Audi A4 2.0 TDI - 1
Audi A4 2.0 TDI - 2
Audi A4 2.0 TDI - 3
Audi A4 2.0 TDI - 4
Audi A4 2.0 TDI - 5
Audi A4 2.0 TDI - 6
Audi A4 2.0 TDI - 7
Audi A4 2.0 TDI - 8
Audi A4 2.0 TDI - 9
Audi A4 2.0 TDI - 10
Audi A4 2.0 TDI - 11
Audi A4 2.0 TDI - 12
Audi A4 2.0 TDI - 13
Audi A4 2.0 TDI - 14
Audi A4 2.0 TDI - 15
Audi A4 2.0 TDI - 16
Audi A4 2.0 TDI - 17
Audi A4 2.0 TDI - 18
Audi A4 2.0 TDI - 19
Audi A4 2.0 TDI - 20
Audi A4 2.0 TDI - 21
Audi A4 2.0 TDI - 22
Audi A4 2.0 TDI - 23
Audi A4 2.0 TDI - 24
Audi A4 2.0 TDI - 25
Audi A4 2.0 TDI - 26
Audi A4 2.0 TDI - 27
Audi A4 2.0 TDI - 28
Audi A4 2.0 TDI - 29
Audi A4 2.0 TDI - 30
Audi A4 2.0 TDI - 31
Audi A4 2.0 TDI - 32
Audi A4 2.0 TDI - 33
Audi A4 2.0 TDI - 34
Audi A4 2.0 TDI - 35
Audi A4 2.0 TDI - 36
Audi A4 2.0 TDI - 37
Audi A4 2.0 TDI - 38
Audi A4 2.0 TDI - 39

1 / 40

Audi A4 2.0 TDI - 1
Audi A4 2.0 TDI - 2
Audi A4 2.0 TDI - 3
Audi A4 2.0 TDI - 4
Audi A4 2.0 TDI - 5
Audi A4 2.0 TDI - 6
Audi A4 2.0 TDI - 7
Audi A4 2.0 TDI - 8
Audi A4 2.0 TDI - 9
Audi A4 2.0 TDI - 10
Audi A4 2.0 TDI - 11
Audi A4 2.0 TDI - 12
Audi A4 2.0 TDI - 13
Audi A4 2.0 TDI - 14
Audi A4 2.0 TDI - 15
Audi A4 2.0 TDI - 16
Audi A4 2.0 TDI - 17
Audi A4 2.0 TDI - 18
Audi A4 2.0 TDI - 19
Audi A4 2.0 TDI - 20
Audi A4 2.0 TDI - 21
Audi A4 2.0 TDI - 22
Audi A4 2.0 TDI - 23
Audi A4 2.0 TDI - 24
Audi A4 2.0 TDI - 25
Audi A4 2.0 TDI - 26
Audi A4 2.0 TDI - 27
Audi A4 2.0 TDI - 28
Audi A4 2.0 TDI - 29
Audi A4 2.0 TDI - 30
Audi A4 2.0 TDI - 31
Audi A4 2.0 TDI - 32
Audi A4 2.0 TDI - 33
Audi A4 2.0 TDI - 34
Audi A4 2.0 TDI - 35
Audi A4 2.0 TDI - 36
Audi A4 2.0 TDI - 37
Audi A4 2.0 TDI - 38
Audi A4 2.0 TDI - 39

10 czerwca 2024 11:53

ID: 6124064257

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A4

Wersja

2.0 TDI

Rok produkcji

2008

Przebieg

300 000 km

Pojemność skokowa

1 968 cm3

Rodzaj paliwa

Diesel

Moc

143 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

4.0 l/100km

Spalanie W Mieście

5 l/100km

Typ nadwozia

Sedan

Emisja CO2

124 g/km

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Niemcy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Opis

Witam.


Do sprzedania posiadam prywatne auto do użytku osobistego Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA 143km z 2008 roku w wersji nadwozia sedan. Auto dobrze wyposażone, posiada automatyczną klimatyzację trzystrefową, kolorowy FIS, MMI 2G HIGH z językiem polskim oraz nawigację z zaktualizowanymi mapami do ostatniego wypuszczenia aktualizacji przez AUDI (2019 lub 2020). Sprowadziłem go osobiście w 08.2021 od prywatnej osoby w Niemczech. Samochód serwisowany do końca swojego pobytu w Niemczech, posiadam pełną książkę serwisową z ostatnim wpisem dnia 13.07.20 przy przebiegu 233tys km. Silnik pracuje wzorowo, na bieżąco serwisowany, olej i komplet filtrów wymieniane co 8-10tys km. Olej, na którym od początku pracuje motor to MOTUL 5W30 Xclean 8100. W międzyczasie wymieniona masa rzeczy, które wypiszę poniżej.


Po sprowadzeniu samochodu przy przebiegu 246tys. zostało wymienione kompletne sprzęgło z kołem dwumasowym, kompletny zestaw rozrządu wraz z pompą wody, dwa łożyska w kołach, oleje z kompletem filtrów oraz czujnik różnicy ciśnień przy filtrze DPF.

Następna wymiana była profilaktyczna, którą zrobiłem dla swojego komfortu psychicznego - wymiana wadliwego imbusa w pompie oleju. Zamontowany imbus był w bardzo dobrej kondycji jak na ten przebieg samochodu.

Wymieniłem również klocki hamulcowe przód, tarcz nie było konieczności wymieniać, kompletne hamulce tył wraz z regeneracją zacisków. Po pakiecie startowym mogłem rozpocząć długą i bezproblemową jazdę samochodem.


Podsumowanie rzeczy wymienionych w aucie od początku użytkowania do dzisiaj:

- cykliczne wymiany oleju i filtrów co 8-10tys km.

- kompletne sprzęgło z kołem dwumasowym

- rozrząd

- dwa łożyska kół

- czujnik różnicy ciśnień przy filtrze DPF

- sonda lambda

- komplet świec żarowych

- osłony przegubu zewnętrznego

- wymiana płynów eksploatacyjnych (hamulcowy, płyn chłodniczy)

- wymiana oleju w skrzyni biegów

- wysprzęglik

- klocki hamulcowe przód

- komplet hamulców tył

- czyszczenie zaworu EGR

- czyszczenie przepustnicy

- nowy akumulator


Samochód często jeździł trasy Wałbrzych-Berlin, stąd mniej więcej na każdym przeglądzie auta przybywało +/- 20tys km. (więcej kilometrów zrobionych w trasie, niż w mieście) Nigdy nie było sytuacji, że auto zawiodło, nie odpaliło, zepsuło się. Jestem bardzo pedantyczny pod względem dbania o samochód i wszelkie usterki były naprawiane na bieżąco. Autko bardzo ładnie przyśpiesza, hamuje, zawieszenie również bez żadnych stuków, czy luzów. Samochód tankowany na jednej stacji paliw, regularnie stosowałem dodatek do paliwa ARCHOIL AR6900-D MAX.


Średnio raz na trzy miesiące staram się nakładać powłokę ochronną z wosku SOFT99 Fusso, która podkreśla głębie koloru samochodu i nadaje bardzo przyjemną hydrofobowość. Lakier na samochodzie oceniam na stan dobry, z racji na swój wiek oraz to, że spędzało dużo czasu na trasie ma trochę odprysków na przednim zderzaku, lecz to tylko kwestia zrobienia zaprawek, niestety takie defekty są nieuniknione podczas codziennej eksploatacji samochodu. Wnętrze pojazdu utrzymane w pedantycznym stanie, auto nie było specjalnie szykowane do zdjęć, co tygodniowe porządki dają efekt taki jak widać. Brak jakichkolwiek przetarć na tapicerce, zabrudzeń. Komora silnika nie była czyszczona, myta, starałem się pokazać na zdjęciach, że silnik jest suchy, brak jakichkolwiek wycieków, brak zapoceń przy listwie wtryskowej. Stan oleju od wymiany do wymiany zawsze podobny, nie zauważyłem nigdy żeby samochód pobierał olej, tak samo z płynem chłodniczym. Żadnych uwag podczas dotychczasowych wizytach na stacjach diagnostycznych nie otrzymałem. Posiadam kabel diagnostyczny, korekty wtrysków są bardzo dobre, dzięki niemu weryfikowałem ilość popiołu w filtrze DPF, a ilość ta pokrywa się z przebiegiem samochodu. Nie pominąłem nigdy żadnego wypalania DPF, zawsze pilnuję i doprowadzam procedurę do końca. Na zdjęciach można zauważyć, że wydech jest śnieżno-biały co potwierdza dobrą kondycję filtra DPF. Auto na tą chwilę uważam, że jest bez wkładu własnego, przyszły właściciel może się skupić na drobnych korektach lakierniczych takie jak zaprawki. Klimatyzacja chłodzi, wszystkie dobrodziejstwa wyposażenia w pełni sprawne. Samochód stoi na 17 calowych alufelgach AUDI, opony letnie. Dorzucam jeszcze oryginalne dywaniki welurowe.


Dla zainteresowanych posiadam:

- zdjęcia samochodu w Niemczech przed sprowadzeniem do Polski

- zdjęcia samochodu na podnośniku w momencie sprowadzenia, podczas wymiany kompletnego sprzęgła

- zdjęcia wpisów z książki serwisowej

- zdjęcie stanu imbusa w pompie oleju przy przebiegu 250tys km.

- zdjęcia zaworu EGR oraz przepustnicy podczas czyszczenia


Ostatnia wymiana oleju i filtrów była zrobiona pod koniec 03.2024, auto zrobiło tylko 2tys km. od wymiany. OC opłacone do 04.08.2024 a przegląd ważny do 29.07.2024.


Myślę, że wszystko co pamiętałem zawarłem w opisie do tego ogłoszenia, w razie pytań zapraszam do kontaktu.

 

Informacje o sprzedającym

Grzegorz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Wałbrzych, Dolnośląskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie