Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 1
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 2
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 3
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 4
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 5
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 6
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 7
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 8
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 9
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 10
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 11
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 12
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 13
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 14
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 15

1 / 16

Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 1
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 2
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 3
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 4
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 5
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 6
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 7
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 8
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 9
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 10
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 11
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 12
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 13
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 14
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce Q4 - 15

Najważniejsze

Przebieg

93 012 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 995 cm3

Moc

280 KM

Opis

Dzień dobry

Mam dzisiaj niestety na sprzedaż swój samochód Alfa Romeo Giulia 2.0 280 KM. Sprzedaję, ponieważ przestajemy się mieścić przy dwójce dzieci. Gdyby nie to, to jeszcze byśmy nią pojeździli. Super samochód. Ja ją lubię <3

Samochód jest bardzo zadbany. Nigdy nie widział studia detailing, a nie ma na sobie praktycznie żadnej ryski. Nigdy nie był myty na myjni automatycznej. Zawsze był myty specjalną rękawicą. Zawsze starałem się chronić auto przed słońcem, żeby nie wypłowiał lakier.

Lampy przednie i tylne oklejone są folią, więc porysowane nie są.


Zapomniałem. Mała wzmianka. Na prawej części tylnego zderzaka jest delikatnie pomalowane, ponieważ przy cofaniu (5km/h) uderzyłem w drzwi innego samochodu. Niestety nie miałem kiedy tego zrobić i pomalowałem białą farbką z pędzelka. Nie rzuca się to w oczy. Zobaczymy to dopiero po dokładnym patrzeniu na samochód.

Zawsze po odpaleniu czekałem z ok 1 minuty, żeby olej przedostał się wszędzie gdzie powinien :)
Również po jeździe czekałem chwilę, żeby turbo zwolniło. Chyba, że zjeżdżałem z autostrady to czekałem dłużej.
Zawsze do pełnego rozgrzania silnika (3 kreski temp. OLEJU) jeździłem powoli, delikatnie operując gazem.
Hamulce przednie są od nowości. Co świadczy o tym jak samochód był traktowany.
Przymierzam się do ich zmiany, bo wypada już to zrobić ze względu na ich wygląd.
Tylne hamulce były wymieniane przy przebiegu 62940km, w 2023 r. Przy tym przebiegu były wymienione dodatkowo oleje w skrzyni biegów wraz z pokrywą i olej w tylnym dyferencjale.
Olej wymieniany co max 10 tys.km. Raz był wymieniony przy 11 tys.km ze względu na przeprowadzkę i brak czasu. Przy ok. 50 tys.km były wymienione świece.
Samochód kupiłem ze Stanów z przebiegiem 11 tys.km. VIN w ogłoszeniu. Podłużnice były całe, wszystkie chłodnice były całe. Jedyne co zrobiłem po odebraniu auta to poduszki(nie regenerowałem tylko kupiłem) i założyłem błotnik prawy, zderzak i maskę i można było już jeździć. Nic nie trzeba było prostować ani naprawiać zawieszenia.
Wolę kupić samochód z poduszkami aniżeli np: z tylnym krzywym kołem. Tego się nie da idealnie zrobić.

Samochód sprzedaję w tej cenie w jakiej kupiłem bez robocizny. Wydaję mi się, że jest to uczciwa oferta. Mechanicznie i blacharsko wszystko jest ok. Nic nie skrzypi nic nie stuka na dziurach. Zawieszenie pracuje cicho.

Samochód posiada HAK, którym były przewożone tylko rowery (3-4 razy w roku). Nigdy nie ciągnął ciężkich rzeczy. Samochód nigdy nie woził żadnych worków z cementem itp. itd. i nie ciągnął przyczepki z takimi rzeczami. To nie jest samochód do tego :)
Samochód służył głównie do jazdy po autostradach z prędkością do 150 km/h. Moim zdaniem max. prędkość przy której silnik nie jest obciążony. Świadczą o tym 3 kreski temp. oleju przy tej prędkości, a nie 4.
Szybciej się nie da przy dwójce dzieci i żonie :)

W razie pytań pozostaję do dyspozycji. Cena do negocjacji.
W razie dodatkowych pytań proszę dzwonić lub SMS.

 

13 czerwca 2025 21:37

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Alfa Romeo

Model pojazdu

Giulia

Wersja

2.0 Turbo Veloce Q4

Kolor

Biały

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2018

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

65900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Ładowanie bezprzewodowe urządzeń

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Paweł

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store