Jestem pierwszym właścicielem auta w kraju od 13.02.2015 r. Przez te 10 lat samochód służył mi dokładnie w takiej konfiguracji, jak na zdjęciach – na codzienne dojazdy do pracy, wakacyjne wyjazdy, a także na zloty motoryzacyjne. Bo dla mnie samochód to nie tylko środek transportu, ale przede wszystkim pasja.
Auto sprzedaję wyłącznie z powodu zakupu nowego nabytku z za oceanu. Jestem pewien, że mój egzemplarz da jeszcze wiele frajdy nowemu właścicielowi, szczególnie komuś, kto ceni sportowy wygląd, świetne właściwości jezdne, ponadprzeciętne przyspieszenie (nawet na tle współczesnych aut), a jednocześnie bardzo niskie koszty eksploatacji – dzięki instalacji LPG.
Od początku użytkowania auto jeździło na oleju MILLERS 5W50, a od 4 lat na MIHEL 5W50. Olej wymieniany co 8–10 tys. km (interwały ustawione również w komputerze). Dzięki temu silnik trzyma idealnie swoje parametry. Kupujący oczywiście może podpiąć auto pod komputer i sprawdzić logi – zarówno statyczne, jak i dynamiczne.
Dodatkowy komplet felg:
Posiadam również drugi komplet alufelg OEM Audi z A6 C6 – 18 cali, 9J – z oponami Kleber Krisalp HP3 235/40R18 z 2023 r. Możliwość dokupienia za 2500 zł.
Alternatywnie mogę zamienić obecne koła na zimowe w cenie ogłoszenia.
Wyposażenie:
- ABS, ESP
- Elektryczne szyby x2
- Elektryczne i podgrzewane lusterka
- Tempomat
- Klimatronik dwustrefowy
- Centralny zamek z pilotem
- Kierownica multifunkcyjna
- Wspomaganie kierownicy
- Regulacja wysokości fotela (pełna)
- Podłokietnik przód i tył (skórzane)
- Uchwyt na napoje
- Komputer pokładowy
- Halogeny
- Bluetooth (audio/nawigacja z telefonu)
- Alufelgi 19 cali, 9,5J + opony Kumho Ecsta PS71 235/35R19 z 2023 r.
- Pakiet S-line (wnętrze)
- Przedni zderzak + grill S4, tylny zderzak z dyfuzorem MS Design + lotka VOTEX
Modyfikacje:
- Downpipe 2,75 cala
- Układ wydechowy nierdzewny z końcówkami 90 mm
- Turbo hybryda by Geremi Vag Garage
- Wtryski Bosch 440cc
- Sztywny dolot (stal nierdzewna)
- Centralny intercooler FMIC 550x230x65
- Kompletny system orurowania intercoolera
- Wałek wydechowy z 1.8 N/A (wyższe krzywki)
- Wzmocnione sprzęgło, tarcza obita kevlarem
- Świece zapłonowe z 2.0 TFSI
- Cewki zapłonowe z Audi R8
- Wkładka filtra powietrza K&N
- Zawieszenie gwintowane KW Variant 1
- Hamulce z wersji 2.0 TFSI (większe zaciski przód i tył)
- Tarcze nacinane i nawiercane Rottinger + klocki TEXTAR
Wykres z hamowni do obejrzenia w galerii zdjęć.
Instalacja LPG (założona w 2022 r.):
- Reduktor KME GOLD GT (do 330 KM)
- Wtryskiwacze LPGTECH Yeti
- Sterownik 4SAVE BEST
- Zbiornik 56 litrów (45 l netto)
W razie pytań – zapraszam do kontaktu.
Proszę tylko o rozsądne oferty – wiadomości w stylu "Dam 20k, pasuje?" – darujmy sobie. Szkoda Waszego i mojego czasu