VOLKSWAGEN SCIROCCO 2.0 TFSI PIASTA LEWA TYŁ - 1
VOLKSWAGEN SCIROCCO 2.0 TFSI PIASTA LEWA TYŁ - 2

1 / 2

VOLKSWAGEN SCIROCCO 2.0 TFSI PIASTA LEWA TYŁ - 1
VOLKSWAGEN SCIROCCO 2.0 TFSI PIASTA LEWA TYŁ - 2

16 maja 2024 14:18

Szczegóły

Oferta od

Firma

Dostawa

Tak

Kategoria części

Łożyska i piasty kół

Tytuł

VOLKSWAGEN SCIROCCO 2.0 TFSI PIASTA LEWA TYŁ

Marka pojazdu

Volkswagen

Model pojazdu

Scirocco

Główne usługi sprzedającego

  • Serwis opon / przechowalnia icon

    Serwis opon / przechowalnia

, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach

vehicle-compatibility

Nie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?

Opis

✴️ PIASTA LEWA TYŁ
✴️ MARKA:VOLKSWAGEN
✴️ MODEL: SCIROCCO
✴️ SILNIK: 2.0 TFSI
✴️ NUMER CZĘŚCI:
✴️ WERSJA:

✅ CZĘŚCI SĄ SPRAWDZONE, SPRAWNE
✅ ROZRUCHOWA GWARANCJA 14 DNI
✅ PIESEMNA GWARANCJA NA SILNIKI 30 DNI
✅ GOTOWE DO MONTAŻU


⏩ KONTAKT TYLKO TELEFONICZNY ⏪

Możliwość wystawienia faktury VAT.


MOŻLIWA WYSYŁKA ZA POBRANIEM. ⚡

Wysyłka za pobraniem - kurier DPD
Cena wysyłki uzależniona jest od wielkości i wagi towaru.

CENA ZA SZTUKĘ NA ZDJĘCIACH
MOŻLIWY DOWÓZ DO KLIENTA
⚡(ZWOLEŃ, RADOM, LUBLIN, PUŁAWY)⚡
MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY.

ZAPRASZAMY PO ODBIÓR OSOBISTY
PN-PT: 8.00 DO 17.00
SOB: 8.00 DO 13.00


POSIADAMY RÓWNIEŻ INNE CZĘŚCI DO TEGO MODELU I MARKI
ZAPRASZAMY NA NASZE POZOSTAŁE OFERTY

❗ZAPRASZAMY DO NASZEGO
ZAKŁADU WULKANIZACYJNEGO❗
Posiadamy 3000 opon na stanie!

Przy zakupie części elektronicznych tj. sterowniki, czujniki moduły itp. Prosimy o przemyślenie zakupu gdyż nie przyjmujemy zwrotów tego typu części. Istnieje jedynie możliwość wymiany!


Prosimy o przemyślane zakupy, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za błędne diagnozy oraz źle wybraną część przez kupującego (różnica w numerze części, silniku, kolorze itp.)
W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt telefoniczny.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży, chętnie pomożemy przy zakupie odpowiednich części.

W przypadku zwrotu zamówionych części zwracamy tylko koszt zakupionej części. Podstawą reklamacji jest nienaruszony stan plomb gwarancyjnych oraz oryginał dowodu zakupu: paragon lub faktura.
Nie odbieramy przesyłek za pobraniem, zwrot następuję na wskazane przez kupującego konto bankowe.
Nie zwracamy kosztów montażu i demontażu.
1. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, należy podczas doręczenia w obecności kuriera, spisać protokół szkody. Powinien on zawierać datę, godzinę doręczenia, sposób zabezpieczeń (karton, folia bąbelkowa, nalepki ostrzegawcze itp.) oraz opis uszkodzeń/braków. Niezbędny druk posiada kurier. Następnie podpisany protokół należy przesłać do nadawcy.
Brak spisanego w dniu doręczenia protokołu, uniemożliwia wymianę sprzętu na nowy lub otrzymanie odszkodowania od firmy.


 

Informacje o sprzedającym

OPELCAR

OPELCAR
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (24056) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 17:00

  • wtorek

    08:00 - 17:00

  • środa

    08:00 - 17:00

  • czwartek

    08:00 - 17:00

  • piątek

    08:00 - 17:00

  • sobota

    08:00 - 13:00

  • niedziela

    Zamknięte