Syndyk masy upadłości osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej w postępowaniu upadłościowym o sygn. VI GUp 11/22 sprzeda samochód osobowy AUDI A4 Avant 1.8 2008 r. nr rej. GSP3C04.
Pojazd posiada aktualną polisę OC do 01.10.2025r. Data ważności badań technicznych - 02.08.2025.
Samochód użytkowany, sprawny technicznie, nie wymaga napraw.
Jazda testowa jest możliwa na placu spółki Vistal Offshore sp. z o.o. przy ul. Indyjskiej 7, 81-336 Gdynia (teren Portu), gdzie obecnie pojazd się znajduje.
W przypadku chęci otrzymania dodatkowych dokumentów (np. opinii biegłego dot. wartości rynkowej) prośbę należy przesłać na adres: Oferty{małpa}kdr-24.pl
Pojazd można oglądać we wskazanym wyżej miejscu w dni robocze w okresie 05-19.05.2025r. w godz. 10-16 przy ul. Indyjskiej 7 w Gdyni, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod nr tel. 5*0*4*2*3*2*9*3*4 (wyłącznie w dni robocze). Po wskazanym terminie nie będzie możliwości oględzin pojazdu, a złożona oferta będzie wiążąca.
Aby móc wjechać na teren Portu należy po umówieniu terminu przesłać na adres e-mail oferty@kdr-24.pl dane osobowe (imię i nazwisko) oraz nr rej. pojazdu, którym zainteresowana osoba przyjedzie na oględziny do Portu w Gdyni (wymóg zgłoszenia danych w biurze przepustek). Niezbędne jest też posiadanie przy sobie dowodu osobistego przy odbiorze przepustki w Porcie.
Wskazana w ogłoszeniu cena jest ceną minimalną brutto. Transakcja nie podlega opodatkowaniu VAT i zostanie dokonana na podstawie umowy kupna-sprzedaży.
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 19 maja 2025 roku (decyduje data wpływu)
w sposób wskazany poniżej:
za pośrednictwem:
• kuriera/operatora pocztowego na adres Biura Syndyka: ul. Podjazd ½,81-805 Sopot z dopiskiem na kopercie „Oferta na AUDI sygn. akt VI GUp 11/22” (wpływ do 19.05.2025r.)
• pocztą elektroniczną na w/w adres: oferty{małpa}kdr-24.pl podając w tytule: „Oferta na AUDI sygn. akt VI GUp 11/22” – do godz. 23:59 dnia 19.05.2025r.
(dokument przesłany w formie elektronicznej winien zostać podpisany podpisem elektronicznym (kwalifikowanym podpisem lub za pomocą Profilu Zaufanego – usługi bezpłatnej dostępnej na stronie obywatel.gov.pl) lub stanowić załącznik w formie skanu własnoręcznie podpisanego dokumentu.
osobiście w siedzibie spółki Vistal Offshore Sp. z o. o. ul. Indyjska 7, 81-336 Gdynia - przy okazji oględzin pojazdu – do godz. 16:00 dnia 19.05.2025r.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, a przesłane w innej formie niż wskazana w ogłoszeniu lub niespełniające innych wymagań określonych poniżej zostaną odrzucone.
Oferta pisemna nabycia pojazdu winna zawierać:
1. DANE OFERENTA:
• Imię i nazwisko/nazwa;
• adres zamieszkania/siedziby;
• adres korespondencyjny;
• adres e-mail;
• numer telefonu;
2. DANE PRZEDMIOTU OFERTY:
• marka
• model
• nr rej.
• rok produkcji
3. CENĘ OFEROWANĄ: w kwocie brutto (nie niższą niż wskazana w ogłoszeniu);
4. PODPIS OFERENTA.
Nabywcy nie przysługują roszczenia z tytułu rękojmi za wady prawne i fizyczne.
Przeciwko Syndykowi nie można podnosić zarzutów co do ważności nabycia. Stąd w obliczu stanu prawnego należy przemyśleć zakup.
Zapłata oferowanej ceny oraz przekazanie danych powinny nastąpić w terminie ok. 3 dni roboczych od powiadomienia o rozstrzygnięciu i wskazaniu nr rachunku bankowego do wpłaty ceny. Istnieje możliwość uzgodnienia innego nieodległego terminu.
Odbiór pojazdu będzie możliwy jedynie po zapłacie całości ceny na rachunek masy upadłości w postępowaniu o sygn. VI GUp 11/22 oraz przesłaniu na adres e-mail, wskazujący nr rachunku i termin, wszelkich danych niezbędnych do zawarcia umowy.
Kupującemu zostaną wydane:
• Pojazd;
• Kluczyki- szt. 2;
• dowód rejestracyjny;
• karta pojazdu;
• polisa OC i gwarancja LPG
Wykonawca Układu – Zarządca Majątku zastrzega sobie prawo odstąpienia od sprzedaży pojazdu bez podania przyczyn na dowolnym etapie postępowania.