Plusy:
- auto pochodzi z Polskiego salonu, uchowała się nawet kopia faktury zakupu
- wadliwa dla tego modelu skrzynia już naprawiona, w warsztacie M32 Paweł Seweryn w Tychach (mam paragon)
- jak na swoje 18 lat niewielki, udokumentowany przebieg - 207 000km
- zadbane, niezniszczone wnętrze
- wgrana mapa na 140KM z seryjnych 120KM, mam wykres z hamowni
- turbina wymieniona przy przebiegu 184 000km, rozrząd przy 176 000km oprócz tego wszystko naprawiane na bieżąco, wymienione sprężyny, amortyzatory, czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej, tylny prawy wahacz i wiele innych.
- ostatnie lata nie robiła dużych przebiegów, przechodziła z rąk do rąk w gronie znajomych, którzy lubią dbać o samochody
- dołożony moduł BT, dzięki czemu ma zestaw głośnomówiący i możliwość puszczania muzyki z telefonu
- założone retrofity LED Philipsa, dzięki czemu w nocy wreszcie widać gdzie się jedzie
- DPF i cała ekologia jest na swoim miejscu i działa bez najmniejszego zarzutu
- nigdy nie miała poważnego wypadku, jedynie jakieś drobne szkody - można sprawdzić w raporcie AutoDNA, do którego kod QR znajduje się w galerii zdjęć
Minusy:
- rdza na końcówkach progów, czyli standard dla modelu
- przed odpaleniem na zimnym silniku trzeba poczekać, aż pompka poda paliwo, prawdopodobnie gdzieś jest mała nieszczelność w układzie paliwowym
- porysowana od zużytej wycieraczki przednia szyba
- lekko uszkodzony panel sterownia lusterkami, ale działa, nowemu właścicielowi wyjawię tajniki jego obsługi
- szalona klimatyzacja - zazwyczaj chłodzi bardziej niż by się chciało i trzeba ręcznie zmniejszać siłę nawiewu, prawdopodobnie do wymiany panel klimatyzacji, bo w nim znajduje się czujnik temperatury
Auto jest w moim posiadaniu niecały rok, jestem właścicielem w dowodzie rejestracyjnym.
Sprzedaję bo przyszedł czas na spełnienie kolejnego motoryzacyjnego marzenia.