Alfa Romeo Brera 2.4 JTDM 20V DPF - 1
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDM 20V DPF - 2
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDM 20V DPF - 3
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDM 20V DPF - 4
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDM 20V DPF - 5
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDM 20V DPF - 6
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDM 20V DPF - 7
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDM 20V DPF - 8
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDM 20V DPF - 9
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDM 20V DPF - 10
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDM 20V DPF - 11
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDM 20V DPF - 12
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDM 20V DPF - 13

1 / 14

Alfa Romeo Brera 2.4 JTDM 20V DPF - 1
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDM 20V DPF - 2
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDM 20V DPF - 3
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDM 20V DPF - 4
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDM 20V DPF - 5
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDM 20V DPF - 6
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDM 20V DPF - 7
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDM 20V DPF - 8
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDM 20V DPF - 9
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDM 20V DPF - 10
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDM 20V DPF - 11
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDM 20V DPF - 12
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDM 20V DPF - 13

Najważniejsze

Przebieg

350 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

2 387 cm3

Moc

209 KM

Opis

Na sprzedaż wystawiam moją prywatną Alfę Romeo Brerę z mocnym i trwałym 5-cylindrowym dieslem 2.4 JTDm. Brerka została sprowadzona w 2021 z okolic Mediolanu przez poprzedniego właściciela, więc buda jest bardzo zdrowa. Ja jestem właścicielem od niecałych 3 lat. Auto z końcówki 2007 roku (grudzień) – silnik już poliftowy (210 KM -wydajniejsze wtryski i turbo), wnętrze przedlift. Obecnie po lekkiej modyfikacji softem na 220 KM / 495 Nm. Mechanicznie doinwestowana, gotowa do jazdy – sprzedaję, bo mnie też dopadł przymus wymiany na coś większego. Poprzedni właściciel informował mnie o obcierce parkingowej w lewy przód która miała miejsce jeszcze przed importem (prawdopodobnie uszkodzony został błotnik, ale prawdę mówiąc nie sprawdzałem nigdy auta miernikiem lakieru). Brera jest moim pierwszym spełnionym marzeniem i ma założonego Instagrama: https://www.instagram.com/daily_brera/



Najważniejsze informacje:


Silnik: 2.4 JTDm 210 KM (po softcie 220 KM / 495 Nm, robione w AlfaSoft)


Rok produkcji: 2007 (grudzień)


Skrzynia: manualna, 6 biegowa


Przebieg: 350 000 km i rośnie - dalej używam auta jako daily (UWAGA: zaznaczam, że w CEPIK widoczny jest skok przebiegu ze 114 000 km (przegląd importowy) na 289 800 km (przegląd robiony już przeze mnie, po roku od sprowadzenia. Prawdopodobnie błąd przy imporcie).


Rejestracja: KSUFK63

VIN: ZAR93900005022134

1sza rejestracja 08.02.2008


Jestem drugim właścicielem w Polsce.

OC i przegląd aktualne (oba do grudnia)


Wykonane naprawy:


Wszystkie naprawy oprócz klap wirowych i 1szego rozrządu były robione w warsztacie Jarka Pienia we Wrocławiu. Olej i filtry wymieniane co 10k km.


Prawie od razu po kupnie nowy akumulator i komplet rozrządu, razem z usunięciem klap wirowych.


Przebieg ok. 300k km:

Regenerowana turbina,

Nowy komplet sprzęgła + dwumas,

Regeneracja wtrysków,

DPF, EGR off,

Metalowy przewód od wspomagania,

Alternator.


Około 330k km

Zawieszenie przód wymienione (komplet),

Klocki, tarcze hamulcowe, zaciski tył nowe,

Nowa linka ręcznego.


340k km

Tarcze, klocki przód, regeneracja zacisku z lakierowaniem, piasty przód.


Około 346k km

Serwis olejowy + filtry (kabina, powietrza, oleju, paliwa).


Generalnie faktury na około 20k


Modyfikacje/dodatki:


EKO OFF – usunięte DPF (puszka na miejscu), EGR, klapy wirowe,


Eko tuning – 220 KM / 495 Nm - robione w AlfaSoft.


Panorama była wycięta w podsufitce (wszystkie Brery mają szklany dach, akurat moja miała dach obity podsufitką, więc została wycięta na kształt oryginału - szyba jest bardzo mocno przyciemniona i w żadnym wypadku nie przeszkadza podczas jazdy, a wygoda na światłach w mieście jest nieoceniona),


Zaciski przednie polakierowane na czerwono (kolor RAL 3020 bodajże) na gwarancji do 08.04.2026 w warsztacie pod Wrocławiem,


Dach między panoramą, a lotką oklejony folią a'la carbon,


Dywaniki EVA,


2 komplety felg:

 • 17” opony Matador całoroczne (3-letnie opony, dość sporo bieżnika) - widoczne na ostatnim zdjęciu,

 • 19” Alurad RH czerwono-czarne (5x112) (letnie opony po 2 sezonach, felgi mają trochę poturbowane ranty. Nie spawane, proste) - dorzucam dystanse 15mm + dłuższe śruby pływające do dystansów, felgi nie wystają poza obrys samochodu, są równo z karoserią.


Potencjalnie do ogarnięcia:


Niesprawna regulacja oparcia fotela kierowcy (silniczek działa, ale uszkodzony mechanizm - prawdopodobnie łańcuszek się zerwał) oraz problem z lusterkami (podgrzewanie działa, czasem nie można ich ustawić guzikami),


Drobne stuki przy lekkim hamowaniu - postaram się chociaż zdiagnozować co to, auto hamuje jak powinno, prawdopodobnie jest to coś z tyłu.


Przy mocnym dodaniu gazu chwilowe lekkie zadymienie (typowe przy wyłączonej ekologii i chipie)


Lakier: odpryski na masce i zderzaku (autostradowe), odprysk na drzwiach kierowcy, widać, że coś było robione przy błotniku lewy przód - prawdopodobnie ktoś po tej obcierce się nie przyłożył. Mogę dosłać zdjęcia.


Lotka zmatowiała (widać na zdjęciu),


Tylne lampy lekko parują - standard

 

18 października 2025 1:15

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Alfa Romeo

Model pojazdu

Brera

Wersja

2.4 JTDM 20V DPF

Kolor

Szary

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2007

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

22500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

Grzegorz Różański

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni