1 / 8
Opis
ORYGINALNA REGENEROWANA TURBOSPRĘŻARKA
Numer z tabliczki:
– 740611
Komplet uszczelek w zestawie
ZASTOSOWANIE W POJAZDACH :
HYUNDAI, ACCENT III (MC) 11.2005 - 12.2010:
– 1.5 CRDi GLS | 81 kw | 110 hp | 11.2005 - 11.2010
HYUNDAI, ACCENT III sedan (MC) 11.2005 - 12.2012:
– 1.5 CRDi GLS | 81 kw | 110 hp | 11.2005 - 11.2010
HYUNDAI, ELANTRA V sedan (MD, UD) 09.2010 -:
– 1.6 CRDi | 94 kw | 128 hp | 02.2011 - 12.2015
HYUNDAI, GETZ (TB) 06.2001 - 01.2011:
– 1.5 CRDi | 65 kw | 88 hp | 08.2005 - 06.2009
– 1.5 CRDi | 60 kw | 82 hp | 03.2003 - 09.2005
– 1.5 CRDi GLS | 81 kw | 110 hp | 08.2005 - 06.2009
HYUNDAI, i30 (FD) 10.2007 - 05.2012:
– 1.6 CRDi | 94 kw | 128 hp | 01.2010 - 11.2011
– 1.6 CRDi | 85 kw | 116 hp | 10.2007 - 11.2011
– 1.6 CRDi | 66 kw | 90 hp | 10.2007 - 11.2011
HYUNDAI, i30 Kombi (FD) 10.2007 - 06.2012:
– 1.6 CRDi | 94 kw | 128 hp | 01.2010 - 06.2012
– 1.6 | 85 kw | 116 hp | 02.2008 - 06.2012
– 1.6 CRDi | 66 kw | 90 hp | 02.2008 - 06.2012
KIA, CEE'D SW (ED) 07.2007 - 12.2012:
– 1.6 CRDi 115 | 85 kw | 115 hp | 09.2007 - 12.2012
– 1.6 CRDi 90 | 66 kw | 90 hp | 09.2007 - 12.2012
KIA, CEE'D liftback (ED) 12.2006 - 12.2012:
– 1.6 CRDi 115 | 85 kw | 115 hp | 12.2006 - 12.2012
– 1.6 CRDi 90 | 66 kw | 90 hp | 12.2006 - 12.2012
KIA, CERATO I liftback (LD) 03.2004 -:
– 1.6 CRDi | 85 kw | 115 hp | 06.2005 -
KIA, CERATO I sedan (LD) 04.2004 - 12.2009:
– 1.6 CRDi | 85 kw | 115 hp | 06.2005 - 12.2009
KIA, PRO CEE'D (ED) 02.2008 - 02.2013:
– 1.6 CRDi 115 | 85 kw | 115 hp | 02.2008 - 09.2012
– 1.6 CRDi 90 | 66 kw | 90 hp | 02.2008 - 09.2012
KIA, RIO II (JB) 03.2005 -:
– 1.5 CRDi | 81 kw | 110 hp | 03.2005 - 12.2011
– 1.5 CRDi | 65 kw | 88 hp | 06.2008 - 12.2011
KIA, RIO II sedan (JB) 03.2005 -:
– 1.5 CRDi | 81 kw | 110 hp | 03.2005 - 12.2011
– 1.5 CRDi | 65 kw | 88 hp | 06.2008 - 12.2011
✅ Zaufanie
Posiadamy ponad 15 letnie doświadczenie w regeneracji turbosprężarek dzięki temu masz pewność, że zakupiony produkt w pełni spełnią Twoje oczekiwania.
Oferowana turbosprężarka została poddana całkowitej regeneracji zgodnie ze specyfikacją producenta.
REGENERACJA TURBOSPRĘŻARKI ODBYWA SIĘ W NASTĘPUJĄCYCH ETAPACH:
I. Przygotowanie turbosprężarki do procesu regeneracji.
– Rozebranie turbosprężarki na poszczególne elementy.
– Mycie wszystkich elementów turbosprężarki w myjce wysokociśnieniowej w celu usunięcia zgromadzonych nagarów eksploatacyjnych.
– Szkiełkowanie poszczególnych elementów turbosprężarki w piaskarce z mikrokulkami szklanymi.
Ten krok regeneracji pozwala poszczególnym częściom turbosprężarki wrócić do odpowiedniej kondycji.Nie każde zabrudzenie da się usunąć za pomocą tradycyjnego mycia. Na tym etapie elementy turbosprężarki są dokładnie myte w przemysłowej myjce ciśnieniowej z użyciem specjalistycznej chemii w połączeniu z wysoka temperaturą i odpowiednim ciśnieniem.
II. Główny etap regeneracji turbosprężarki.
– Złożenie rdzenia turbosprężarki z nowych części.
Polega to na zastosowaniu wszystkich zużywających się komponentów na nowe: wysokiej klasy produkcji niemieckiej wirnik , koło kompresji, zestaw naprawczy, talerzyk, blaszka termiczna.
– Wyważenie i doważenie rdzenia turbosprężarki na maszynie wysokoobrotowej CMT-48 VSR .
– Montaż rdzenia w kolektor turbosprężarki.
– Kalibracja ustawień zaworów podciśnieniowych na komputerowym urządzeniu Gate Test 3.
III. Pomiary i kontrola jakości.
– CIMAT CMT 48 VSR
– Wysokoobrotowa wyważarka do rdzeni turbosprężarek. Maszyna wykorzystywana jest do precyzyjnego wyważania rdzenia przy prędkości obrotowej od 150 000 do 300 000 obr/min. W trakcie doważania rdzeń pracuje w warunkach zbliżonych do rzeczywistej eksploatacji w silniku spalinowym. Umożliwia ona sprawdzenie parametrów dynamicznych turbiny w całym zakresie pracy, a następnie podaje dokładnie wartość masy niewyważenia do korekcji 0,01 gmm, tak aby rdzeń nie odbiegał od fabrycznie nowego.
– CIMAT TurboTest
Urządzenie do sprawdzania i regulacji układów zmiennej geometrii, oraz do pomiaru wydajności turbosprężarek. Maszyna ma możliwość ustawienia aktuatorów pneumatycznych i elektronicznych według specyfikacji producenta. Turbosprężarka pod względem prawidłowej pracy zmiennej geometrii oraz wydajności ciśnienia nie odbiega od fabrycznie nowej turbosprężarki.
Wszystkie procesy potwierdzone są wydrukami z poszczególnych maszyn i są dołączane na życzenie klienta.
Decydując się na zakup naszego produktu otrzymujesz:
– turbosprężarkę najwyższej jakości po kompleksowej regeneracji
– certyfikaty zapewniające wysoką jakość produktu (wydruki z poszczególnych maszyn są dołączane na życzenie klienta )
– najwyższą jakość produktu, a dla stałych klientów korzystne warunki zakupu
– fachową pomoc i diagnostykę podczas dalszej eksploatacji produktu
Uwaga!
Cena obejmuje zwrot uszkodzonej turbosprężarki.
Wariant 1: Kurier odbierze uszkodzoną turbosprężarkę przy dostawie (proszę o zapakowanie starej turbosprężarki w karton lub wyciągnąć nową z pudła i zapakować, list przewozowy będzie posiadał kurier).
Wariant 2: Powiadamiasz nas telefonicznie/sms w terminie do 7-dni od daty otrzymania turbosprężarki, że uszkodzona turbosprężarka jest gotowa do odbioru, a my przysyłamy kuriera na nasz koszt po odbiór części.
Wariant 3: Klient nie zwraca turbosprężarki ( indywidualnie ustalana kwota
Po zakupie prosimy o informację o wybranym wariancie zwrotu w wiadomości dla sprzedającego.
7 lutego 2025 16:34
Szczegóły
Podstawowe
Stan
Używany
Tytuł
Turbina Hyundai i 30 Kia Ceed 1.5 CRDi 1.6 CRDi
Producent części
Garrett
Marka pojazdu
Hyundai
Numer referencyjny producenta
740611
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Informacje o sprzedającym
TURBO-SERWIS Professional
Sprzedający profesjonalny
Sprzedający na OTOMOTO od 2025
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu