Samochód sprawny, jeździ i hamuje, nie kopci, trzyma moc. Cena niska bo mam 3 samochody i któregoś muszę się pozbyć. Jak chcesz kupić to napisz wiadomość, podam numer telefonu, ale najpierw przeczytaj opis, bo mam dość odpowiadania milion razy na te same pytania.
Jestem drugim właścicielem w PL, u mnie od 2017 roku, wcześniej sprowadzony z Danii (pełna historia serwisowa dostępna online, żadnych śladów kolizji). Blacharsko/lakierniczo trzyma się kupy, aczkolwiek jest kilka miejsc gdzie przydałyby się drobne poprawki.
Modyfikacje:
-duży FMIC Turboworks,
-sportowy układ wydechowy z nierdzewki (całość),
-SAI i zawór combo off,
-soft ECU Jakusik (Łódź) 200KM/330nm
-swap hamulców przód 320mm (tanie i skuteczne),
-zawieszenie gwintowane przód FK, tył Eibach Sportline + MTS,
-bardzo dobra instalacja LPG (świeży reduktor Lovato UHP, wtryski Barracuda, krótkie węże, listwa zasilana obustronnie, wlew pod klapką bez żadnych przejściówek, wchodzi ok 47-48l)
Spalanie 10-13,5 LPG/100km.
Z rzeczy które wymieniłem:
-2018 (ok. 220kkm) kompletny rozrząd (był wymieniany niedługo przed moim zakupem, natomiast trafił się wadliwy napinacz i dla świętego spokoju wymieniłem cały rozrząd), gniazda i uszczelki wtrysków benzynowych, poduszki silnika + odbój przód, najróżniejsze przewody pod maską, zawór DV, świece, kompletna odma z zaworkami i przewodami, sprężyny Eibach Sportline tył, zaciski hamulcowe, tarcze, klocki tył (TRW), łożysko lewy przód (SKF);
-2019 (ok. 240kkm) kompletne sprzęgło (dwumas nieruszany – nie wykazywał oznak zużycia), uszczelniacz i olej w skrzyni, uszczelka pokrywy zaworów, pasek wielorowkowy, mechanizm szyby (nie pamiętam która), amortyzatory MTS + gumy tył, podświetlenie tablicy LED;
-2020 (ok. 255kkm) swap hamulców przód 320mm, płyn hamulcowy, filtr paliwa (benzyna)
-2021 nagrzewnica, przeguby wewnętrzne, pompa paliwa (Pierburg), kompletna regeneracja reduktora LPG
-2023/2024 wymienione podświetlenie tablicy LED, czujnik ABS lewy tył, uszczelki wtrysków, odma (OEM), siłowniki klapy tył i maski, świece (PFR6Q), opony całoroczne, olej i filtry (Motul X-cess 5W40)
Wyposażone we wszystko co potrzebne, wygodne fotele z elektrycznie pompowanymi lędźwiami, gałka s-line, kierownica 3-ramienna, wskaźnik boosta, radio Pioneer USB i przyzwoite głośniki (Helix Dark Blue), skrzynia 5-biegowa, demontowalny hak, tempomat, ogólnie niczego nie brakuje. Zderzak przód S-line z oryginalnym czarnym grillem, oryginalne alufelgi Audi 17" na świeżych oponach całorocznych + dojazdówka z narzędziami.
Wady:
-do zaprawek lakierniczych,
-pocąca się pokrywa zaworów,
-klimatyzacja nie działa (nieszczelny układ, nie włącza się),
-zawieszenie przód wymaga uwagi (skrzypi),
-wieszak przy dp do spawnięcia (nie trzeba demontować, dobry dostęp),
-opadająca podsufitka,
-ułamana klamka do otwierania maski (wewnątrz, trzeba użyć kombinerek),
-po ostatnim zimowym postoju musiałem podładować akumulator, nie wiem ile pożyje