1 / 29
24 kwietnia 2024 21:13
ID: 6121652707
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
AudiModel pojazdu
A4Generacja
B9 (2015-)Rok produkcji
2017
Przebieg
230 000 km
Pojemność skokowa
1 984 cm3
Rodzaj paliwa
Benzyna+LPGMoc
252 KM
Skrzynia biegów
AutomatycznaNapęd
4x4 (stały)Spalanie Poza Miastem
5.0 l/100km
Spalanie W Mieście
7 l/100km
Typ nadwozia
SedanEmisja CO2
136 g/km
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Kolor
CzarnyKraj pochodzenia
KanadaZarejestrowany w Polsce
Tak
Tuning
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
Apple CarPlay
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
Gniazdo USB
Ładowanie bezprzewodowe urządzeń
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu
Dostęp do internetu
Opis
**Na otomoto znajdziecie Państwo 30 zdjęć samochodu**
Na sprzedaż posiadam Audi A4 B9 z 2017 roku. Samochód fabrycznie wyposażony w silnik 2.0TFSI CYMC, automatyczną skrzynię biegów S-Tronic DL-382 0CK oraz napęd na 4 koła Quattro (torsen). Audi w świetnym stanie technicznym, na bieżąco serwisowane. W ostatnim czasie przeprowadzona została wymiana oleju silnikowego oraz kompletu tarcz i klocków hamulcowych firmy ATE. Zawieszenie bez luzów, auto prowadzi się precyzyjnie i sztywno. Olej wymieniany maksymalnie co 10tys.km zgodnie ze specyfikacją producenta, samochód nie pobiera oleju. Świetna udoskonalona jednostka napędowa, która przy odpowiedniej obsłudze odwdzięczy się bardzo długą i bezproblemową eksploatacją. Silnik, turbosprężarka oraz skrzynia suche, bez wycieków.
Mechanicznie samochód przeszedł w moich rękach szereg modyfikacji, dzięki którym zwiększona została moc, zmniejszone temperatury w dolocie oraz poprawione zostało prowadzenie. Ustawiona na "0" geometria zawieszenia po jego obniżeniu. Wszystkie zastosowane części były nowe. Dorzucone zostało m.in.:
- intercooler centralny APR,
- aluminiowe orurowanie intercoolera ECS,
- 4x cewki APR,
- kuty wirnik CNC turbosprężarki,
- kompletny nowy wydech na klapach S4 sterowanych elektronicznie,
- downpipe 3" kwasówka + sportowy katalizator 200cpsi IE performance,
- inlet pipe CTS,
- układ dolotowy CTS 3,5" - filtr stożkowy + aluminiowa ściana grodziowa,
- zawieszenie gwintowane z regulacją twardości renomowanej marki KW V2 - idealny kompromis pomiędzy wyglądem, prowadzeniem i komfortem,
- wyłączony szkodliwy i bezużyteczny system START-STOP oraz tryb "żeglowania",
- procedura startu z 4000obr/min,
- S-Tronic Farts, delikatne pop&bangs,
- indywidualna modyfikacja sterownika silnika 370KM/490NM,
- indywidualna modyfikacja sterownika skrzyni biegów (skrócone czasy zmiany biegów, zwiększone ciśnienia na sprzęgłach, podwyższone punkty zmiany przełożeń dla lepszej elastyczności oraz żywotności koła dwumasowego,
-instalacja LPG KME Nevo SKY Direct z dotryskiem benzyny - bez problemu ogarniająca moc silnika w każdym zakresie obrotów.
Wszystkie modyfikacje przeprowadzone z głową u profesjonalisty przy zastosowaniu najlepszych dostępnych na rynku części. Samochód nie sprawia żadnych problemów, błędów silnika itp. Modyfikacja przeprowadzona z dużym naciskiem na bezpieczne temperatury, AFR i ogólną żywotność silnika i skrzyni biegów. Dorzucona nowa instalacja LPG na częściach typowo pod takie moce. Mega ekonomia, koszty jazdy tym samochodem to dosłownie śmiech patrząc na jego osiągi. W warunkach normalnej jazdy oprócz LPG stosowany jest dotrysk benzyny w ilości 0.9-1L. Instalacja ustawiona bezpiecznie, nie ma mowy o zbyt ubogiej mieszance itp..
Wizualnie samochód bez rys i wgnieceń. Audi przeszło wieloetapową korektę lakieru i zostało zabezpieczone powłoką. Nie ma mowy o jakiejkolwiek korozji nadwozia czy podwozia. Wnętrze czyste i zadbane, jestem na tym punkcie uczulony. Skóry bez przetarć, załamań itp. Niedawno kompleksowo wyczyszczone i zaimpregnowane. Z zewnątrz oraz wewnątrz również zostało dorzucone sporo drogich i rzadkich części:
- 20" koła Vossen CVT o szerokości 10J front CNC Diamond Cut + opony letnie 255/30/20,
- obniżone zawieszenie na wcześniej wspomnianym gwincie KW V2,
- duża lotka tylnej klapy ECS Gloss Black,
- zderzak przedni z wersji competition oraz tylny z dyfuzorem S4 pod wcześniej wspomniany układ wydechowy,
- lusterka Audi S4 alu z dynamicznymi kierunkowskazami LED,
- oryginalna nowa kierownica Audi RS4 Alcantara + skóra + czerwona nić,
- oryginalna nowa gałka zmiany biegów Audi RS4 Alcantara,
- ambient LED RGB ze sterowaniem,
- akcesoryjny guzik START/STOP czerwony anodowany,
- przednia szyba oklejona przezroczystą folią kameleon,
- odblokowane logo S4 Quattro przy odpalaniu samochodu.
Fabrycznie bardzo ładne lampy LED z dynamicznym kierunkowskazem.
Podsumowując samochód godny polecenia. Wpompowane dużo pieniędzy, czasu i pracy, aby cieszył oko i powodował uśmiech na twarzy przy każdym naciśnięciu pedału przyspieszenia. sprawny technicznie i wyróżniający się na drodze. Jestem pewny, że osoba szukająca takiego egzemplarza i zdecydowana na zakup nie rozczaruje się na miejscu i odjedzie nim do swojego domu:) Auto garażowane w suchym garażu. Zapraszam osoby konkretnie zainteresowane do kontaktu telefonicznego, chętnie odpowiem na wszystkie pytania. Samochód do obejrzenia w centrum Rzeszowa po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
Informacje o sprzedającym
Kuba
Osoba prywatna
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2023
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie