Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 1
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 2
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 3
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 4
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 5
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 6
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 7
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 8
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 9
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 10
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 11
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 12
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 13
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 14
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 15
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 16
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 17
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 18
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 19
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 20
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 21

1 / 22

Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 1
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 2
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 3
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 4
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 5
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 6
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 7
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 8
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 9
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 10
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 11
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 12
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 13
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 14
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 15
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 16
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 17
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 18
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 19
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 20
Alfa Romeo 156 2.5 V6 Distinctive - 21

Najważniejsze

Przebieg

213 958 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

2 492 cm3

Moc

192 KM

Opis

Na sprzedaż wystawiam moją prywatną Alfę Romeo 156 z benzynowym silnikiem 2.5 V6 Busso.


Samochód kupiłem pod koniec 2021 roku i od tamtego czasu przejechałem niespełna 2400 km – to też główny powód sprzedaży. Alfa pochodzi z polskiego salonu, pierwsza rejestracja: 19.05.2003.


Krótko o stanie:

Auto służy mi jedynie do sporadycznych przejażdżek. Odpala bez problemu, nawet zimą, przyspiesza, skręca i hamuje – można wracać na kołach.

Wnętrze niedawno prane i ozonowane. Czyste, ale widać po nim zmęczenie życiem. Pomimo tego wciąż ma swój urok.

Na lakierze sporo rysek i śladów potyczek parkingowych. Miejscami pojawiają się niewielkie purchle rdzy. Podłoga bez dziur, świeżo wstawione całe progi (nie tylko reperaturki). Przednie nadkola pordzewiałe.

Silnik ma moc, pięknie brzmi, a prowadzenie daje dużo frajdy z jazdy.

Oryginalna teczka, instrukcje i papierologia.


Co zostało zrobione do tej pory:

- 2022 – przegląd blacharski i wymiana kompletnych progów zaraz po zakupie,

- 2022 – demontaż instalacji LPG, wszystko prawidłowo zaktualizowane w dowodzie rejestracyjnym,

- 2022 – pełen serwis bieżący: olej, filtry powietrza i oleju, poduszki silnika, przegląd zawieszenia, zestaw naprawczy skrzyni biegów, klocki hamulcowe, czyszczenie klimy,

- 2024 – nowe opony Bridgestone Turanza All Season 6, rozmiar 215/45 R17, obecnie mają przejechane może z 200 km

- 2025 – nowy akumulator, wymiana oleju w układzie wspomagania.


Szczera lista bolączek, które zauważyłem podczas użytkowania:

- Wymieniana była taśma w kierownicy – od tego czasu świeci błąd poduszki powietrznej oraz czujnika skrętu (a co za tym idzie, nie działa też TC). Możliwe, że wystarczy skasować błędy komputerem – nie sprawdzałem.

- Któryś z poprzednich właścicieli zdemontował odmę olejową. Może miał z nią problemy, może chciał „dodać” całe dwa konie mechaniczne. Silnik radzi sobie bez niej, ale przez to świeci się check engine.

- Na zimnym silniku słychać cykanie. W kabinie tego nie słychać, tylko przy masce.

- Ekran pomocniczy raz działa, raz pokazuje głupoty – klasyka.

- Pompa wspomagania jęczy podczas kręcenia na postoju. Samo wspomaganie jednak działa, zwłaszcza podczas jazdy nie miałem z nim problemów.

- Jeden z poprzednich właścicieli zamontował „sportowy” tłumik końcowy. Dla mnie to wada, dla kogoś może być zaletą.

- Przednie wycieraczki przestały działać – prawdopodobnie do wymiany jest silniczek.

- Alfunia potrafiła zaskoczyć mnie rozładowanym akumulatorem po 2-3 miesiącach postoju. Założyłem jej odcięcie aku z pilota i wymieniłem akumulator na nowy.


Przegląd ważny do 17.07.2026, OC do 11.01.2026.

Pełna ciągłość umów, dowód rejestracyjny na mnie, bez żadnych podejrzanych kombinacji.


Opisałem samochód szczerze, bo szanuję swój czas i czas potencjalnego kupującego. To ponad dwudziestoletnia Alfa z silnikiem Busso za mniej niż 10 tysięcy złotych – to normalne, że przeszła już niejedno. Mimo tego myślę, że komuś jeszcze posłuży i da trochę radości.

Zapraszam do kontaktu oraz na oględziny w Chmielinku pod Pniewami / Nowym Tomyślem.


Jeśli nie odbieram telefonu – proszę o SMS-a, oddzwonię.


Jeśli będzie się miło rozmawiało to oczywiście przewiduję negocjację ceny, ale tylko na miejscu i popartą konkretnymi argumentami ;)

Mogę również obniżyć cenę za samochód bez kół i opon – w takim przypadku trzeba przyjechać z własnym kompletem.

 

18 października 2025 11:55

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Alfa Romeo

Model pojazdu

156

Wersja

2.5 V6 Distinctive

Kolor

Zielony

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2002

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

9500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

Maciej

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni