1 / 20
27 kwietnia 2024 21:42
ID: 6122718722
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
Alfa RomeoModel pojazdu
SpiderWersja
2.4JTDM ExclusiveRok produkcji
2007
Przebieg
190 000 km
Pojemność skokowa
2 387 cm3
Rodzaj paliwa
DieselMoc
200 KM
Skrzynia biegów
ManualnaNapęd
Na przednie kołaSpalanie Poza Miastem
5.0 l/100km
Spalanie W Mieście
9 l/100km
Typ nadwozia
KabrioletEmisja CO2
179 g/km
Liczba drzwi
2
Liczba miejsc
2
Kolor
CzarnyRodzaj koloru
Perłowy
Kraj pochodzenia
NiemcyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
Apple CarPlay
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nagłośnienia
Opis
W pewnym sensie można powiedzieć, że jestem zakochany w tym aucie, jazda nim naprawdę uzależnia i powoduje przyrost endorfin, nawet w najgorsze dni potrafi przynieść uśmiech na twarzy, ale jest jeszcze wiele innych aut które chciałbym choć na chwile posiadać dlatego zdecydowałem się na sprzedaż.
Oryginalna Specyfikacja:
Spider Exclusive 2.4 JTDM 20v 200km 2007r 19000tys km i rośnie
Wyposażenie Oryginalne:
-Skórzane fotele
-Klimatyzacja dwustrefowa,
-Czujniki parkowania tył,
-System wspomagania parkowania,
-Elektryczne siedzenia,
-Podgrzewanie siedzeń,
-Standardowe radio z Blue&Me,
-Elektryczne lusterka,
-Sterowanie z kierownicy,
-tempomat,
-6cio biegowa manualna skrzynia biegów,
-Duże brembo,
-Felgi 18' Opony 235/45
Dodatkowe Bajery:
-Głośniki wymienione na Audio System X165 EM EVO 2
-Radio Obecnie Pioneer FH-S720BT, oryginalne radio również jest
-Wygłuszenie drzwi
-Kierownica TI wraz z poliftowymi fotelami z UK, pełna elektryka
-Pedały i podstopnica aluminowe
-Dodatkowe aluminiowe dekory wewnątrz pininfarina
-Hydrografika na przednich dekorach ala Carbon
-Gniazdo USB wraz z woltomierzem zamiast zapalniczki.
-Rozpórka
-Dyskretnie schowany video rejestrator
-Lusterka zmienione na fotochromatyczne które nie występowały oryginalnie w żadnym spiderze
-Własnej roboty koc garażowy na auto
Krótko o aucie:
-Silnik seria, nic kręcone, auto odpala od strzała nawet zimą, silnik suchy, nic nie dymi, turbina ma przyjemny basowy pogłos, wszystkie biegi wchodzą ładnie.
-EGR, DPF, klapy off
-przez 4 lata zrobiłem około 20tys km
-Rozrząd z całym osprzętem wymieniony w 2022r
-Wymiana przednich wahaczy,
-Wymiana węża wspomagania,
-Wymiana alternatora,
-dach przeszedł spory i kosztowny serwis.
-Wymiana większości przewodów klimatyzacji w tym najbardziej problematycznych
-OC do końca października
-Wiele innych rzeczy zrobionych o których na szybko ciężko wspomnieć ale wszystko można znaleźć na forum (Link poniżej)
-Spider w moim posiadaniu już od 4 lat.
-2 kluczyki,
Wady:
-Gdzieś się znajdzie jakiś odprysk albo mikro ryska.
-Sanki i wahacze tylne są trochę skorodowane ale zostały zabezpieczone, według mechanika, blacharza i diagnosty nie wymagają interwencji.
-Dach raz kiedyś potrafił się zaciąć, kiedy problem występuje trzeba puścić przycisk na jakieś 10s i spróbować jeszcze raz, wyskakuje błąd napięcia obwodu B1306 (prawdopodobnie gdzieś musi być zaśniedziały przewód) obecnie od już ponad 20 cykli ten problem nie wystąpił. (filmik na YT jest dowodem że jest 100% sprawny, a sprawny dach w tym samochodzie jest rzeczą najważniejszą ponieważ jego remonty są bardzo kosztowne)
-Ranty błotników z przodu są delikatnie wypiaskowane, ale to typowe dla tych aut,
-Jeden pasek w okolicy alternatora ćwierka przy starcie, (nie pamiętam który dokładnie) ale był już wymieniony razem z tym kołkiem i jakoś miesiąc po wymianie zaczął znowu ćwierkać ale po 2-3 min cichnie, z tego co na forum czytałem i mechanik powiedział to ten typ tak ma. (dźwięk słychać na filmiku YT)
-Raz na jakiś czas wyskakuje błąd czujnika parkowania, zazwyczaj po myjni.
Posiadam pełną dokumentacje w moim segregatorze oraz książeczki serwisowe a także na szczegółowy opis wszystkich spraw i napraw na forum.
https://www.forum.alfaholicy.org/nasze_belle/172195-ar_spider_jtdm_16v_200_km_2007_.html?highlight= trzeba być zalogowanym żeby czytać wątek.
Auto nie jest igłą ale jest zadbane, ma prawie 20 lat więc zawsze do czegoś będzie można się przyczepić, 95% przejazdów odbyło się w suchą pogodę, auto garażowane, na ten moment nie wymaga wkładu finansowego, wszystko robione na bieżąco, auto jest ogólnie znane w Poznaniu wśród alfoholików, występowało również na targach i jest częstym gościem spotów w Poznaniu.
Wszystkie szkody które auto posiadało są opisane na forum (historia z ostatnich 10lat), mogę podjechać pod każdy warsztat w Poznaniu w celu sprawdzenia auta. Nie mam nic do ukrycia jeśli coś aut dolega to wynika to z mojej niewiedzy.
Spider właśnie przeszedł przegląd oraz zostały wymienione wszystkie filtry i oleje także auto gotowe na sezon.
W auto włożył dużo pieniędzy i serca, mam też na wydanie trochę pierdół, typu części do dachu itp. Cena do lekkiej negocjacji.
Dla tych co sceptycznie podchodzą do Diesla, to nie jest jednostka 1.9 albo 2.0 której też bym pewnie sam nie wybrał w kabriolecie, w silniku słychać tylko delikatne cykanie, a turbina ma miły basowy pomruk, mocą tylko ustępuje jednostce 3.2 ale po niewielkich modyfikacjach może mieć nawet większego kopa niż topowa benzyna w tym modelu.
Edit: Podczas ostatnie jazdy padł kompresor od klimatyzacji oraz będą wymieniane tylne tarcze i klocki, jestem umówiony na naprawę 22.04.2024, więc ktoś zdecydował się na zakup Spidera przed tym terminem to mogę odrazu zejść z ceny o 2,5tys zł, bo na tyle jest mniej więcej przewidziana naprawa.
Informacje o sprzedającym
Wojciech
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2016
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie