Witam,
Nie będę przekonywał nieprzekonanych, zapraszam za to tych, którzy wiedzą, co to Alfa Stelvio i jakie są jej zalety i wady. Powiem tylko tyle - rozstaję się z tym autem tylko z wyrachowania podatkowego i finansowego. Nie będę pisał, co ma, bo ma wszystko co mogła mieć ta wersja włącznie z grzaną tylną kanapą. Nie ma tylko aktywnego tempomatu, ale ma wszelkie inne możliwe opcje i asystencje oraz fotele przednie z taką regulacją elektryczną i pneumatyczną, jakiej w późniejszych rocznikach nie można było zamówić nawet do wersji QV. W owym czasie katalogowo takie auto wychodziło prawie 300.000. Jest wyprodukowane w grudniu 2020, ale MY 2021 czyli po lifcie 20/21, zarejestrowane na początku 2021 roku z 5 letnią gwarancją oraz pakietem serwis/repair inclusive do 125.000 km - aktywnym do stycznia 2026, w ramach którego można wykonać jeszcze w dowolnym ASO w Polsce pełny przegląd z wymianami płynów, świec, pasków itp zupełnie bezpłatnie. Wszystkie dotychczasowe serwisy były robione w ASO PGD Warszawa. Ostatni, po którym auto jest już praktycznie nie używane zawierał m.in. wymianę wszystkich tarcz i klocków, a więc hamulców wystarczy na kolejne kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Auto nie wymaga kompletnie żadnego wkładu ani najmniejszych nawet napraw. Jest w stanie wzorowym, praktycznie idealnym. W drugim roku eksploatacji miałem parkingową szkodę zlikwidowana w ASO - był wymieniony tylny zderzak oraz cieniowany błotnik. Mam i oddam wymieniony zderzak - miał pęknięte tylko jedno małe mocowanie więc zakwalifikowano do wymiany. Nadaje się do założenia lub raczej sprzedania nawet bez lakierowania. Auto wygląda, jeździ i pachnie jak kilkumiesięczne, a nie kilkuletnie. Było użytkowane tylko przeze mnie właściwie jedynie w trasie, gdyż mam firmę 50 km od domu, stąd taki przebieg, ale zużycie nieporównywalne do „tłuczenia„ auta po mieście. Nie ma żadnych rys, wgnieceń, otarć, odpryski minimalne praktycznie niewidoczne są profesjonalnie „zaprawione”. Auto jest jeszcze do końca roku w leasingu w PKO, ale mogę go zakończyć jednym kliknięciem w aplikacji. Do spłaty pozostała już tylko niewielka kwota. Natomiast najkorzystniejsze w kontekście kwoty do zapłaty byłoby przekazanie cesji na nowego leasingobiorcę za tzw. Odstępne. Oczywiście mogę ją zakończyć leasing i wystawić fakturę z vatem. Te kwestie są do omówienia z konkretnie zainteresowana osobą. Auto stoi już nie użytkowane w Płońsku, gdzie prowadzę firmę i jestem dostępny od poniedziałku do piątku najchętniej w okolicy południa. Odpowiem na wszelkie pytania konkretnie zainteresowanych Alfa Stelvio, a nie wyznawców „innych religii motoryzacyjnych„ zza Odry lub zza oceanu. Alfę albo się kocha, albo się jej nienawidzi. Dla mnie jedno z najlepszych aut, jakie miałem, a mam z czym porównywać. Podana kwota jest jedynie orientacyjna i jest punktem wyjścia do rozmowy, gdyż w zależności od tzw. „papierów” jest ona mocno elastyczna. PS. Ostatnie dwa zdjęcia obrazują kolor auta w pełnym słońcu. Jest to nietypowy lakier, który w słabym świetle lub wieczorem wygląda prawie jak czarny, a w pelnym słońcu odslania Swoje zupełnie inne oblicze - jak bella Italia;-). I jeszcze dopisek - auto miało dwukrotnie aplikowaną ceramikę - przy zakupie i po dwóch latach, również wnętrze było impregnowane profesjonalnie dwukrotnie. I to nadal widać i czuć.