Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 1
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 2
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 3
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 4
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 5
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 6
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 7
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 8
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 9
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 10
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 11
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 12
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 13
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 14
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 15
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 16
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 17
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 18
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 19
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 20

1 / 21

Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 1
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 2
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 3
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 4
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 5
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 6
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 7
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 8
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 9
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 10
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 11
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 12
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 13
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 14
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 15
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 16
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 17
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 18
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 19
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM - 20

Najważniejsze

Przebieg

230 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

2 387 cm3

Moc

210 KM

Opis

Alfa Brera 2.4 2006r. Zarejestrowana w PL. Kupiona na własny użytek (reklamówka firmy) w 2016r z uszkodzoną głowicą. Auto naprawiliśmy. Zostało doprowadzone do bardzo ładnego stanu (ostatnie foto). W 2018r padła turbosprężarka i od tego momentu Alfa została porzucona na pastwę promieni słonecznych. 7 lat postoju pod chmurką, nie używane. To tak w skrócie.


Minusy:

- wypłowiała maska

- opadła podsufitka

- całe auto do polerki

- klima do nabicia


Plusy:

- bezwypadkowe. Każdy element oryginał

- silnik po remoncie [lepsza głowica z AR 166]. Działa jak nowy

- brak klap wirowych

- zawieszenie bez luzów, technicznie super

- zamontowane duże turbo i wtryski z wersji 210ps (oczywiście sprawne)

- zmodyfikowany układ hamulcowy przód (8mio tłoczkowe zaciski + tarcze dwuczęściowe 360mm)

- felgi Corniche 20"

- sprężyny zawieszenia H&R, obniżone +- 30-40mm


Sam układ hamulcowy, koła i sprężyny warte na rynku wtórnym min. 8tyś pln.


Z uwagi na fakt jak mało jest tych samochodów to z pewnością egzemplarz warty dopieszczenia.

 

19 lipca 2025 22:02

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Alfa Romeo

Model pojazdu

Brera

Wersja

2.4JTDM

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

3

Rok produkcji

2006

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

26500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

Carenzo

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store