Oferuję mój prywatny samochód – Alfa Romeo Giulietta w wersji Quadrifoglio Verde o mocy 235 KM.
Aktualny przebieg: 158 000 km, z czego osobiście przejechałem 70 000 km.
Do tej pory wykonałem kilka istotnych prac serwisowych, dzięki czemu nowemu właścicielowi odpadają większe koszty:
• 90 000 km – wymieniony rozrząd
• 120 000 km – wymiana sprzęgła, dwumasy i termostatu
• 130 000 km – wymiana klocków i tarcz (przód: nawiercane Brembo, tył: oryginalne sprowadzone z Włoch – takie, jak montowano w fabryce)
• 150 000 km – regenerowana turbina
• 155 000 km – naprawa wiązki tylnej klapy (częsta przypadłość w tym modelu)
• 158 000 km – wymiana czujnika ustawienia wału
• wymieniona uszczelka tylnej wycieraczki na pozbawioną wady produkcyjnej (oryginalna przeciekała)
• Wymieniony prawy migacz (nowy zabezpieczony sylikonem - oryginalne posiadają nieszczelność przez co się przepalają, lewy również zabezpieczony, lecz nie wymieniony bo stary na razie działa)
• rura doprowadzająca olej do turbiny wymieniona na nową, pozbawioną wady
• inne elementy eksploatacyjne: świece, filtry, olej, łączniki stabilizatorów
• malowany zderzak przedni z powodu odprysków od kamieni
Z ciekawszego wyposażenia:
• elektrycznie regulowane fotele z pamięcią ustawień
• reflektory samopoziomujące i skrętne
• system DNA zmieniający charakterystykę mocy – w trybie "D" auto reaguje dynamicznie, "A" ogranicza reakcję na gaz (przydatne na śliskiej nawierzchni)
• bardzo dobre nagłośnienie Bose z dedykowanym wzmacniaczem zintegrowanym z kołem zapasowym
• czujniki deszczu i zmierzchu
• otwierany dach panoramiczny
• podświetlenie wszystkich drzwi po ich otwarciu
W samochodzie nie działa moduł Blue&Me, przez co miga licznik przebiegu. Dla mnie ten moduł nie miał istotnej funkcji, więc został wyjęty (pobierał prąd). Jego naprawa u elektronika to ok. 500 zł.
Samochód wyceniam na 38 000 zł. Jest on trzecim w rodzinie i od dłuższego czasu stoi nieruszany. W związku z tym jestem skłonny negocjować cenę.
Proszę o kontakt SMS – będę oddzwaniać w wolnej chwili.