Model: Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line S-tronic Limousine (8V)
Silnik: 2.0 TFSI EA888 Gen 3 CNTC
Skrzynia biegów: 6-biegowa DSG DQ250 (olej + filtr wymienione)
Napęd: quattro (Haldex V)
Rok produkcji: 2016
Przebieg: 169 000 km (potwierdzony)
Sprowadzony z Kalifornii, prywatny import; lekkie uszkodzenie lampy i zderzaka („Minor Damage”) – raport CARFAX podeślę zainteresowanym
Wyposażenie i modyfikacje
Stage 1 tuning → 300 KM (mapa S3, upgrade skrzyni DSG)
Intercooler S3 + usunięty limiter prędkości
Oryginalny wydech S3 Quad-Tip (aktywny)
Światła LED Matrix animowane przód + animowane LED FL tył (homologacja E11)
Grill OEM S3, zderzak S-Line
Zawieszenie fabrycznie obniżone S-Line + amortyzatory Kayaba (nowe)
Hamulce Brembo High-Carbon (przednie tarcze + klocki)
Android Auto & Apple CarPlay retrofit sterowany fabrycznie
Felgi Audi ROTOR 18’’
Pełny serwis: silnik, DSG, świece 0,7 mm, filtry, oleje
Trwałość i niezawodność
Silnik CNTC (EA888 Gen 3): sprawdzony, przy regularnym serwisie olejowym potrafi przejechać 300–400 tys. km bez awarii.
Skrzynia DQ250 (DSG): wymiana oleju co 60 000 km zapewnia 200–300 tys. km bez konieczności remontu.
Dokumentacja
Raport CARFAX (PDF do pobrania)
Zdjęcia z aukcji IAAI Sacramento
Faktury części i serwisowe
Użytkowanie
Codzienna eksploatacja: 30–40 km/dzień w mieście i trasach podmiejskich
Zużycie paliwa: średnio 9,6 l/100 km (cykl mieszany, na podstawie 5 tys. km)
Zalety oferty
Emocje S3 – brzmienie S3, wygląd S3, launch control, moc 300 KM oraz napęd quattro i obniżone zawieszenie S-Line w cenie A3. Auto wygląda naprawdę zacnie i jeździ jeszcze lepiej.
Pełna transparentność – dokumentacja przed i po odbudowie, CARFAX, IAAI.
Gotowy do jazdy – zarówno sportowo (0–100 km/h w 4,6 s, Vmax 270 km/h), jak i na długie trasy, bez stuków czy luzów, prowadzi się pewnie jak po szynach.
Bezproblemowość – trwały silnik i skrzynia, wszystko świeżo serwisowane.