Sprzedam Alfę Romeo Stelvio TI Q4 2.0 280KM
Przebieg aktualnie 70500km, po pełnym serwisie przy 63,000, gdzie zostały wymienione:
- olej w silniku Millers XF Premium 0w30 + Archoil AR9200
- filtr oleju
- olej w skrzyni biegów ZF + oryginalny miskofiltr ZF
- oleje w skrzyni rozdzielczej, dyfrze przednim i tylnym
- filtr przeciwpyłkowy
- opony zimowe
- świece zapłonowe
- opony zimowe + letnie każde min 6mm
Auto w bardzo dobrym stanie technicznym, niezniszczone, niezmęczone, nieporysowane itd.
Produkcyjnie 11/2018, modelowo, VIN, dokumenty, oraz rejestracja w USA jak i PL 2019r
Wszystkie szyby oryginalne, cała blacharka w fabrycznym lakierze, nic po za plastikowymi nakładkami błotników, zderzaków oraz progów nie było powtórnie malowane - zapraszam z miernikami lakierów i innymi cudami.
Jest to moje drugie Stelvio, młodsze i z mniejszym przebiegiem od ostatniego, a powodem sprzedaży jest okazja zakupu droższej siostry bliźniaczki - tzn Grecale. (mam też Giulię - tak żeby nie było :) )
Auto przeszło konwersję na europę, tzn. tylne lampy EU od nowego modelu + folia PPF, przekodowane kierunkowskazy, przeciwmgielne, polskie menu oraz licznik w kilometrach.
Scudetto zostało polakierowane w piano black + ciemna wiśnia jak kiedyś Giulietta QV, nie wiem dlaczego na fotkach w słońcu wychodzi czerwony kolor, on jest ciemno wiśniowy.
Wyposażenie standardowe modelu Stelvio:
- elektryczne szyby
- centralny zamek
- 2 kluczyki z zdalnym odpalaniem
- elektrycznie sterowane i składane lusterka
- skórzana tapicerka nappa z modelu Lusso, nie żadna ekoskóra ani inny wynalazek
- fotele przednie sterowane elektrycznie z grzaniem oraz kierowca z pamięcią
- grzana kierownica
- łopatki zmiany biegów w kierownicy z zakodowanymi funkcjami startu D, oraz N
- 2 strefowa automatyczna klimatyzacja
- cały zestaw poduszek, łącznie z kolanowymi
- abs/esp/asr itd.
- radio z oryginalnym Android Auto / Apple Carplay + opcja bezprzewodowa, łączy się w kilka sekund.
- koło zapasowe + zestaw "ratunkowy"
- czujnik deszczu
- czujnik zmierzchu
- czujniki parkowania przód + tył + kamera
Autko zrobiło piękną trasę 3000km przez Alpy niemieckie, Przełęcz Brenner aż nad Jezioro Garda, i pięknie się prezentowało, wygodnie jechało, i spalanie nie zabiło, w zdjęciach zmontowane międzyprzebiegi.
Co należałoby zrobić: tankować i jeździć i się nią cieszyć.
Nic nie stuka, puka, nie trzęsie ani wibruje przy standardowym 120/h, geometria idealna, nie ściąga i idzie jak po szynach, równo przyspiesza, nie traci mocy.
A i najważniejsze - NIE MA PROBLEMÓW Z MULTIAIR - przynajmniej na razie :)
Zapraszam na oględziny, jazdę próbną , auto zawsze czyste w środku, przeważnie umyte i wypolerowane.
Jestem poznaniak z krwi i kości, dla mnie targowanie to rzecz normalna, ale zaznaczam, ja też to potrafię i tanio skóry nie oddam.
Serdecznie dziękuję wszelkim łowcom okazji, autosalonom Papis oraz AAAAAAAAAAuto i innym specjalistom od marketingu ogłoszeniowego - szkoda Waszego czasu a telefony zaraz blokuję.