Witam!
Sprzedam Audi A4 B8 sedan z aktualnym przebiegiem ok. 478.400km.
Jest to wersja 2x S-Line, czyli obniżone i utwardzone zawieszenia oraz wewnętrzny S-Line z czarną podsufitką, tapicerka z pół-skóry itd.. Auto ma bardzo atrakcyjny wygląd i bardzo dobry stan wnętrza. Jest to niezbyt często spotykana wersja na naszych drogach.
Moc silnika 143 KM jest wystarczająca po to, żeby żwawo się poruszać się po drogach i silnik nigdy nie był tuningowany.
Jest to bogatsza wersja wyposażenia jednak bez elektrycznie składanych lusterek oraz bez podgrzewanych foteli przednich i kierownicy. Klimatyzacja jest oczywiście automatyczna 2 i pół strefowa, ponieważ pasażerowie z tyłu mają do dyspozycji klimatyzację tzw. pasywną. Układ sterowania multimediami w poziomej części konsoli środkowej jest bardzo przyjazny w użytkowaniu i chyba najlepszy z dostępnych opcji tego modelu.
Posiadam raport autoDNA z 06.10.2017, który zakupiłem po zakupie auta w dniu 09.07.2017. Poprzedni i jedyny właściciel auta w Polsce dokonał rejestracji w dniu 10.02.2014 roku i przez 3 i pół roku serwisował auto w ASO Porsche Tychy i Sosnowiec. Data pierwszej rejestracji auta we Francji to 14.12.2011 roku. Data produkcji auta wg raportu autoDNA to 10/2011 rok. Auto było przez pierwsze 2 lata użytkowane we flocie we Francji.
Podczas pierwszej rejestracji w kraju auto miało na liczniku ok. 95.000km. Ja je zakupiłem ze stanem licznika ok.178.600km i do dziś przejechałem dystans 298.450 km. Auto prowadzi się bardzo przyjemnie, a silnik pomimo niemałego przebiegu pracuje równo i stosunkowo cicho jak na diesla.
Moje roczne przebiegi są rzędu 44-45.000km i jazda odbywa się głównie po drogach szybkiego ruch (nawet do pracy), co ma niemałe znaczenie na stan zawieszenia i innych elementów.
Nie licząc okresowych wymian oleju silnikowego i filtrów (co ok. 15.000 km) oraz rozrządu z pompą (co ok. 60.000km, ostatnio 100.000km), dokonałem kilku ważnych wymian innych elementów. Zostały wymienione przednie amortyzatory i obie półosie (niepotrzebnie).
Jakieś 2 lata temu został wymieniony termostat. Zostały wymienione tylne amortyzatory. W ostatnich 2 latach zostały wymienione 3 łożyska. W końcu ubiegłego roku wymieniłem kompletny dwumas dobrego producenta. Niedawno został oczyszczony układ recyrkulacji spalin wraz z wymianą zaworu EGR producenta z wyższej półki. Wspomnę także o niedawnej wymianie górnych przednich wahaczy z lewej i prawej strony oraz kontroli i regulacji zbieżności przednich kół. Jeszcze wcześniej zostały wymienione wszystkie tuleje (8 sztuk) przedniego zawieszenia.
W grudniu 2023 wymieniłem wszystkie filtry, olej w skrzyni biegów (druga wymiana), płyn hamulcowy, płyn chłodniczy. Wszystko oryginalnej produkcji VAG. Został także wymieniony kompletny rozrząd z pompą cieczy chłodzącej (INA).
W styczniu 2024 została wymieniona pokrywa zaworów z odmą, zostały zregenerowane wszystkie 4 wtryskiwacze i wymieniona sonda Lambda.
23.10.2023 zostały zamontowane 16-calowe koła z oryginalnymi aluminiowymi felgami Audi z oponami zimowymi klasy premium VREDESTEIN Wintrac 225/55 R16 99H XL. Koła z 18-calowymi felgami aluminiowymi Audi zakupiłem oddzielnie, więc mogę je sprzedać za dodatkową dopłatą ok.1.500zł. 2 opony letnie klasy premium GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 3 245/40 R18 93H 2023 etykieta B/A/B (71dB) są założone na tych felgach i przejeździły na przedniej osi tylko 1 sezon letni. Opony osi tylnej DUNLOP SP Sport Maxx RT2 245/40 R18 97Y po 3 sezonach letnich nadają się tylko do wymiany (buczą).
Klimatyzacja oczywiście sprawna i 2 razy do roku jest wykonywane ozonowanie z użyciem profesjonalnego sprzętu. W schowku jest 6-płytowa zmieniarka płyt. W przednim panelu jest slot na płyty CD/ DVD (odtwarzanie audio CD, MP3) oraz slot na kartę pamięci SD (MP3). Nawigacja jest po polsku, ale od 3 lat nie była uaktualniana (mapy na karcie pamięci SD, slot w panelu przednim).
Wnętrze auta, kierownica i pedały wg niedawnej opinii mechanika wyglądają bardzo dobrze jak na auto z przebiegiem rzędu 478.000 km. Bezobsługowego akumulatora nie musiałem wymieniać i przez ponad 6 lat użytkowania przez cały czas zachowuje się jak nowy wykazując 100% naładowania. Z daty produkcji wynika, że akumulator przez 12 lat nigdy nie był wymieniany.
W razie pytań proszę o kontakt telefoniczny.
Pozdrawiam i zachęcam do zakupu pomimo sporego przebiegu. Auto jest w ciągłym użytkowaniu i w czasie mojej ponad 6-letniej eksploatacji zostało nieźle doinwestowane. W czasie jazdy zachowuje się w zasadzie tak jak nowe. Nie zawiodą się Państwo w przypadku zakupu.
Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu!