1 / 40
10 czerwca 2024 11:53
ID: 6124064257
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
AudiModel pojazdu
A4Wersja
2.0 TDIGeneracja
B8 (2007-2015)Rok produkcji
2008
Przebieg
300 000 km
Pojemność skokowa
1 968 cm3
Rodzaj paliwa
DieselMoc
143 KM
Skrzynia biegów
ManualnaNapęd
Na przednie kołaSpalanie Poza Miastem
4.0 l/100km
Spalanie W Mieście
5 l/100km
Typ nadwozia
SedanEmisja CO2
124 g/km
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
GranatowyRodzaj koloru
Metalik
Kraj pochodzenia
NiemcyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
14 pól zweryfikowanych
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Opis
Witam.
Do sprzedania posiadam prywatne auto do użytku osobistego Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA 143km z 2008 roku w wersji nadwozia sedan. Auto dobrze wyposażone, posiada automatyczną klimatyzację trzystrefową, kolorowy FIS, MMI 2G HIGH z językiem polskim oraz nawigację z zaktualizowanymi mapami do ostatniego wypuszczenia aktualizacji przez AUDI (2019 lub 2020). Sprowadziłem go osobiście w 08.2021 od prywatnej osoby w Niemczech. Samochód serwisowany do końca swojego pobytu w Niemczech, posiadam pełną książkę serwisową z ostatnim wpisem dnia 13.07.20 przy przebiegu 233tys km. Silnik pracuje wzorowo, na bieżąco serwisowany, olej i komplet filtrów wymieniane co 8-10tys km. Olej, na którym od początku pracuje motor to MOTUL 5W30 Xclean 8100. W międzyczasie wymieniona masa rzeczy, które wypiszę poniżej.
Po sprowadzeniu samochodu przy przebiegu 246tys. zostało wymienione kompletne sprzęgło z kołem dwumasowym, kompletny zestaw rozrządu wraz z pompą wody, dwa łożyska w kołach, oleje z kompletem filtrów oraz czujnik różnicy ciśnień przy filtrze DPF.
Następna wymiana była profilaktyczna, którą zrobiłem dla swojego komfortu psychicznego - wymiana wadliwego imbusa w pompie oleju. Zamontowany imbus był w bardzo dobrej kondycji jak na ten przebieg samochodu.
Wymieniłem również klocki hamulcowe przód, tarcz nie było konieczności wymieniać, kompletne hamulce tył wraz z regeneracją zacisków. Po pakiecie startowym mogłem rozpocząć długą i bezproblemową jazdę samochodem.
Podsumowanie rzeczy wymienionych w aucie od początku użytkowania do dzisiaj:
- cykliczne wymiany oleju i filtrów co 8-10tys km.
- kompletne sprzęgło z kołem dwumasowym
- rozrząd
- dwa łożyska kół
- czujnik różnicy ciśnień przy filtrze DPF
- sonda lambda
- komplet świec żarowych
- osłony przegubu zewnętrznego
- wymiana płynów eksploatacyjnych (hamulcowy, płyn chłodniczy)
- wymiana oleju w skrzyni biegów
- wysprzęglik
- klocki hamulcowe przód
- komplet hamulców tył
- czyszczenie zaworu EGR
- czyszczenie przepustnicy
- nowy akumulator
Samochód często jeździł trasy Wałbrzych-Berlin, stąd mniej więcej na każdym przeglądzie auta przybywało +/- 20tys km. (więcej kilometrów zrobionych w trasie, niż w mieście) Nigdy nie było sytuacji, że auto zawiodło, nie odpaliło, zepsuło się. Jestem bardzo pedantyczny pod względem dbania o samochód i wszelkie usterki były naprawiane na bieżąco. Autko bardzo ładnie przyśpiesza, hamuje, zawieszenie również bez żadnych stuków, czy luzów. Samochód tankowany na jednej stacji paliw, regularnie stosowałem dodatek do paliwa ARCHOIL AR6900-D MAX.
Średnio raz na trzy miesiące staram się nakładać powłokę ochronną z wosku SOFT99 Fusso, która podkreśla głębie koloru samochodu i nadaje bardzo przyjemną hydrofobowość. Lakier na samochodzie oceniam na stan dobry, z racji na swój wiek oraz to, że spędzało dużo czasu na trasie ma trochę odprysków na przednim zderzaku, lecz to tylko kwestia zrobienia zaprawek, niestety takie defekty są nieuniknione podczas codziennej eksploatacji samochodu. Wnętrze pojazdu utrzymane w pedantycznym stanie, auto nie było specjalnie szykowane do zdjęć, co tygodniowe porządki dają efekt taki jak widać. Brak jakichkolwiek przetarć na tapicerce, zabrudzeń. Komora silnika nie była czyszczona, myta, starałem się pokazać na zdjęciach, że silnik jest suchy, brak jakichkolwiek wycieków, brak zapoceń przy listwie wtryskowej. Stan oleju od wymiany do wymiany zawsze podobny, nie zauważyłem nigdy żeby samochód pobierał olej, tak samo z płynem chłodniczym. Żadnych uwag podczas dotychczasowych wizytach na stacjach diagnostycznych nie otrzymałem. Posiadam kabel diagnostyczny, korekty wtrysków są bardzo dobre, dzięki niemu weryfikowałem ilość popiołu w filtrze DPF, a ilość ta pokrywa się z przebiegiem samochodu. Nie pominąłem nigdy żadnego wypalania DPF, zawsze pilnuję i doprowadzam procedurę do końca. Na zdjęciach można zauważyć, że wydech jest śnieżno-biały co potwierdza dobrą kondycję filtra DPF. Auto na tą chwilę uważam, że jest bez wkładu własnego, przyszły właściciel może się skupić na drobnych korektach lakierniczych takie jak zaprawki. Klimatyzacja chłodzi, wszystkie dobrodziejstwa wyposażenia w pełni sprawne. Samochód stoi na 17 calowych alufelgach AUDI, opony letnie. Dorzucam jeszcze oryginalne dywaniki welurowe.
Dla zainteresowanych posiadam:
- zdjęcia samochodu w Niemczech przed sprowadzeniem do Polski
- zdjęcia samochodu na podnośniku w momencie sprowadzenia, podczas wymiany kompletnego sprzęgła
- zdjęcia wpisów z książki serwisowej
- zdjęcie stanu imbusa w pompie oleju przy przebiegu 250tys km.
- zdjęcia zaworu EGR oraz przepustnicy podczas czyszczenia
Ostatnia wymiana oleju i filtrów była zrobiona pod koniec 03.2024, auto zrobiło tylko 2tys km. od wymiany. OC opłacone do 04.08.2024 a przegląd ważny do 29.07.2024.
Myślę, że wszystko co pamiętałem zawarłem w opisie do tego ogłoszenia, w razie pytań zapraszam do kontaktu.
Informacje o sprzedającym
Grzegorz
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie