Audi A4 Avant 1.8T - 1
Audi A4 Avant 1.8T - 2
Audi A4 Avant 1.8T - 3
Audi A4 Avant 1.8T - 4
Audi A4 Avant 1.8T - 5
Audi A4 Avant 1.8T - 6
Audi A4 Avant 1.8T - 7
Audi A4 Avant 1.8T - 8
Audi A4 Avant 1.8T - 9
Audi A4 Avant 1.8T - 10

1 / 11

Audi A4 Avant 1.8T - 1
Audi A4 Avant 1.8T - 2
Audi A4 Avant 1.8T - 3
Audi A4 Avant 1.8T - 4
Audi A4 Avant 1.8T - 5
Audi A4 Avant 1.8T - 6
Audi A4 Avant 1.8T - 7
Audi A4 Avant 1.8T - 8
Audi A4 Avant 1.8T - 9
Audi A4 Avant 1.8T - 10

Najważniejsze

Przebieg

320 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 781 cm3

Moc

163 KM

Opis

A4 B6 1.8T BFB ośka - nie kręcona i nie modzona . Auto sprowadzane osobiście przeze mnie z Niemiec i jestem pierwszym i jedynym właścicielem w PL od 2016 roku

-przebieg 320K

-pakiet S-line – fotele speed S-Line ,

-przód szyby elektryka a tył korbka -ciemny sufit i słupki,regenerowana podsufitka z podklejonym logiem 3D audi,

-dorzucona na klapę z tyłu ori lotka i brewki na światłach przednich ,

-przyciemnione szyby ,

-swap hamulcy przód 345/ tył 300 + linki w oplocie ,

-dorzucony tunel 2 DIN , RNSE + tempomat + kierownica trójramienna multifunkcja ,

-naprawiony zawias schowka ,

-montaż LPG , butla 65 L w kole -instalacja działa bez zarzutu ,

-koło zapasowe S-line

-dopinany hak

-wywalona, zaślepiona i wyprogramowana pompa SAI

-wnętrze dość świeże i czyste, tylna kanapa bez dziur i przetarć, fotel pasażera w bardzo dobrym stanie, fotel kierowcy miał szyte łączenie skóry z materiałem ,

-wszystkie głośniki sprawne ,

-wymienione wszystkie uszkodzone spinki i zatrzaski tapicerki drzwi,

-odświeżone niektóre stare plastiki przy drzwiach czy zabudowie kolumny kierowniczej , schowka i tunelu z których schodziła guma poprzez lakierowanie na czarny mat ,

Jeśli chodzi o naprawy i wymiany eksploatacyjne to nigdy tego specjalnie nie notowałem ponieważ auto robiłem tylko i wyłączenie pod siebie.

Zakres jak niżej:

-wymiana napinacza na ori Audi + łańcuch SWAG i przy tym wymiana rozrządu + sprzęgło+ świece – przebieg ok. 220K

-remont głowicy, uszczelka pod głowicą, wymiana uszczelniaczy i gniazd-przebieg ok. 310 k + przy tym druga wymiana wymiana rozrządu – wartość naprawy k. 4,5K PLN

-regeneracja alternatora + regulator napięcia,

-wymiana czujnika położenia wału ,

-wymiana skraplacza klimatyzacji ,

-wymiana króćca wody ,

-kolejna wymiana świec,

-wymiana tłumika środkowego ok 310 k,

-wymiana akumulatora ,

-wymiana i regeneracja dosłownie całego kompletnego zawieszenia przód i tył przy przebiegu 316 i 318 K , w skład naprawy wchodził zakres jak niżej:

* TYŁ:

-piaskowanie i lakierowanie sanek tylnych + wprasowanie nowych tulei Meyla HD

-komplet wszystkich tulei do zwrotnicy i wahacza aluminiowego , wymiana wahaczy tylnych ( górnych i dolnych) - kpl. i końcówki drążków tył MEYLA + FEBI ,

-nowe sprężyny tył Sachs + 1 kat w górę ze względu na butle LPG – auto jak dla mnie stoi idealnie,

-wkładki 18mm do stabilizatora

-nowe amortyzatory KAYABA tył + osłony + poduszki

-nowe piasty i łożyska tył ,

-całość skręcona na nowych śrubach

* PRZÓD

-piaskowanie i lakierowanie sanek przód + wprasowanie nowych tuleji Lemfoderda do 1BV ( ori Aso )

-nowe sprężyny przód Sachs ,amortyzator zostały na przodzie ori 1BV ,

-wymiana wszystkich wahaczy na zestaw Lemfordera z Regum

-nowe łączniki stabilizatora + gumy stabilizatora Lemforder ,

-nowe końcówki drążków kierowniczych Lemforder,

-całość zawieszenia przedniego i tylnego skręcona na ori śrubach z aso , wymienione były dosłownie wszystkie śruby na połączeniach wahaczy, sanek , zwrotnic, łączników,

Na większość z powyższych elementów zawieszenia pewnie znajdę jakieś dowody zakupu ze sklepów internetowych czy z Aso . Tylko samo zawieszenie to naprawa na ponad 10K PLN .

Dosłownie wszystkie powyższe naprawy od sprowadzenia auta do Polski były robione tylko i wyłącznie u jednego zaufanego mechanika który specjalizuje się w grupie VAG.

Naprawy blacharsko- lakiernicze dodatkowe które były przeze mnie wykonane poniżej . Auto nie miało w Polsce żadnych kolizji.

-wymiana błotnika prawy przód - wyskoczyła korozja na rancie i rok później wymiana lewego błotnika - taka sama sytuacja z korozją od wyciszenia nadkoli ,

-lakierowana maska ze względu na głębsze uszkodzenia od kamieni ,

-przednie drzwi od strony pasażera lakierowane- szkoda parkingowa - nieduże otarcie lakieru przez cała długość drzwi i zerwana listwa drzwi - ( bez wgniecenia – powinienem mieć zdjęcia )

Do zrobienia :

-czujnik poziomu oleju – w trakcie ,

-serwis olejowy -w trakcie ,

-serwis LPG w trakcie ,

-do przejrzenia maglownica ,po wymianie zawieszenia kierownica trochę się usztywniła- mechanik twierdzi że się rozjezdzi z czasem ,nie ma wycieków ,

Auto ma 22 lata i jest na pewno do poprawek lakierniczych - jeśli ktoś oczekuje nieskazitelnego i salonowego wyglądu zewnętrznego to nie ten adres .

Na klapie bagażnika i na drzwiach jest kilka punktowych parchów . Na tylnym błotniku i jednych drzwiach są wgniecione małe punkciki prawdopodobnie prezenty parkingowe od drzwi innego auta.( bez uszkodzenia lakieru)- spokojnie do wyciągnięcia.

Kwestie wizualne nie miały tak dużego priorytetu jak techniczne ,w planie było zająć się tym w późniejszym czasie ale brakło już motywacji .

O tematach takich jak wymiany olejowe , płyny eksploatacyjne ,pełny serwis klimatyzacji nawet nie pisze

Na obecną chwile auto stoi więcej niż jeździ

Zainteresowanym mogę wykonać i przesłać więcej zdjęć.

Możemy sprawdzić auto na dowolnej stacji diagnostycznej.

Cena do niewielkiej negocjacji.

 

6 maja 2025 18:33

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A4

Wersja

Avant 1.8T

Kolor

Szary

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2003

Generacja

B6 (2000-2004)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

17000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Bartosz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store