REGENEROWANA TURBOSPRĘŻARKA NA NOWYM ŚRODKU FIRMY KODE MELETT
NUMER TURBINY 712766
Alfa Romeo:
– 147, 2001/04-2010/03, 937, 1.9 JTD, 1910 ccm, 85 KW, 115 PS
– 156, 2000/10-2001/05, 932_, 1.9 JTD, 1910 ccm, 81 KW, 110 PS
– 156, 2001/05-2005/09, 932_, 1.9 JTD, 1910 ccm, 85 KW, 115 PS
– 156 Sportwagon, 2001/05-2006/05, 932, 1.9 JTD, 1910 ccm, 85 KW, 115 PS
– 156 Sportwagon, 2000/10-2001/05, 932, 1.9 JTD, 1910 ccm, 81 KW, 110 PS
Fiat:
– Bravo II, 2006/11-2009/12, 198, 1.9 D Multijet, 1910 ccm, 85 KW, 116 PS
– Marea, 2001/01-2002/05, 185, 1.9 JTD 110, 1910 ccm, 81 KW, 110 PS
– Marea Weekend, 2001/01-2002/05, 185, 1.9 JTD 110, 1910 ccm, 81 KW, 110 PS
– Multipla, 2001/03-2002/07, 186, 1.9 JTD 110, 1910 ccm, 81 KW, 110 PS
– Multipla, 2002/07-2010/06, 186, 1.9 JTD 115, 1910 ccm, 85 KW, 115 PS
– Stilo, 2001/10-2006/11, 192, 1.9 JTD, 1910 ccm, 85 KW, 115 PS
– Stilo Multi Wagon, 2003/01-2008/08, 192, 1.9 JTD, 1910 ccm, 85 KW, 115 PS
Lancia:
– Lybra, 2001/05-2005/10, 839AX, 1.9 JTD, 1910 ccm, 85 KW, 116 PS
– Lybra, 2000/09-2001/05, 839AX, 1.9 JTD, 1910 ccm, 81 KW, 110 PS
– Lybra SW, 2000/09-2001/05, 839BX, 1.9 JTD, 1910 ccm, 81 KW, 110 PS
– Lybra SW, 2001/05-2005/10, 839BX, 1.9 JTD, 1910 ccm, 85 KW, 116 PS
Numer turbiny:
712766-5002S
712766-0002
712766-0001
46779032
46786078
55191596
60816402
71723495
71783325
71785250
UWAGA!
REGENEROWANĄ TURBOSPRĘŻARKĘ KUPUJESZ W TAKIEJ CENIE TYLKO I WYŁĄCZNIE PRZY ODDANIU STAREJ
TURBOSPRĘŻARKI
USZKODZONE TURBOSPRĘŻARKI PRZYJMUJEMY RÓWNIEŻ KOMPLETNE. NIE PRZYJMUJEMY TURBOSPRĘŻAREK Z USZKODZONYMI KOLEKTORAMI WYDECHOWYMI, USZKODZONYMI STEROWNIKAMI ELEKTRYCZNYMI (POŁAMANE WTYCZKI ITP.), BEZ GRUSZEK PODCIŚNIENIOWYCH.
DLACZEGO MY?
- UŻYWAMY TYLKO NOWYCH, ORYGINALNYCH, NAJLEPSZEJ JAKOŚCI CZĘŚCI!
- REALIZACJA W 24H!
- BEZ LIMITU KILOMETRÓW!
- REGENERACJA ODBYWA SIE NA RENOMOWANYCH, ŚWIATOWEJ KLASY MASZYNACH!
JAK TO ROBIMY?
Sercem turbosprężarki jest „core” – to on zapewnia poprawną pracę sprężarki i dlatego właśnie bez względu na stan otrzymanej do regeneracji sprężarki zawsze wymieniamy wszystkie części na absolutnie nowe. Krótko mówiąc cały środek jest wymieniany. Tylko w ten sposób zregenerowana turbina ma właściwości nowej.
TAK ZREGENEROWANA TURBOSPRĘŻARKA JEST JAK NOWA!
Proces regeneracji.
Mycie
Polega na dokładnym oczyszczeniu korpusu, który jest obudową turbiny i nie podlega zużyciu. Serce turbosprężarki czyli "core" wymieniamy zawsze na nowe, oryginalne podzespoły.
Szkiełkowanie
Dzięki temu procesowi turbina oczyszczana jest ze wszystkich nalotów, sadzy. Ten etap pozwala przywrócić korpusowi stan nowości.
Wyważanie
Po zmontowaniu turbosprężarka jest sprawdzana na szczelność oraz wyważana do prędkości 200 000 obr/min na maszynach firmy CIMAT.
Turbotest
Po zmontowaniu turbosprężarka jest ustawiana na maszynie CIMAT TurboTest. TurboTest to urządzenie służące do sprawdzania i regulacji układów zmiennej geometrii oraz do pomiaru wydajności turbosprężarek.
Oferowane przez nas turbosprężarki są towarem najwyższej jakości oraz spełniają światowe normy.
Serwisujemy Klientów detalicznych jak i hurtowych na terenie Polski oraz poza jej granicami.
Cena podana w ogłoszeniu obowiązuje jeśli dokonujesz zwrotu uszkodzonej.
TURBOSPRĘŻARKI
(na dole aukcji) znajdziesz informacje o metodach wymiany turbosprężarki.