaje dokładnie wartość masy niewyważenia do korekcji 0,01 gmm, tak aby rdzeń nie odbiegał od fabrycznie nowego. – CIMAT TurboTest Urządzenie do sprawdzania i regulacji układów zmiennej geometrii, oraz do pomiaru wydajności turbosprężarek. Maszyna ma możliwość ustawienia aktuatorów pneumatycznych i elektronicznych według specyfikacji producenta. Turbosprężarka pod względem prawidłowej pracy zmiennej geometrii oraz wydajności ciśnienia nie odbiega od fabrycznie nowej turbosprężarki. Wszystkie procesy potwierdzone są wydrukami z poszczególnych maszyn i są dołączane na życzenie klienta. Decydując się na zakup naszego produktu otrzymujesz: – turbosprężarkę najwyższej jakości po kompleksowej regeneracji – certyfikaty zapewniające wysoką jakość produktu (wydruki z poszczególnych maszyn są dołączane na życzenie klienta ) – najwyższą jakość produktu, a dla stałych klientów korzystne warunki zakupu – fachową pomoc i diagnostykę podczas dalszej eksploatacji produktu Uwaga! Cena obejmuje zwrot uszkodzonej turbosprężarki. Wariant 1: Kurier odbierze uszkodzoną turbosprężarkę przy dostawie (proszę o zapakowanie starej turbosprężarki w karton lub wyciągnąć nową z pudła i zapakować, list przewozowy będzie posiadał kurier). Wariant 2: Powiadamiasz nas telefonicznie/sms w terminie do 7-dni od daty otrzymania turbosprężarki, że uszkodzona turbosprężarka jest gotowa do odbioru, a my przysyłamy kuriera na nasz koszt po odbiór części. Wariant 3: Klient nie zwraca turbosprężarki ( indywidualnie ustalana kwota Po zakupie prosimy o informację o wybranym wariancie zwrotu w wiadomości dla sprzedającego. 

7 lutego 2025 16:36

Szczegóły

Podstawowe

Stan

Używany

Tytuł

Turbina GOLF IV BORA OCTAVIA 1,9 TDI 66KW 90KM AGR

Producent części

iNY

Numer referencyjny producenta

038145701D,, 454159,, 454159-0002,, 4541590002,, 5303-988-0015,, 53039880015, HHREG0013

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Informacje o sprzedającym

TURBO-SERWIS Professional

  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store