Nadszedł czas rozstania…
Giulietta z tym silnikiem to naprawdę fajny gokart – dzięki szperze świetnie wchodzi w zakręty, a w trybie Dynamic ma mnóstwo energii i jest naprawdę szybka.
Jednocześnie w trybie Neutral można spokojnie i ekonomicznie jeździć na co dzień, więc to świetny wybór nie tylko na weekendowe przejażdżki, ale i na codzienną trasę do pracy.
Osobiście jeździłem nią na co dzień gdy tylko pogoda była sprzyjająca.
Giulietta 1.75 tbi z manualną skrzynią biegów
2010r.
samochód sprowadzony pare lat temu z Włoch przez poprzedniego właściciela.
Przebieg 154000km i choć powoli, to rośnie.
Technicznie super sprawny egzemplarz, silnik pracuje bardzo dobrze, ma moc, nic tylko lać paliwo ;)
Natomiast wizualnie ma parę mankamentów:
-Popękany zderzak przy scudetto
-Generalnie lakierniczo wymaga lekkich poprawek, ale nic rzucającego się w oczy - kwestia indywidualna co komu przeszkadza, mi akurat bardziej zależało na sprawności technicznej.
-Ostatnio zgubiłem osłonę prawego kierunkowskazu - prawdopodobnie na myjni.
Do zrobienia:
- opony (na dniach pewnie kupię, ale aktualne są do wymiany)
Ok 2k km temu zrobiony serwis:
-Olej i filtry + olej w skrzyni
-wymiana termostatu
-uszczelnienie podstawy filtra oleju
Ostatnio wymieniłem również:
-hamulce przód tarcza brembo, klocki ferodo
-tył bosch + ferodo
Jeszcze nawet nie do konca dotarte.
A poza tym:
-Założona wkładka filtra KN - dożywotnia,
-Zmieniony wydech końcowy,
-Dokładka przód swieżo po klejeniu i lakierowaniu (jak to z dokładkami bywa - ułamał się kawałek)
- zrobione rdzawki na progach, polakierowane i zakonserwowane obie strony
Posiadam również fabryczny tłumik końcowy i tylny dyfuzor (do naprawy).
Mogę rozważyć zamianę na inny, tańszy samochód, ewentualnie busa z paką.
Samochód do obejrzenia w Bielsku-Białej, zapraszam do kontaktu:)