Alfa Romeo Giulia. 2.0l 280 koni z napędem na tylną oś.
Czy takie połączenie może się nie udać?
Samochód prowadzi się niesamowicie. Jazda tym samochodem daje sama przyjemność.
Nadaje się świetnie na miasto jak również na trasę. Osobiście autem już zwiedziłem wiele miejsc w tym ośnieżoną Słowację. Napęd nawet w takich warunkach świetnie się sprawował.
Auto sprowadzone z USA prywatnie. Sprowadzony jako nieuszkodzony z czystym certyfikatem.
Wyposażenie auta:
- Tempomat aktywny,
- Utrzymanie w pasie ruchu,
- Ostrzeganie o pojeździe znajdującym się w martwym polu,
- Ostrzeganie przed zmęczeniem kierowcy,
- Ostrzeganie podczas cofania o nadjeżdżających pojazdach.
Wszystkie powyższe systemy można samodzielnie uruchomić lub wyłączyć w zależności od preferencji kierowcy.
- Apple CarPlay oraz Android CarPlay (tylko po kablu),
- Bluetooth do rozmów i muzyki,
- Radio FM i AM z utrzymaniem stacji (w przypadku zmiany strefy nadania radia np. 97.3 i ta sama stacja nadaje na innej czestoliwosci np. 107.3 samochód sam znajduje odpowiednie radio i niezauważalnie zmienia częstotliwość),
- Odpalanie samochodu z kluczyka,
- Automatyczne światła,
- 2 strefowa klimatyzacja,
- ogrzewane fotele z przodu,
- ogrzewana kierownica,
- elektryczne regulowane fotele,
- mocowania isofix z tylu.
W samochodzie jest cały szklany dach. Przednia część jest otwierana jak szyberdach.
Auto posiada odblokowany tryb race, co pozwala na wyłączenie kontroli trakcji. (domyślnie w alfie romeo nie ma takiej możliwości).
Auto odpala się przyciskiem na kierownicy co nadaje sportowy charakter.
Do auta dorzucam opony zimowe 2024r.
Auto stoi na oponach również z 2024r typu runflat.
Posiadam również do auta bagażnik z uchwytami na 4 narty za dodatkową opłatą.