Audi A4 b7 2007r. Przebieg 125tyś km. Oryginalny, można sprawdzić. Klocki, tarcze prawie nowe, nowe sprzęgło pokryte powłoką kewlarową, przebudowany silnik wzmocniony, głowica wzmocniona bfb najlepsza, 220 hp (było 270hp ale zmniejszyłem ponieważ nie potrzebuje tyle). Intercooler do 400km sportowy, down pipe, tip, soft, uszczelki itp audi s4, rs4, turbina hybrydowa seria do 300hp, hamulce s4, poduszki pod silnikiem TDI, wydech sport 2 końcówki, wtryski od s3, felgi baraccuda 19", opony Pirelli p zero, zmieniona kierownica na sportową s-line, fotele boczki odrestaurowane 2 lata temu czerwona skóra, kamera na bagażniku, cały środek w karbonie(hydrografika), auto było całe malowane ponieważ idioci zepsuli mi malowanie maski i zderzaka i kazałem pomalować całe ponieważ nie potrafili dobrać koloru. Lampy ledowe przód wartości 2.5 tyś zł. nie pamiętam co jeszcze. Posiadam auto 5 lat. Przez ten czas zrobione było max 10tyś km. Nowy akumulator. W auto zainwestowane było razem ponad 50tyś zł. Klient z Anglii nie odebrał dlatego zostało zarejestrowane w Polsce. Nowy przegląd, ubezpieczenie do 23 lipca. Posiadam także 6 biegową skrzynię biegów do tego auta, napęd quattro oraz drugi dach. Rozebrałem podobnego kabrioleta i mam w garażu sporo części. Przełożenie na Europejską wersję kosztuje około 6tyś zł. wartość auta wzrośnie 3 krotnie. Polecam.
Usterki - zablokowane radio oryginalne, trzeba kod znależć. Brak lusterka środkowego ponieważ wymieniana była szyba przednia. Mechanik pobił szybę wstawiając uszczelkę ktorą wywiało na autostradzie a stare lusterko nie pasuje na mocowaniu. Koszt 50zł z olx lub allegro, dach jest sprawny ale sie nie otwiera. (jakaś pierdoła którą wcześniej robiłem) ale nie mam zamiaru już się dotykać. Jest gdzieś jakieś zwarcie. Raz wysiada radio, telewizor ktore wyjąłem, albo dach sie blokował, albo lampa gasła. Nie mam czasu na szukanie usterki, elektryk robił ale problem wraca. Czujnik parkowania przód, tył(jeden uszkodzony na przodzie dlatego nie działa, koszt 100zł plus robota). Zawieszenie, silnik robione tylko na oryginalnych nowych częściach. Nigdy polskie zamienniki. Delikatnie ściąga na prawo, może zbieżność ale nie wiem. Zawieszenie było wymieniane 5tyś km temu. Na części auto warte kupę kasy. Cena promocyjna ponieważ jest to nasze 6 auto nie potrzebne i elektrycy mnie wykańczają kazdy mówi co innego. Auto tuningowane w GEREMI VAG GARAGE. Jest to znany kocur w całej polsce który jest ekspertem samochodowym.