Auto jest po przeglądzie, po wymianie oleju i filtrów, wahacze przód.
Eksploatowany i obsługiwany na bieżąco.
Samochód bardzo bogato wyposażony m.in.:
- Wyjątkowy kolor brąz TEAK metaliczny z szarymi wzmocnieniami Allroad
- Czarna podsufitka
- Wnętrze - aluminium
- Quattro - Stały napęd 4x4, wyjątkowe właściwości jezdne
- Możliwość wyboru trybów jazdy
- Specjalny system radiowy dla koneserów muzycznych!!! - na zamówienie pierwszego właściciela (bardzo znanej medialnej osoby), oprócz systemu Chorus i Bang&Olufsen
- Felgi aluminiowe 18"
- Fotele przednie sportowe z tapicerką skórzaną +zamsz Alcantra
- Pakiet Optyczny ( srebrna listwa wokół szyb i srebrne relingi dachowe)
- Pakiet Oświetlenie
- Pakiet Schowek (uchwyt na napoje w podłokietniku z tyłu, siatki w oparciach foteli, zamykane schowki pod przednimi fotelami)
- Hak holowniczy, oryginalny, składany
- Dach panoramiczny
- Przyciemnione tylne szyby
- Podgrzewana szyba przednia
- Nawigacja
- Czujniki parkowania przód+tył
- Dynamiczne doświetlanie zakrętów
- Światła przeciwmgielne
- Dostęp i obsługa bezkluczykowa
- Elektrycznie otwierana klapa bagażnika
- spryskiwacze reflektorów
Zgadzam się na sprawdzenie auta w ASO/stacji diagnostycznej.
Ubezpieczenie i przegląd - 08.2025
Auto ogólnie jak na swój wiek w bardzo dobrym stanie, idealnie zadbane i niezniszczone w środku.
W ciągłej eksploatacji i ze śladami użytkowania jak na swój wiek i przebieg.
Z większych - obtarcie, rysy na plastikowym wzmocnieniu prawego nadkola (patrz foto)
Wg mnie niedługo akumulator do wymiany.
W codziennej eksploatacji silnik wymaga dolewania oleju. Ten typ silnika po prostu tak ma (można sprawdzić wg VIN w internecie/na forach)
Wyprzedzając pytania - dolewam różnie, od samego początku posiadania to 1L-4L miedzy serwisami.
Oczywiście, nie przeszkadza to żadnym stopniu w osiągach i eksploatacji - samochód super jeździ i wszystko działa jak należy.
Podkreślę jeszcze raz - auto w bardzo dobrym stanie, z bardzo małym, oryginalnym przebiegiem jak na swoje lata, z pełnym wyposażeniem, do tego bezwypadkowe, bardzo zadbane, z Polskiego salonu.
Kwestie zasadności wymiany akumulatora i tego czy na tym etapie wymieniać pierścienie żeby silnik mniej brał oleju, pozostawiam przyszłemu właścicielowi, żeby sam zrobił po swojemu, pod siebie.
Opuszczam cenę, na ewentualne prace. Auta z taką historią, w takim stanie i z takim przebiegiem są w dużo wyższej cenie!!
Auto niewątpliwie godne polecenia, na lata użytkowania.
Z pewnością dużo lepszy wybór, z racji małego przebiegu, pochodzenia z PL salonu i wiadomego stanu - niż inne samochody z nieokreślonym bliżej pochodzeniem i niejasnym stanem.