VW PASSAT 2.0 110-170KM CBDC CFJA 54409880007 - 1
VW PASSAT 2.0 110-170KM CBDC CFJA 54409880007 - 2
VW PASSAT 2.0 110-170KM CBDC CFJA 54409880007 - 3

1 / 3

VW PASSAT 2.0 110-170KM CBDC CFJA 54409880007 - 1
VW PASSAT 2.0 110-170KM CBDC CFJA 54409880007 - 2
VW PASSAT 2.0 110-170KM CBDC CFJA 54409880007 - 3

21 maja 2024 9:57

Szczegóły

Oferta od

Firma

Dostawa

Tak

Kategoria części

Kompletne turbosprężarki

Tytuł

VW PASSAT 2.0 110-170KM CBDC CFJA 54409880007

Producent części

KKK

Numer referencyjny producenta

54409700007

vehicle-compatibility

Nie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?

Opis

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Opis Oryginalna turbosprężarka KKK na nowym środku. Numer z tabliczki: – 5440 988 0036 – 5440 988 0036 – 5440 988 0021 – 5440 970 0021 – 5440 988 0007 – 5440 970 0007 – 5440 988 0002 – 5440 970 0002 Numer katalogowy zamienników: – 03L253010G – 03L253010GX – 03L253010GV – 03L253056T – 03L253056G – 03L253019P TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Seat Alhambra II 2.0 TDI Silnik: CFFB Pojemność: 1968 ccm Moc: 140 KM Rok produkcji: od 05.2010 Seat Alhambra II 2.0 TDI  Silnik: CFFE Pojemność: 1968 ccm Moc: 115 KM  Rok produkcji: od 10.2011 Seat Altea 2.0 TDI Silnik: CFHC Pojemność: 1968 ccm Moc: 140 KM Rok produkcji: od 05.2010 Seat Leon 2.0 TDI Silnik: CFHC Pojemność: 1968 ccm Moc: 140 KM Rok produkcji: od 05.2010 Skoda Octavia II 2.0 TDI Silnik: CFHC Pojemność: 1968 ccm Moc: 140 KM Rok produkcji: od 05.2010 Skoda Yeti 2.0 TDI Silnik: CFHC Pojemność: 1968 ccm Moc: 140 KM Rok produkcji: od 11.2009 Volkswagen Caddy 2.0 TDI Silnik: CFJA Pojemność: 1968 ccm Moc: 170 KM Rok produkcji: 06.2012 do 06.2015 Volkswagen Golf VI 2.0 TDI Silnik: CBDC Pojemność: 1968 ccm Moc: 110 KM Rok produkcji: 10.2008 do 07.2009 Volkswagen Passat B7 2.0 TDI Silnik: CFHC Pojemność: 1968 ccm moc: 140 KM Rok produkcji: od 05.2010 Volkswagen Sharan II 2.0 TDI Silnik: CFFB Pojemność: 1968 ccm Moc: 140 KM Rok produkcji: od 05.2010 Volkswagen Sharan II 2.0 TDI Silnik: CFFE Pojemność: 1968 ccm Moc: 115 KM Rok produkcji: od 10.2011 Volkswagen Touran 2.0 TDI Silnik: CFHC Pojemność: 1968 ccm Moc: 140 KM Rok produkcji: od 05.2010 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta. 

Informacje o sprzedającym

TURBOLUX Łukasz Reszka

TURBOLUX Łukasz Reszka
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (6065) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 16:00

  • wtorek

    08:00 - 16:00

  • środa

    08:00 - 16:00

  • czwartek

    08:00 - 16:00

  • piątek

    08:00 - 16:00

  • sobota

    08:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte