Sprzedam Alfę Romeo GT 1.9JTDm 150KM w wersji Q2 - z mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu (LSD) Torsen. W moim posiadaniu 4 lata, w tym czasie zrobiłem nią prawie 80 tys. km.
Wyposażenie m.in.:
- klimatyzacja dwustrefowa
- podgrzewane fotele przednie
- czujnik deszczu
- radio Pioneer z Android Auto, AppleCarplay, kamerą cofania oraz zestawem głośnomówiącym; działa sterowanie z kierownicy
- nagłośnienie Bose z subwooferem w bagażniku
- wskaźnik temperatury oleju ukryty w popielniczce,
- ABS, ASR, VDC (ESP)
- elektryczne i podgrzewane lusterka
- pakiet Blackline - satynowe dekory we wnętrzu, satyna zamiast chromu z przodu auta, czarne środki reflektorów, srebrne lusterka
Stan wnętrza jak na wiek i przebieg uważam za bardzo dobry.
Ważniejsze wymiany:
- w 2020 po zakupie wymienione lampy z tyłu (parowały - standard w tych autach, stare dokładam do auta) oraz usunięte klapki w kolektorze dolotowym
- 08.2020, 96 500 km, wymiana półosi (również temat znany w tych autach)
- 02.2021, 105 000 km, wymiana amortyzatorów przód,
- 04.2021, 107 000 km, montaż przewodów hamulcowych w oplocie,
- 08.2021, 115 000 km, sprzęgło+dwumasa+uszczelniacz wału,
- 10.2021, 117 000 km, nowy akumulator
- 11.2021, 118 000 km, regeneracja zacisków hamulcowych przód z malowaniem, wymiana klocków i tarcz
- 07.2022, 132 000 km, wymiana kompletu wahaczy przód+tył, z tyłu poprzeczne wahacze regulowane Silver Project
- 08.2022, 133 000 km, nowy komplet opon wielosezonowych Goodyear Vector 4Seasons Gen 3
- 10.2022, 135 000 km, wymiana rozrządu
- 04.2023, 142 000 km, wymiana chłodnicy oleju i węży do niej na uniwersalne (chłodnica 19-rzędowa) - również znany temat w tych autach
- 08.2023, 152 000 km, wymiana tarcz i klocków z tyłu
- 11.2023, 154 000 km, montaż przednich reflektorów po regeneracji
- 12.2023, 159 000 km, prostowanie jednej felgi i wymiana opony po wpadnięciu w dziurę
- 01.2024, 161 000 km, wymiany wahaczy górnych z przodu oraz tulei w wahaczach tylnych
- 02.2024, 163 000 km, wymiana tarcz i klocków przód, ostatni serwis olejowy.
Serwis olejowy co 10-12 tys. km.
Wypisałem co ważniejsze naprawy, posiadam plik excelowy ze wszystkimi wymianami z ostatnich 4 lat do wglądu przy oględzinach.
Blacharsko:
- jeszcze w Szwajcarii miała stłuczkę, naprawiona, ale niestety z użyciem szpachli i gdzieniegdzie lakier ma strukturę skórki pomarańczy,
- zaraz po zakupie oberwała gradem - poza wgnieceniami na karoserii nie było żadnych uszkodzeń, wszystkie wgniecenia zostały wyciągnięte przez profesjonalną firmę, poza maską, którą taniej było wymienić na inną i pomalować (starą posiadam i dokładam do auta); przy okazji montaż podgrzewanych dysz spryskiwaczy,
- w 07.2020 wykonana konserwacja podwozia i profili zamkniętych
- po zimie wyszło ognisko rdzy na lewym progu,
- tu i ówdzie są jakieś zarysowania, czy odpryski lakieru wynikające z normalnego użytkowania auta
Do auta dokładam nie bagażnik, a przyczepkę części:
- stare lampy tył (poza tym, że były nieszczelne, to są kompletne)
- 2 komplety lamp przód na części (jeden komplet z pękniętymi kloszami, drugi ma ułamane zaczepy - miałem złożyć z nich jeden dobry, ostatecznie kupiłem zregenerowany zestaw)
- drugi komplet kół - opony z 18 roku, więc raczej śmietnik
- oryginalne radio 1DIN, półkę pod radio, wkład do popielniczki
- oryginalną chłodnicę oleju - przerdzewiały węże i pojawiła się nieszczelność, ale jakby ktoś chciał wrócić do oryginału, to można zakuć na świeżo - osobiście wolałem wymienić na nowe.
- drugi komplet śrub do kół - na aucie zamontowane nieco dłuższe niż standardowe (były kupione pod inne felgi) oraz śruby antykradzieżowe
- oryginalną maskę po gradzie (do Alfy nie wejdzie, więc trzeba w inny sposób ją zabrać)
- jakieś drobnostki, np. nowa śruba do miski olejowej, naklejki na znaczki, dekielki do felg
O auto dbałem, ponieważ służyło mi głównie na dojazdy do pracy (40-60 km w jedną stronę). W 99% użytkowane w trasie, więc nie ma żadnych problemów z DPF czy EGR. Na częściach czy wymianach nie oszczędzałem, raczej robiłem więcej niż mniej, żeby mieć pewność, że zawsze dojadę na miejsce.
Auto do obejrzenia w:
- 26-804 Ksawerów Stary lub
- 05-660 Warka
Auto w ciągłym użytkowaniu.
Cena do negocjacji.
Ubezpieczenie OC do 02.06.2024
Przegląd do 22.07.2024