Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 1
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 2
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 3
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 4
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 5
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 6
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 7
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 8
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 9
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 10
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 11
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 12
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 13
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 14
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 15
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 16
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 17
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 18
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 19
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 20
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 21
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 22
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 23

1 / 24

Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 1
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 2
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 3
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 4
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 5
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 6
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 7
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 8
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 9
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 10
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 11
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 12
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 13
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 14
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 15
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 16
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 17
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 18
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 19
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 20
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 21
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 22
Audi A3 2.0 TDI Attraction DSG - 23

Najważniejsze

Przebieg

360 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 968 cm3

Moc

140 KM

Opis

Witam


Sprzedam Audi A3 8P 2.0 TDI 140KM DSG (ze zrobionym programem na 157KM, Nm już dokładnie nie pamiętam ile wyszło, coś ok 370-380Nm,

gdzieś mam wykres z hamowni, muszę go odszukać). Ogólnie auto utrzymane w dobrym stanie, wszystkie naprawy robione na bierząco,

olej wymieniany co ok 10tys.km. Z usterek nie działa szyba kierowcy, auto ma też już swoje lata więc jakieś wizualne mankamenty też się

znajdą, np. dwa nie duże fragmenty gdzie schodzi bezbarwny, trochę odprysków od kamieni na masce, ale ogólnie są to rzeczy, które nie

rzucają się w oczy, nie widać ich z normalnej odległości, trzeba z bliska się przyglądać. Ogólnie auto na żywo prezętuję się jak na

zdjęciach.


Auto jest dość dobrze wyposażone, m.in:

-Xenony

-dodatki, emblematy S-line, kierownica S3 po profesionalnej regeneracj, bardzo ładnie obszyta, spłaszczona na dole

-wnętrze S-line, fotele półkubełki w b.dobrym stanie, bardzo wygodne i b. dobre trzymanie boczne

-ori najwyższa wersja nagłośnienia, całkiem fajnie gra

-DSG z łopatkami, działa bez zarzutu, płynnie i szybko zmienia biegi, łopatki też działają bez zarzutu.

-klima automatyczna dwustrefowa (działa bez zarzutu, układ szczelny, nic nie uchodzi, chłodzi bardzo bobrze)



Samochód jest bardzo dynamiczny, bardzo żwawo przyspiesza, z każdej prędkości i z kazdych obrotów (auto ma ok 380Nm, więc przy tak

lekkim aucie czuć mocno wciśniecie w fotel przy depnieciu gazu do końca) I co najwazniejsze, auto jest dobrze wystrojone, o czym swiadczy

fakt, że nie puści dymka przy maks przyspieszaniu, a spalanie przy normalniej jeżdzie w cyklu mieszanym to ok 6l/100km.

A jak silnik jest dobrze wystrojony i sie nie przegrzewa(temp. spalania) to nie ma obawy o jego trwałość, a ten silnik jest jeszcze ze

starszej szkoły budowania silników, gdzie producenci robili silniki na trwałość, żeby robiły przynajmniej 500tys.km bez większych problemów

(i tak jest w rzeczywistosci z tymi silnikami) Więc gdy silnik był zadbany i serwisowany (przede wszystkim wymiana oleju co 10-12 tys. km,

i olej nie najtanszy tylko firmowy, dobrej jakości) to nie ma obawy o jego trwałość przy przebiegu powyżej 300tys. km. W porównaniu do

nowszych silników, które producenci projektują na przebieg rzędu 200 tys.km, a jak ktoś dużo jeździ to ma problem bo producenci do

nowszych silników nie przewiduja już napraw głównych (wały korbowe, tłoki itd.) A to A3 mimo, że już nie najmłodsze to jeździ się nim mega

przyjemnie, dynamicznie i bardzo tanio. Koszty paliwa, ew. napraw i cześci są śmiesznie tanie w porównaniu do nowszych aut.


Auto prowadzi się bardzo pewnie dzięki gwintowanemu zawieszeniu AP ze średniej/wyższej półki, które wbrew pozorom jest bardzo komfortowe,

bardzo dobrze wybiera nierówności, jeździ się wygodniej niż na zawieszeniu seryjnym (które posiadam i dokładam do auta).

Stan techniczny auta ogólnie b. dobry, żadnych wycieków, luzów w zawieszeniu, przegląd techniczny przechodzi bez problemu.


Lato felgi ori. S-Line 18, w bardzo ładnym stanie, oponki przód prawie nowe (bodajże 23r. firmowe, bidgestone potenza. świetnie kleją)

Tył troszke starsze, jakieś 50% zużycia, ale spokojnie do jazdy na 2-3 sezony.

Mimo, że autko już nowe nie jest to moim zdanie prezentuję

się całkiem dobrze na felgach S-line i zawieszeniu ustawionym na ok 4cm w dól w porównaniu do serii.


Dokładam też koła zimowe na ori. alufelgach Audi 16 z oponami w dobrym stanie (spokojnie na 2,3 sezony).



OC 29.12.2025,

PT 18.04.2026


W razie pytań proszę dzwonić:



Pozdrawiam.

 

3 października 2025 13:53

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A3

Wersja

2.0 TDI Attraction DSG

Kolor

Niebieski

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2005

Generacja

8P (2003-2012)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

9500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Klimatyzacja automatyczna

Elektryczne szyby przednie

Informacje o sprzedającym

Maciej

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni