Auto ściągane na prywatne zamówienie z USA, z niewielką szkodą przodu (pirotechnika cała), naprawione zgodnie z sztuka na nowych częściach z ASO, po odebraniu auta z lakierowania, pojechało prosto na duży serwis mechaniczny żeby służyło bezawaryjnie, niektóre rzeczy robione z zapasem. Cały serwis był robiony przy przebiegu 98 tyś km.
1. Świece zapłonowe
2. Pełny serwis olejowo/filtrowy (skrzynia, dyferencjał, silnik)
3. Profilaktyczna wymiana pompy wody
4. Sprawdzenie rozrządu i turbiny ( stan bdb)
5. Wymiana tarcz i klocków przód ( brembo)
6. Wszystkie aktualizacje sterownika skrzyni jak i silnika
7. Pełna konwersja na rynek EU
8. Kilka innych mniejszych rzeczy
9. Wymiana wszystkich czujników w kołach
10. Kilka innych mniejszych rzeczy
Aktualny przebieg to około 106 tyś km, i przez ten czas zero awarii tylko wymiana oleju co 6 tyś km, przed sprzedażą auto będzie świeżo po serwisie olejowym. Lakier w stanie idealnym, świeżo po korekcie i zabezpieczeniu.
Auto bardzo dobrze wyposażone i bez wkładu finansowego. Jazda próbna możliwa na fotelu pasażera lub po zdeponowaniu całej kwoty.