A4 B6 1.8T BFB ośka - nie kręcona i nie modzona . Auto sprowadzane osobiście przeze mnie z Niemiec i jestem pierwszym i jedynym właścicielem w PL od 2016 roku
-przebieg 320K
-pakiet S-line – fotele speed S-Line ,
-przód szyby elektryka a tył korbka -ciemny sufit i słupki,regenerowana podsufitka z podklejonym logiem 3D audi,
-dorzucona na klapę z tyłu ori lotka i brewki na światłach przednich ,
-przyciemnione szyby ,
-swap hamulcy przód 345/ tył 300 + linki w oplocie ,
-dorzucony tunel 2 DIN , RNSE + tempomat + kierownica trójramienna multifunkcja ,
-naprawiony zawias schowka ,
-montaż LPG , butla 65 L w kole -instalacja działa bez zarzutu ,
-koło zapasowe S-line
-dopinany hak
-wywalona, zaślepiona i wyprogramowana pompa SAI
-wnętrze dość świeże i czyste, tylna kanapa bez dziur i przetarć, fotel pasażera w bardzo dobrym stanie, fotel kierowcy miał szyte łączenie skóry z materiałem ,
-wszystkie głośniki sprawne ,
-wymienione wszystkie uszkodzone spinki i zatrzaski tapicerki drzwi,
-odświeżone niektóre stare plastiki przy drzwiach czy zabudowie kolumny kierowniczej , schowka i tunelu z których schodziła guma poprzez lakierowanie na czarny mat ,
Jeśli chodzi o naprawy i wymiany eksploatacyjne to nigdy tego specjalnie nie notowałem ponieważ auto robiłem tylko i wyłączenie pod siebie.
Zakres jak niżej:
-wymiana napinacza na ori Audi + łańcuch SWAG i przy tym wymiana rozrządu + sprzęgło+ świece – przebieg ok. 220K
-remont głowicy, uszczelka pod głowicą, wymiana uszczelniaczy i gniazd-przebieg ok. 310 k + przy tym druga wymiana wymiana rozrządu – wartość naprawy k. 4,5K PLN
-regeneracja alternatora + regulator napięcia,
-wymiana czujnika położenia wału ,
-wymiana skraplacza klimatyzacji ,
-wymiana króćca wody ,
-kolejna wymiana świec,
-wymiana tłumika środkowego ok 310 k,
-wymiana akumulatora ,
-wymiana i regeneracja dosłownie całego kompletnego zawieszenia przód i tył przy przebiegu 316 i 318 K , w skład naprawy wchodził zakres jak niżej:
* TYŁ:
-piaskowanie i lakierowanie sanek tylnych + wprasowanie nowych tulei Meyla HD
-komplet wszystkich tulei do zwrotnicy i wahacza aluminiowego , wymiana wahaczy tylnych ( górnych i dolnych) - kpl. i końcówki drążków tył MEYLA + FEBI ,
-nowe sprężyny tył Sachs + 1 kat w górę ze względu na butle LPG – auto jak dla mnie stoi idealnie,
-wkładki 18mm do stabilizatora
-nowe amortyzatory KAYABA tył + osłony + poduszki
-nowe piasty i łożyska tył ,
-całość skręcona na nowych śrubach
* PRZÓD
-piaskowanie i lakierowanie sanek przód + wprasowanie nowych tuleji Lemfoderda do 1BV ( ori Aso )
-nowe sprężyny przód Sachs ,amortyzator zostały na przodzie ori 1BV ,
-wymiana wszystkich wahaczy na zestaw Lemfordera z Regum
-nowe łączniki stabilizatora + gumy stabilizatora Lemforder ,
-nowe końcówki drążków kierowniczych Lemforder,
-całość zawieszenia przedniego i tylnego skręcona na ori śrubach z aso , wymienione były dosłownie wszystkie śruby na połączeniach wahaczy, sanek , zwrotnic, łączników,
Na większość z powyższych elementów zawieszenia pewnie znajdę jakieś dowody zakupu ze sklepów internetowych czy z Aso . Tylko samo zawieszenie to naprawa na ponad 10K PLN .
Dosłownie wszystkie powyższe naprawy od sprowadzenia auta do Polski były robione tylko i wyłącznie u jednego zaufanego mechanika który specjalizuje się w grupie VAG.
Naprawy blacharsko- lakiernicze dodatkowe które były przeze mnie wykonane poniżej . Auto nie miało w Polsce żadnych kolizji.
-wymiana błotnika prawy przód - wyskoczyła korozja na rancie i rok później wymiana lewego błotnika - taka sama sytuacja z korozją od wyciszenia nadkoli ,
-lakierowana maska ze względu na głębsze uszkodzenia od kamieni ,
-przednie drzwi od strony pasażera lakierowane- szkoda parkingowa - nieduże otarcie lakieru przez cała długość drzwi i zerwana listwa drzwi - ( bez wgniecenia – powinienem mieć zdjęcia )
Do zrobienia :
-czujnik poziomu oleju – w trakcie ,
-serwis olejowy -w trakcie ,
-serwis LPG w trakcie ,
-do przejrzenia maglownica ,po wymianie zawieszenia kierownica trochę się usztywniła- mechanik twierdzi że się rozjezdzi z czasem ,nie ma wycieków ,
Auto ma 22 lata i jest na pewno do poprawek lakierniczych - jeśli ktoś oczekuje nieskazitelnego i salonowego wyglądu zewnętrznego to nie ten adres .
Na klapie bagażnika i na drzwiach jest kilka punktowych parchów . Na tylnym błotniku i jednych drzwiach są wgniecione małe punkciki prawdopodobnie prezenty parkingowe od drzwi innego auta.( bez uszkodzenia lakieru)- spokojnie do wyciągnięcia.
Kwestie wizualne nie miały tak dużego priorytetu jak techniczne ,w planie było zająć się tym w późniejszym czasie ale brakło już motywacji .
O tematach takich jak wymiany olejowe , płyny eksploatacyjne ,pełny serwis klimatyzacji nawet nie pisze
Na obecną chwile auto stoi więcej niż jeździ
Zainteresowanym mogę wykonać i przesłać więcej zdjęć.
Możemy sprawdzić auto na dowolnej stacji diagnostycznej.
Cena do niewielkiej negocjacji.