Cześć,
Na sprzedaż moje prywatne Audi A4 B8 Allroad 2.0 TFSI Quattro. Pierwsza rejestracja 12/2014. Auto pochodzi z polskiego salonu, jestem 3 właścicielem. Auto użytkuję od 03/2022, jako jedno z dwóch aut w rodzinnej flocie, w związku z tym głównie jeżdżone na dłuższe dystanse.
Auto bardzo dobrze się prezentuje, co mam nadzieję widać na zdjęciach. Dobrze dobrana kompozycja lakieru brązowy metalic wraz z jasną, beżową, skórzaną tapicerką Feinnappa i dodatkami w drewnie Dąb Beaufort, zwłaszcza w słoneczny dzień, dzięki panoramie robi świetny efekt.
Dynamiczny silnik 2.0 TFSI, 224 KM, w zestawie z Quattro oczywiście sprawia radość z jazdy i super się prowadzi. Obecny przebieg 190800 km, auto w ciągłym użytkowaniu.
Orientacyjne spalanie z komputera (zależy od stylu jazdy):
-Spalanie w cyklu miejskim (Trójmiasto) 9.8-11.8l
-Spalanie w trasie droga ekspresowa 120km/h około 8.5-9l
Model: Audi A4 B8 Allroad Quattro
Rok produkcji: 2014
Pierwsza rejestracja w PL: 12/2014
Skrzynia biegów automatyczna S-tronic
Silnik: 2.0 TFSI 224 KM
VIN: WAUZZZ8K1FA078178
Kod silnika / skrzyni biegów: CNCD / KLL PJX
Allroad jest bardzo dobrze wyposażony, lista wybranych dodatków poniżej:
- Audi drive select (zmiana charakterystyki trybu jazdy)
- Audi parking system plus przód/tył+ wskaźnik wizualny na ekranie MMI
- Dach szklany, panoramiczny
- Elektryczne wspomaganie otwierania i zamykania bagażnika (włącznie z przyciskiem otwierania w drzwiach kierowcy)
- Fotel kierowcy regulowany elektrycznie
- Fotele, elektryczna regulacja podparcia kręgosłupa, fotele przednie
- Lusterka boczne ogrzewane i elektrycznie składane
- Lusterko wsteczne z ukł. p/oślepieniowym
- Przygotowanie do montażu telefonu GSM (Bluetooth) + zestaw głośnomówiący
- Reflektory z funkcją adaptive light
- Doświetlanie skrętu
- Szyby dodatkowo przyciemniane, tył
- Tempomat
Oraz inne
Historia auta, większe rzeczy eksploatacyjne:
- Wymiana oleju/filtrów w trybie rok/10-15 tys. kilometrów. Następna wymiana 08/2024 lub 197000 km. Jeździ na olej Motul X Clean+ 5W30
- 124 tys. wymiana rozrządu (poprzedni właściciel)
- około 143 tys.-150 tys. wymiana oleju w skrzyni (poprzedni właściciel)
- 181 tys. wymiana klocki i tarcze ATE, oś przednia / oś tylnia wg serwisu na 5-10tys
- 184 tys. wymiana świec zapłonowych
- 186 tys. wymiana turbiny na nową oryginalną IHI - 25 miesięcy gwarancji od 09/2023 ( błąd EPC, klapka odprowadzania spalin)
- 190 tys. wymiana sprężyn zawieszenia oś przednia, zbieżność i geometria kół
Drobne usterki
- Widoczne na zdjęciu mała wgniotka na tylnym dyfuzorze (poprzedni właściciel). -
- Wymieniałem również wkład i dolny plastik prawego lusterka. LED ma pęknięcie drobne pęknięcie ale działa (przygoda Żony ze słupkiem parkingowym ;))
- Silniczek klapki paliwa - obecnie jest w porządku, ale czasem się zatnie - cena na Allegro około 46 zł i wymiana to praktycznie jedna śrubka
Do auta w zestawie
- 2 komplety felg aluminiowych 18 (5-ramienne) Rotor z ogumieniem 245/45R18
- opony zimowe premium Yokohama BluEarth Yokohama BluEarth-Winter V906, jeżdżone jeden sezon,
- opony letnie premium, Dunlop Sport MAXX RT2, bieżnik 2x4,5mm + 2x5mm
- oryginalne dokumenty i instrukcje Audi
- 2 komplety kluczyków
- faktury serwisowe obecne oraz poprzedniego właściciela
- Komplet dywaników welurowych
Dla chętnych mogę wysłać raport DEKRA poprzedniego właściciela, przy jego zakupie auta.
Dla zdecydowane kupca dorzucam dwa przydatne gadżety Audi :)
Zapraszam do kontaktu, auto do obejrzenia w Gdyni.
Poproszę o racjonalne oferty, nie marnujmy swojego czasu. Nie zamieniam się i nie odpisuję na sms.
*Fotelik dziecięcy nie jest na sprzedaż
Ogłoszenie ma charakter informacyjny nie stanowi natomiast oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego. W celu sprawdzenia zgodności oferty oraz uzyskania wszelkich informacji prosimy o kontakt z osobą odpowiedzialną za ogłoszenie.