1 / 8
Opis
ORYGINALNA REGENEROWANA TURBOSPRĘŻARKA
Numer z tabliczki:
– K0422-882
– L3M713700C
– L3M713700D
Komplet uszczelek w zestawie
ZASTOSOWANIE W POJAZDACH
– Samochód: Mazda 3 Rok produkcji: od 11.2005 Silnik: DISI EU Pojemność: 2261 ccm Moc: 260 KMSamochód: Mazda 6 Rok produkcji: od 11.2005 Silnik: DISI EU Pojemność: 2261 ccm Moc: 260 KM
Samochód: Mazda CX-7 Rok produkcji: od 11.2005 Silnik: DISI EU Pojemność: 2261 ccm Moc: 260 KM
Samochód: Mazda CX-7 Rok produkcji: 10.2007 - 08.2009 Silnik: MZR Pojemność: 2300ccm Moc: 285 KM
Samochód: Mazda MPV Rok produkcji: 11.2005- Silnik: DISI EU Pojemność: 2261 ccm Moc: 245 KM
✅ Zaufanie
Posiadamy ponad 15 letnie doświadczenie w regeneracji turbosprężarek dzięki temu masz pewność, że zakupiony produkt w pełni spełnią Twoje oczekiwania.
Oferowana turbosprężarka została poddana całkowitej regeneracji zgodnie ze specyfikacją producenta.
REGENERACJA TURBOSPRĘŻARKI ODBYWA SIĘ W NASTĘPUJĄCYCH ETAPACH:
I. Przygotowanie turbosprężarki do procesu regeneracji.
– Rozebranie turbosprężarki na poszczególne elementy.
– Mycie wszystkich elementów turbosprężarki w myjce wysokociśnieniowej w celu usunięcia zgromadzonych nagarów eksploatacyjnych.
– Szkiełkowanie poszczególnych elementów turbosprężarki w piaskarce z mikrokulkami szklanymi.
Ten krok regeneracji pozwala poszczególnym częściom turbosprężarki wrócić do odpowiedniej kondycji.Nie każde zabrudzenie da się usunąć za pomocą tradycyjnego mycia. Na tym etapie elementy turbosprężarki są dokładnie myte w przemysłowej myjce ciśnieniowej z użyciem specjalistycznej chemii w połączeniu z wysoka temperaturą i odpowiednim ciśnieniem.
II. Główny etap regeneracji turbosprężarki.
– Złożenie rdzenia turbosprężarki z nowych części.
Polega to na zastosowaniu wszystkich zużywających się komponentów na nowe: wysokiej klasy produkcji niemieckiej wirnik , koło kompresji, zestaw naprawczy, talerzyk, blaszka termiczna.
– Wyważenie i doważenie rdzenia turbosprężarki na maszynie wysokoobrotowej CMT-48 VSR .
– Montaż rdzenia w kolektor turbosprężarki.
– Kalibracja ustawień zaworów podciśnieniowych na komputerowym urządzeniu Gate Test 3.
III. Pomiary i kontrola jakości.
– CIMAT CMT 48 VSR
– Wysokoobrotowa wyważarka do rdzeni turbosprężarek. Maszyna wykorzystywana jest do precyzyjnego wyważania rdzenia przy prędkości obrotowej od 150 000 do 300 000 obr/min. W trakcie doważania rdzeń pracuje w warunkach zbliżonych do rzeczywistej eksploatacji w silniku spalinowym. Umożliwia ona sprawdzenie parametrów dynamicznych turbiny w całym zakresie pracy, a następnie podaje dokładnie wartość masy niewyważenia do korekcji 0,01 gmm, tak aby rdzeń nie odbiegał od fabrycznie nowego.
– CIMAT TurboTest
Urządzenie do sprawdzania i regulacji układów zmiennej geometrii, oraz do pomiaru wydajności turbosprężarek. Maszyna ma możliwość ustawienia aktuatorów pneumatycznych i elektronicznych według specyfikacji producenta. Turbosprężarka pod względem prawidłowej pracy zmiennej geometrii oraz wydajności ciśnienia nie odbiega od fabrycznie nowej turbosprężarki.
Wszystkie procesy potwierdzone są wydrukami z poszczególnych maszyn i są dołączane na życzenie klienta.
Decydując się na zakup naszego produktu otrzymujesz:
– turbosprężarkę najwyższej jakości po kompleksowej regeneracji
– certyfikaty zapewniające wysoką jakość produktu (wydruki z poszczególnych maszyn są dołączane na życzenie klienta )
– najwyższą jakość produktu, a dla stałych klientów korzystne warunki zakupu
– fachową pomoc i diagnostykę podczas dalszej eksploatacji produktu
Uwaga!
Cena obejmuje zwrot uszkodzonej turbosprężarki.
Wariant 1: Kurier odbierze uszkodzoną turbosprężarkę przy dostawie (proszę o zapakowanie starej turbosprężarki w karton lub wyciągnąć nową z pudła i zapakować, list przewozowy będzie posiadał kurier).
7 lutego 2025 16:33
Szczegóły
Podstawowe
Tytuł
TURBINA MAZDA 3 / 6 / CX-7 MZR DISI 260 KM
Producent części
Hitachi
Model pojazdu
CX-7
Marka pojazdu
Mazda
Numer referencyjny producenta
K0422-882
Stan
Używany
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Informacje o sprzedającym
TURBO-SERWIS Professional
Firma
Sprzedający na OTOMOTO od 2025
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu