VW BORA GOLF IV 1,9 90-110 KM ALH AHF 454232 - 1
VW BORA GOLF IV 1,9 90-110 KM ALH AHF 454232 - 2
VW BORA GOLF IV 1,9 90-110 KM ALH AHF 454232 - 3

1 / 3

VW BORA GOLF IV 1,9 90-110 KM ALH AHF 454232 - 1
VW BORA GOLF IV 1,9 90-110 KM ALH AHF 454232 - 2
VW BORA GOLF IV 1,9 90-110 KM ALH AHF 454232 - 3

1 maja 2024 9:54

Szczegóły

Oferta od

Firma

Dostawa

Tak

Kategoria części

Kompletne turbosprężarki

Tytuł

VW BORA GOLF IV 1,9 90-110 KM ALH AHF 454232

Marka pojazdu

Volkswagen

Model pojazdu

Golf

Producent części

Garrett

Numer referencyjny producenta

454232, /, 713673

vehicle-compatibility

Kompatybilność części

NOWOŚĆ

Sprawdź, czy Twój pojazd znajduje się na poniższej liście:

Opis

Opis Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 454232 – 038253019D – 038253019A TURBOSPRĘŻARKA PASUJĄCA DO POJAZDU: Marka / Model / KM / kW / Silnik / Pojemność / Rocznik AUDI: – A3 190 RDI (8L) / 110KM / 81kW / ALH/AHF / 1896ccm / 01.1996 - 12.2003 – A3 1.9 RDI (8L) / 90KM / 66kW / ALH/AHF / 1896ccm / 01.1997 - 06.2001 SEAT: – Leon 1.9 TDI / 90KM / 66kW / ALH/AHF / 1896ccm / 01.1999 - 01.2004 – Leon 1.9 TDI / 110KM / 81kW / ALH/AHF / 1896ccm / 01.1999 - 01.2005 – Toledo II 1.9 TDI / 90KM / 66kW / ALH / 1896ccm / 01.1999 - 01.2003 – Toledo II 1.9 TDI / 110KM / 81kW / AHF / 1896ccm / 01.1999 - 01.2004 SKODA: – Octavia I 1.9 TDI / 90KM / 66kW / ALH/AHF / 1896ccm / 01.1997 - 01.2007 – Octavia I 1.9 TDI / 110KM / 81kW / ALH/AHF / 1896ccm / 01.1997 - 01.2007 VOLKSWAGEN: – Beetle 1.9 TDI / 90KM / 66kW / ALH/AHF/AJM/AUY / 1896ccm / 01.1998 - 06.2004 – Bora 1.9 TDI / 90KM / 66kW / ALH/AHF/AJM/AUY / 1896ccm / 08.1997 - 06.2005 – Bora 1.9 TDI / 110KM / 74kW / ALH/AHF/AJM/AUY / 1896ccm / 08.1997 - 06.2005 – Bora 1.9 TDI / 115KM / 85kW / ALH/AHF/AJM/AUY / 1896ccm / 08.1997 - 07.2001 – Golf IV 1.9 TDI / 90KM / 66kW / ALH/AHF / 1896ccm / 08.1997 - 12.2003 – Golf IV 1.9 TDI / 110KM / 81kW / ALH/AHF / 1896ccm / 10.1997 - 12.2002 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Turbo Power Drugą ważną maszyną, bez której nie moglibyśmy świadczyć usług napraw turbosprężarek jest – stosowana przy regeneracji turbin wysoko-obrotowych – doważarka TURBO POWER. Wyważanie wirników turbin odbywa się w łożyskach własnych zamontowanych w fabrycznych korpusach turbin. Maszyna ta charakteryzująca się bardzo dużą dokładnością pomiaru. Ten typ wyważarki znajduje zastosowania wtedy, gdy chcemy sprawdzić, czy przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych, wystąpią dodatkowe zjawiska dynamiczne na wirniku. Może to być na przykład odejście „zimnego" koła z osi wirowania, dla przykładu - na skutek ugięcia końcówki osi pod wpływem obciążenia momentem siły. Proces wyważania przebiega w jednej płaszczyźnie korekcyjnej, po stronie „zimnej", przy prędkości obrotowej do 280.000 obr./min. W wyniku pomiarów otrzymujemy charakterystykę rozbiegową drgań wirnika w całym zakresie prędkości. Maszyna przedstawia ponadto niewyważenie w jednostce masy na danym kącie. W maszynie turbina mocowana jest do uniwersalnego korpusu. W korpusie montuje się wymienne wkładki formujące strumień powietrza w trakcie napędzania wirnika turbiny danego typu. Powyższe wkładki dobiera się w zależności od wielkości i typu turbiny. Warunki pracy turbosprężarek są tutaj zbliżone do tych, które panują w silniku spalinowym: wirnik turbiny jest pędzony sprężonym powietrzem, a ułożyskowanie zasilane jest olejem o regulowanym ciśnieniu i temperaturze jak w komorze silnika. Olej odprowadzany jest do zbiornika. Do napędu wirnika w trakcie doważania używane jest sprężone powietrza o ciśnieniu 8 bar. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta. 

Informacje o sprzedającym

TURBOLUX Łukasz Reszka

TURBOLUX Łukasz Reszka
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (6051) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 16:00

  • wtorek

    08:00 - 16:00

  • środa

    08:00 - 16:00

  • czwartek

    08:00 - 16:00

  • piątek

    08:00 - 16:00

  • sobota

    08:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte