VOLVO S60 S80 V40 1.6 120-182KM JTBA 26002107 - 1
VOLVO S60 S80 V40 1.6 120-182KM JTBA 26002107 - 2
VOLVO S60 S80 V40 1.6 120-182KM JTBA 26002107 - 3

1 / 3

VOLVO S60 S80 V40 1.6 120-182KM JTBA 26002107 - 1
VOLVO S60 S80 V40 1.6 120-182KM JTBA 26002107 - 2
VOLVO S60 S80 V40 1.6 120-182KM JTBA 26002107 - 3

11 maja 2024 9:57

Szczegóły

Oferta od

Firma

Dostawa

Tak

Kategoria części

Kompletne turbosprężarki

Tytuł

VOLVO S60 S80 V40 1.6 120-182KM JTBA 26002107

Marka pojazdu

Volvo

Model pojazdu

S60

Generacja

I (2000-2010)

Producent części

KKK

Numer referencyjny producenta

54399700124,, 54399880144, CJ5G6K682AA,, CJ5G6K682DA, 54399700144

vehicle-compatibility

Nie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?

Opis

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! NOWA Oryginalna turbosprężarka KKK. Numer z tabliczki: – 54399700121 – 54399700124 – 54399700130 – 54399700131 – 54399700133 – 54399700144 – 54399880121 – 54399880124 – 54399880130 – 54399880133 – 54399880144 – 54399900121 – 54399900124 – 54399900131 – 54399900144 Numer katalogowy zamienników: – 1766406 – 2008149 – 2010638 – 36000632 – 36002107 – CJ5G6K68AA – CJ5G6K68BA – CJ5G6K68CA – CJ5G6K68DA TURBOSPRĘŻARKA PASUJĄCA DO POJAZDU: FORD : C-Max II 1.6 EcoBoost Grand C-Max I 1.6 EcoBoost Fiesta ST VII 1.6 ST Focus III 1.6 EcoBoost Focus III 1.6 Flexifuel Galaxy II 1.6 EcoBoost Mondeo IV 1.6 EcoBoost S-Max I 1.6 EcoBoost VOLVO : S60 II 1.6 T3 S60 II 1.6 T4 S60 II 1.6 T4F S80 II 1.6 T4 S80 II 1.6 T4F V40 II 1.6 T2 V40 II 1.6 T3 V40 II 1.6 T4 V60 I 1.6 T3 V60 I 1.6 T4 V60 I 1.6 T4F V70 III 1.6 T4 V70 III 1.6 T4F POJEMNOŚĆ/MOC 1596 cm3, 120KM | 88kW 1596 cm3, 150KM | 110kW 1596 cm3, 160KM | 118kW 1596 cm3, 180KM | 132kW 1596 cm3, 182KM | 134kW KOD SILNIKA JQDA JQDB JTBA JTBB JTDA JTDB JTJA JTJB JTWA JTWB YUDA Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta. 

Informacje o sprzedającym

TURBOLUX Łukasz Reszka

TURBOLUX Łukasz Reszka
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (6065) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 16:00

  • wtorek

    08:00 - 16:00

  • środa

    08:00 - 16:00

  • czwartek

    08:00 - 16:00

  • piątek

    08:00 - 16:00

  • sobota

    08:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte